|
Скачати 79.01 Kb.
|
Тема2.8: Види та причини дефектів тіста. Мета: засвоєння знань про види та причини дефектів тіста; формування вмінь при виготовленні різноманітних кондитерських виробів; розвивати уяву, творче мислення; виховувати основи естетики. Тип уроку: урок засвоєння нових знань. Структура уроку: І. Організаційна частина 2 хв. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів 7 хв. ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів 5 хв. IV. Повідомлення теми й мети уроку 3 хв. V. Вивчення нового матеріалу 15 хв. VI. Закріплення нових знань та вмінь учнів 5 хв. VІI . Підведення підсумків уроку 5 хв. VIIІ. Прибирання робочих місць і майстерні 3 хв. Хід урокуІ. Організаційна частина:
ІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів: 1. Які види тіста ви знаєте? 2. Що ми виготовляємо з того чи іншого тіста? Завдання: У рядку виберіть по три слова, які безпосередньо пов’язані між собою. Дріжджі, біохімічний розпушувач, тісто, білок, бісквіт, борошно, заварне тісто, опара, млинці. Відповідь:
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності: Знання основних вимог до якості тіста й готових виробів дає змогу кожній господині прикрашати кондитерські вироби. Головною ж умовою успіху завжди будуть терпіння, гарний настрій, копітка праця. Кулінарія не терпить метушливості й легковажності. ІV. Повідомлення теми й мети уроку. Вчитель повідомляє тему та мету уроку. V. Вивчення нового матеріалу:
Бісквітне тісто ідеальної консистенції повинно важкими краплями падати з ложки, мати пишну консистенцію, світло-кремовий відтінок. Добре пропечений бісквіт при натисканні легко стискується, а потім відновлює колишню форму, структура м'якушки — пишна, пориста, еластична. Слід звернути увагу на дефекти, які можуть виникати під час виготовлення бісквітних виробів, і їхні причини. Скористаємось таблицею. Дефекти виробів із бісквітного тіста
Пісочне тісто має бути однорідним, без грудочок, пластичним. Випечений напівфабрикат повинен мати поверхню коричневого кольору із золотистим відтінком, м'якушка — пориста, пухка, розсипчаста. Дефекти виробів із пісочного тіста
Заварне тісто під час випікання дуже наростає. Тому треба вважати, щоб воно не було дуже густе, бо недостатньо виросте, а надто рідке осяде. Готове тісто повинно бути блискучим і пружним. Щоб тісто швидше підходило, до нього додають амоній, розмішаний з яйцем. Вироби з заварного тіста дуже приємні на смак, але швидко стають вологими і свій смак втрачають. Отже, великими порціями готувати їх не варто. Вироби ці всередині пусті, і їх можна начиняти, найкраще білковою піною або кремом із збитої сметани. Тісто розкладають на лист ложкою або видушують з кондитерського мішечка на легко змащення жиром лист. Випікають протягом 30-35 хвилин при температурі 180-200 С. Дефекти виробів із заварного тіста
Вироби з тіста повинні мати правильну форму, рівномірно засмажену верхню кірочку, без тріщин, надривів, яка щільно прилягає до м'якушки. Колір кірочки — світло-золотистий або світло-коричневий. Тісто добре пропечене, еластичне, при легкому натискуванні пальцем набуває первинної форми, не крихке, рівномірно пористе, без пустот. Смак, запах повинні відповідати виду виробу і його складу, проте без присмаку гіркості, надмірної кислотності. Не допускаються сторонні запахи і присмаки. Дефекти виробів із дріжджового тіста
Тісто повинне мати не більше 256 шарів, інакше шари стають дуже тонкими, рвуться, і якість виробів погіршується. Поверхня тіста гладка, без розривів і ознак виділення жиру, у розриві тісто шарується. Смак приємний, трохи кислуватий. Пласти тіста рівні, без здуттів. VI. Закріплення нових знань та вмінь учнів
Дефекти виробів із слойоного тіста
Дайте відповіді на запитання: — Які ж вимоги ставляться до якості тіста? — Чи можна уникнути дефектів виробів? Яким чином це можна зробити?(на прикладі будь-якого виду тіста) VIІ. Підведення підсумків уроку
VIIІ. Прибирання робочих місць і майстерні:
|
УРОК У 5-МУ КЛАСІ Тема. Стилізація і декоративна переробка рослинних форм Тип уроку. Комбінований урок засвоєння нових знань, формування умінь і творче застосування їх на практиці |
Уроку. Урок засвоєння нових знань. Обладнання Мета: Ознайомитись з різноманітністю плазунів, їх особливостями та роллю в природі |
Урок засвоєння нових знань (формування мовної компетенції) Тема. Складнопідрядні речення з підрядними обставинними наслідковими, допустовими |
ТЕМА: Фізичні та хімічні властивості Тип уроку: урок засвоєння нових знань (за методикою особисто орієнтованого навчання) |
Урок засвоєння нових знань Серед граматичних категорій час – найхарактерніша ознака дієслова, що відрізняє його від іменних частин мови |
Урок засвоєння нових знань. Методи і прийоми: «розповідь» Тема уроку: Анна Ахматова. Риси акмеїзму в її творчості. Поема «Реквієм» (пізня поезія Ахматової) |
Урок засвоєння нових знань Мета: викликати зацікавленість особистістю та творчістю американського письменника, розвивати навички виразного читання, цитування,... |
Конспект відкритого уроку з англійської мови в 6 класі з теми «Погода. Одяг.» Тип уроку: комбінований (урок засвоєння нових знань та формування вмінь та навичок) |
Уроку: урок засвоєння нових знань. КМЗ уроку Мета уроку: вивчити види впливу електричного струму на організм людини, особливості ураження електрострумом |
Урок засвоєння нових знань. Форми організації пізнавальної діяльності:... Безсполучникове складне речення. Смислові відношення між частинами безсполучникового складного речення |