Уроку. Урок засвоєння нових знань. Обладнання


Скачати 35.71 Kb.
НазваУроку. Урок засвоєння нових знань. Обладнання
Дата09.02.2014
Розмір35.71 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Біологія > Урок
8 клас
Тема: Різноманітність плазунів: змії, черепахи, крокодили.

Мета: Ознайомитись з різноманітністю плазунів, їх особливостями та роллю в природі.

Сприяти розвитку пізнавального інтересу, комунікативних навичок учнів, вміння виконувати операції порівняння, узагальнення, пізнавального інтересу, комунікативних навичок.

Сприяти вихованню бережливого ставлення до живої природи.

Тип уроку. Урок засвоєння нових знань.

Обладнання. Таблиця «Клас Плазуни», відео фрагменти к/фільмів «Плазуни»,

«Крокодили», «Черепахи».
Хід уроку
За тиждень до уроку учні одержали завдання. І група – готує повідомлення про «Лускатих» (вужі та змії, ІІ – про черепах, ІІІ – про крокодилів).

І. Оргмомент, психонастрій учнів.

ІІ. Актуалізація знань та мотивація діяльності учнів.

  1. Яких тварин ми почали вивчати?

  2. Перелічіть основні особливості плазунів.

  3. Назвіть відділи тіла плазунів.

  4. Чим вкрито їх тіло?

  5. Індивідуальні запитання та завдання:

а) біля дошки один учень дає відповідь на запитання «Особливості зовнішньої будови ящірки в зв’язку з середовищем існування».

б) другий учень працює за карткою «Порівняння ящірки та жаби».



Питання для аналізу

Ящірка

Жаба

1. Будова шкіри







2. Кінцівки







3. Скелет







4. Значення в природі









6.Паралельно декільком учням пропонуються письмові завдання (диференційовані картки).

Мотивація вивчення нового матеріалу.

-Яких ще представників плазунів ви знаєте?

ІІІ. Повідомлення теми і задач уроку. ( До визначення задач уроків залучаються учні).

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

1.Надається слово учням І групи. Представник коротко доповідає про

вужів та змій.

3.Демонструється фрагмент фільму про лускатих: ящірка яка стріляє кров’ю, змії.

4. Обговорення питань:

а) Як відбувається линяння цих тварин?

б) Чому ящірки і змії холоднокровні тварини?

в) Яке значення мають отруйні змії?

Хвилинка релаксації ( під музику)

Послухайте музику і уявіть себе якоюсь твариною.

Ким ви себе уявляли? Чому?

5.Демонструється фрагмент фільму про черепах та крокодилів.

-Учні ІІ та ІІІ груп, доповнюють знання про цих тварин зі своїх доповідей.

6. Вправа « Ти-мені , я-тобі»

- Діти вас зацікавив фрагмент фільму?

ЗАВДАННЯ: Подумайте, які запитання за змістом фільму ви хотіли б поставити товаришеві.

Хочу вам нагадати правила нашого спілкування під час гри ( слайд):

-дотримання правил культурного спілкування (звертання, ввічливі слова);

-чітка постановка питань;

- повні обґрунтовані відповіді;

-коректна поведінка.



7.Вправа « Мікрофон». А тепер я хочу почути вашу думку з приводу таких питань:

а). Чому черепахи розмножуються на суходолі?

б).Як пристосувався крокодил до життя у воді?

ІV. Закріплення нового матеріалу.

  1. Вікторина « Цікавинки природи».

  2. Про яких тварин можна сказати, що вони вилазять зі шкіри?

  3. Яких отруйних змій ви знаєте? (степова гадюка, гюрза, кобра,ефа).

  4. Яке значення мають плазуни?

  5. Як люди повинні відноситись до цих тварин?

  6. Які плазуни занесені до Червоної книги? (веретільниця, гекон, степова гадюка, мідянка). ( Доповнюю відповіді цікавим матеріалом).

  1. Гра «Третій зайвий».




вуж

гадюка

черепаха

ефа

гюрза

ящірка

жовтопузик

хамелеон

гадюка



V. Домашнє завдання. Користуючись текстом підручника, підготувати відповіді на питання в кінці тексту стор. 58-59, 64-66. ІІ гр.. додатково: Підготувати загадки про плазунів.

VI. Рефлексія уроку.

1.Давайте згадаємо над якою темою ми сьогодні працювали.

2. Вправа « Інтерв’ю». Учень- кореспондент проводить соцопитування:

Що цікавого ви дізналися на уроці?

Що Вас здивувало?

Що вам було уже відомо?

Про що або про кого ви хотіли б дізнатися докладніше?

VI. Підсумок уроку

VI. Оцінювання роботи учнів на уроці.( Залучення учнів до самооцінювання та взаємооцінювання)

Схожі:

Урок засвоєння нових знань. Обладнання уроку: Портрет С. Ф. Черкасенка,...
Тема уроку: Спиридон Черкасенко. Цікава сторінка з життя митця. Образ донецького степу в поезії «Вечір у степу»
Уроку: урок засвоєння нових знань. КМЗ уроку
Мета уроку: вивчити види впливу електричного струму на організм людини, особливості ураження електрострумом
Урок засвоєння нових знань. Форма уроку: Без Табу. Обладнання: Карта...
Мета: Навчальна: ознайомити учнів з однією з трагічних сторінок України, вияснити причини та наслідки найбільшої в світі техногенної...
Конспект відкритого уроку з англійської мови в 6 класі з теми «Погода. Одяг.»
Тип уроку: комбінований (урок засвоєння нових знань та формування вмінь та навичок)
УРОК У 5-МУ КЛАСІ Тема. Стилізація і декоративна переробка рослин­них форм
Тип уроку. Комбінований урок засвоєння нових знань, формування умінь і творче застосування їх на практиці
ТЕМА: Фізичні та хімічні властивості
Тип уроку: урок засвоєння нових знань (за методикою особисто орієнтованого навчання)
Урок засвоєння нових знань
Мета: засвоєння знань про види та причини дефектів тіста; формування вмінь при виготовленні різноманітних кондитерських виробів;...
Урок засвоєння нових знань. Методи і прийоми: «розповідь»
Тема уроку: Анна Ахматова. Риси акмеїзму в її творчості. Поема «Реквієм» (пізня поезія Ахматової)
Урок засвоєння нових знань та вмінь. Обладнання: інтерактивна дошка, посібник «Зелений пакет»
Обладнання: інтерактивна дошка, посібник «Зелений пакет», таблиця розчинності речовин у воді, комп'ютери
Урок засвоєння нових знань Хід уроку І. Організаційний момент. Привітання,...
Навчальна: ознайомити учнів із неклітинними формами життя; розглянути особливості будови і життєві цикл вірусів; обговорити можливі...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка