Орієнтовна схема аналізу діяльності майстра виробничого навчання під час виробничої практики учнів


Скачати 25.88 Kb.
Назва Орієнтовна схема аналізу діяльності майстра виробничого навчання під час виробничої практики учнів
Дата 12.04.2013
Розмір 25.88 Kb.
Тип Документи
Орієнтовна схема аналізу діяльності майстра виробничого навчання

під час виробничої практики учнів

Мета: вивчення роботи майстра з керівництва виробничою практикою, здійснення навчальної роботи і надання йому практичної допомоги в удосконаленні навчально-виховної роботи в цей період навчання.

  1. Наявність детальної програми передвипускної виробничої практики (складається в училищі на основі навчальної програми, вимог кваліфікаційної характеристики з урахуванням конкретних умов підприємства, для якого готуються робітники, і спеціалізації учнів). Аналіз її змісту.

  2. Наявність і зміст угоди з підприємством (організацією).

  3. Наявність і зміст плану роботи майстра на день.

  4. Наявність щоденників в учнів. Чи заповнене завдання практики? Регулярність ведення записів у щоденниках. Чи відповідає виконання учнями роботи завданням практики? Виконання норм виробітку, оцінка робіт наставником, майстром (бригадиром). Регулярність перевірки щоденників майстром виробничого навчання.

  5. Умови виробничої практики:

  1. чи забезпечені учні оплачуваними робочими місцями (окремими або в складі робочих бригад)?

  2. види робіт, що надаються учням, відповідність їх навчальній меті і програмі практики;

  3. забезпечення учнів інструментами, матеріалами, обладнанням та інвентарем;

  4. навчання передовій техніці і технології, передових методів праці;

  5. закріплення за учнями наставників, вибраних серед кращих робітників або інженерно-технічних працівників.

  1. Чи вивчені учнями правила внутрішнього розпорядку, що діють на даному підприємстві (в організації, господарстві, на будівництві)?

  2. Проведення інструктажів учнів з охорони праці і техніки безпеки; ким проводяться, періодичність, документальне оформлення. Чи створені умови безпеки праці? Забезпечення учнів спецодягом, спецвзуттям, спецхарчуванням.

  3. Інструктування учнів з виконання робіт технічним персоналом підприємства (організації). Допомога майстрові виробничого навчання з боку ІТР підприємства.

Інструктування учнів майстром виробничого навчання, надання їм допомоги в особливо складних випадках.

  1. Частота контролю майстром практики учнів на даному виробництві. Навчальна роль майстра.

  2. Відгуки наставників та ІТР про рівень професійної підготовки учнів, їх дисципліну, вихованість.

  3. Ведення майстром виробничого навчання журналу обліку навчальної роботи.

Висновки і пропозиції

  1. Відповідність змісту виконуваних учнями робіт вимогам навчальної програми і програмі практики.

  2. Рівень професійної підготовки учнів, їх виробничої і технологічної дисципліни, активності у суспільному житті трудового колективу.

  3. Навчальна діяльність майстра виробничого навчання.

  4. Стан охорони праці і техніки безпеки.

  5. Стан практики в цілому і з окремих аспектів.

Пропозиції мають бути спрямовані на вдосконалення діяльності майстра з керівництва практикою, вдосконалення навчальної і виховної роботи в цей період.

Слід врахувати, що частина питань поліпшення організації практики може бути вирішена тільки керівниками училища.

Схожі:

Актуальність вибраної теми «Формування професійної компетенції учнів...
«Формування професійної компетенції учнів в період виробничого навчання|вчення| і виробничої практики», і необхідність її розробки...
Орієнтовна схема аналізу уроку теоретичного навчання Підготовка до відвідування уроку
Ознайомитися з аналізами попередніх уроків цього викладача, з журналом обліку теоретичного навчання
ПРОГРАМА ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ з виробничої практики для студентів...
Метою виробничої практики є формування системи знань щодо діяльності підприємств, податкових установ, страхових компаній, комерційних...
Модель аналізу виробничої діяльності промислового підприємства LI22
Метою роботи є розробка моделі аналізу виробничої діяльності промислового підприємства, результати якої дозволять приймати ефективні...
«Інноваційні технології у професії кухар, кондитер». На семінарі...
Тавлено матеріали по організації роботи виробничого навчання і практики кухарів, кондитерів; продемонстроване новітнє обладнання,...
2. Організаційні форми навчання під час експерименту
Підвищення кваліфікації майстрів виробничого навчання на базі професійно-технічного училища №1 м. Житомира містить у собі наступні...
З досвіду роботи майстра виробничого навчання ДНЗ «Ніжинський професійний...

Програма та методичні вказівки з виробничої практики для студентів...
Методичні вказівки до виробничої практики студентів 5-го курсу напряму 0504 “Туризм” написано у відповідності з робочим навчальним...
Це видання є логічним продовженням посібника «Архівознавство», що...
Пропонований посібник має частково подолати цю нестачу. Його можна використовувати як для підготовки до практичних занять, так і...
План уроку виробничого навчання з професії «Оператор комп’терного...
Навчити учнів використовувати інструменти та команди головного меню для створення, форматування та розміщення графічних примітивів...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка