2. Організаційні форми навчання під час експерименту


Скачати 38.77 Kb.
Назва2. Організаційні форми навчання під час експерименту
Дата05.05.2013
Розмір38.77 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Психологія > Документи









Додаток до наказу

МОН України

від 29.04.2009 №370

Умови

проведення експерименту щодо підвищення кваліфікації майстрів професійно-технічних навчальних закладів будівельної галузі

1. Мета експерименту

Головними завданнями експерименту щодо підвищення кваліфікації майстрів професійно-технічних навчальних закладів будівельної галузі для одержання відповідної кваліфікації є оновлення й поглиблення знань у професійній, науково-технологічній, психолого-педагогічній і соціально-гуманітарній сферах через ознайомлення із сучасними технологіями виробництва у будівельній галузі; освоєння прогресивних методів, засобів і технологій навчання, опанування сучасними методами викладання, інформаційно - комунікативними технологіями; розширення світогляду, підвищення професійної й загальної культури; вивчення вітчизняного й зарубіжного досвіду.

2. Організаційні форми навчання під час експерименту

Підвищення кваліфікації майстрів виробничого навчання на базі професійно-технічного училища № 1 м. Житомира містить у собі наступні основні види (організаційні форми) навчання:

  • теоретичне підвищення кваліфікації з професії, предмету, психолого-педагогічної та методичної підготовки шляхом курсового та індивідуального навчання;

  • підвищення кваліфікації для одержання відповідного кваліфікаційного рівня;

  • підвищення кваліфікації для опанування новітніми технологіями виробництва в індивідуальному порядку.


Дана організаційна форма передбачає теоретичне та практичне навчання за окремими напрямами педагогічної й професійної діяльності з одержанням відповідного кваліфікаційного рівня з робітничої професії.
3. Форми, навчальні плани і програми підвищення кваліфікації

майстрів виробничого навчання під час проведення експерименту

Підвищення кваліфікації для одержання відповідного кваліфікаційного рівня проводиться за навчальними планами і програмами, розробленими на основі державних стандартів професійно-технічної освіти.

Навчальні плани і програми підвищення кваліфікації для одержання відповідного кваліфікаційного рівня складаються за модульним принципом.

Навчання проводиться у два етапи:

  • Перший етап: теоретична, психолого-педагогічна і методична підготовка;

  • Другий етап : теоретична фахова підготовка та виробнича практика;

Підвищення кваліфікації завершується захистом підсумкової (випускної) роботи перед комісією, склад якої затверджується науково-методичним центром професійно-технічної освіти та підвищення кваліфікації інженерно-педагогічних працівників у Хмельницькій області .

За результатами підвищення кваліфікації педагогічному працівнику видаються відповідні документи:

  • посвідчення про підвищення кваліфікації з психолого-педагогічної і методичної підготовки;

  • сертифікат про опанування конкретними новітніми виробничими технологіями під час практичного навчання;

  • посвідчення про присвоєння, підтвердження установленого розряду (класу, категорії).

4. Організація проведення експерименту

Направлення майстра виробничого навчання на курси підвищення кваліфікації оформлюється відповідним наказом професійно-технічного навчального закладу

Підвищення кваліфікації на базі професійно-технічного училища № 1 м. Житомира організується на договірних засадах. Договір між науково-методичним центром професійно-технічної освіти та підвищення кваліфікації інженерно-педагогічних працівників у Хмельницькій області та професійно – технічним училищем № 1 м. Житомира передбачає порядок організації навчально-виробничого процесу і контроль за виконанням умов договору.

Договір між професійно-технічним училищем № 1 м. Житомира та навчальним закладом, який направляє працівника на підвищення кваліфікації, передбачає відшкодування витрат на організацію навчання педагогічного працівника, проживання, харчування вищезазначеного працівника у м. Житомирі на базі державного професійно – технічного навчального закладу «Житомирське вище професійне училище сервісу і дизайну».

У випадку, якщо працівник не бажає проживати та (або) харчуватись на базі державного професійно–технічного навчального закладу «Житомирське вище професійне училище сервісу і дизайну», йому сплачуються добові, у відповідності до вимог чинного законодавства.

Директор професійно-технічного училища № 1 м. Житомира призначає консультантів і оформляє стажування педагогічних працівників наказом.

За підсумками стажування педагогічний працівник представляє в навчальний заклад звіт, затверджений керівником професійно – технічного закладу, на базі якого здійснюється підвищення кваліфікації. Звіт заслуховується на засіданнях відповідних методичних комісій професійно-технічних навчальних закладів, які дають рекомендації з використання результатів стажування в навчальному процесі.

5. Фінансування експерименту

Фінансування теоретичної, теоретичної фахової, психолого–педагогічної та методичної підготовок, стажування в умовах виробництва здійснюється за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету професійно-технічного училища № 1 м. Житомир.

Схожі:

5. Методична система навчання інформатики в середній загальноосвітній школі
Методична система навчання будь-якого предмета являє собою сукупність п'яти компонентів: цілі, зміст, методи, засоби й організаційні...
Л. С. Шевченко, Ю. В. Фірманюк
Значну увагу в педагогіці приділяють дидактиці, яка обґрунтовує і розкриває зміст, методи та організаційні форми навчання. Процес...
Л. С. Шевченко к п. н., ст викладач
Значну увагу в педагогіці приділяють дидактиці, яка обґрунтовує і розкриває зміст, методи та організаційні форми навчання. Процес...
1 відбувається спалювання піриту. При роботі водоструминного насоса...
Під час вивчення виробництв на уроках хімії провідне місце належить хімічному експерименту, який за допомогою діючих моделей розкриває...
Урок як основна форма процесу навчання в школі
Особливості засвоєння навчального матеріалу учнями з різною успішністю. Труднощі які виникають під час навчання у сучасного учня
ФОРМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРИНЦИПУ ІСТОРИЗМУ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ
Анотація. В статті розглядаються форми реалізації принципу історизму на уроках фізики. Значну увагу приділено проблемі висвітлення...
ФОРМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРИНЦИПУ ІСТОРИЗМУ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ
Анотація. В статті розглядаються форми реалізації принципу історизму на уроках фізики. Значну увагу приділено проблемі висвітлення...
Урок №37 Дата 30. 01. 2012 Вчитель Приймак Д. М. Тема: «Безпека людини...
Мета уроку: повторити правила техніки безпеки під час роботи з електричними приладами і пристроями, безпека під час грози; розвивати...
«Навчання для майбутнього»
МОН №749 від 22. 09. 04 р та №248 від 22. 04. 2005 р. „Про проведення експерименту за Програмою щодо навчання майбутніх вчителів...
Результати роботи під час курсового підвищення кваліфікації
Які знання (педагогічні технології, досвід, інновації) одержані під час курсового
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка