|
Скачати 38.77 Kb.
|
Додаток до наказу МОН України від 29.04.2009 №370 Умови проведення експерименту щодо підвищення кваліфікації майстрів професійно-технічних навчальних закладів будівельної галузі 1. Мета експерименту Головними завданнями експерименту щодо підвищення кваліфікації майстрів професійно-технічних навчальних закладів будівельної галузі для одержання відповідної кваліфікації є оновлення й поглиблення знань у професійній, науково-технологічній, психолого-педагогічній і соціально-гуманітарній сферах через ознайомлення із сучасними технологіями виробництва у будівельній галузі; освоєння прогресивних методів, засобів і технологій навчання, опанування сучасними методами викладання, інформаційно - комунікативними технологіями; розширення світогляду, підвищення професійної й загальної культури; вивчення вітчизняного й зарубіжного досвіду. 2. Організаційні форми навчання під час експерименту Підвищення кваліфікації майстрів виробничого навчання на базі професійно-технічного училища № 1 м. Житомира містить у собі наступні основні види (організаційні форми) навчання:
Дана організаційна форма передбачає теоретичне та практичне навчання за окремими напрямами педагогічної й професійної діяльності з одержанням відповідного кваліфікаційного рівня з робітничої професії. 3. Форми, навчальні плани і програми підвищення кваліфікації майстрів виробничого навчання під час проведення експерименту Підвищення кваліфікації для одержання відповідного кваліфікаційного рівня проводиться за навчальними планами і програмами, розробленими на основі державних стандартів професійно-технічної освіти. Навчальні плани і програми підвищення кваліфікації для одержання відповідного кваліфікаційного рівня складаються за модульним принципом. Навчання проводиться у два етапи:
Підвищення кваліфікації завершується захистом підсумкової (випускної) роботи перед комісією, склад якої затверджується науково-методичним центром професійно-технічної освіти та підвищення кваліфікації інженерно-педагогічних працівників у Хмельницькій області . За результатами підвищення кваліфікації педагогічному працівнику видаються відповідні документи:
4. Організація проведення експерименту Направлення майстра виробничого навчання на курси підвищення кваліфікації оформлюється відповідним наказом професійно-технічного навчального закладу Підвищення кваліфікації на базі професійно-технічного училища № 1 м. Житомира організується на договірних засадах. Договір між науково-методичним центром професійно-технічної освіти та підвищення кваліфікації інженерно-педагогічних працівників у Хмельницькій області та професійно – технічним училищем № 1 м. Житомира передбачає порядок організації навчально-виробничого процесу і контроль за виконанням умов договору. Договір між професійно-технічним училищем № 1 м. Житомира та навчальним закладом, який направляє працівника на підвищення кваліфікації, передбачає відшкодування витрат на організацію навчання педагогічного працівника, проживання, харчування вищезазначеного працівника у м. Житомирі на базі державного професійно – технічного навчального закладу «Житомирське вище професійне училище сервісу і дизайну». У випадку, якщо працівник не бажає проживати та (або) харчуватись на базі державного професійно–технічного навчального закладу «Житомирське вище професійне училище сервісу і дизайну», йому сплачуються добові, у відповідності до вимог чинного законодавства. Директор професійно-технічного училища № 1 м. Житомира призначає консультантів і оформляє стажування педагогічних працівників наказом. За підсумками стажування педагогічний працівник представляє в навчальний заклад звіт, затверджений керівником професійно – технічного закладу, на базі якого здійснюється підвищення кваліфікації. Звіт заслуховується на засіданнях відповідних методичних комісій професійно-технічних навчальних закладів, які дають рекомендації з використання результатів стажування в навчальному процесі. 5. Фінансування експерименту Фінансування теоретичної, теоретичної фахової, психолого–педагогічної та методичної підготовок, стажування в умовах виробництва здійснюється за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету професійно-технічного училища № 1 м. Житомир. |
5. Методична система навчання інформатики в середній загальноосвітній школі Методична система навчання будь-якого предмета являє собою сукупність п'яти компонентів: цілі, зміст, методи, засоби й організаційні... |
Л. С. Шевченко, Ю. В. Фірманюк Значну увагу в педагогіці приділяють дидактиці, яка обґрунтовує і розкриває зміст, методи та організаційні форми навчання. Процес... |
Л. С. Шевченко к п. н., ст викладач Значну увагу в педагогіці приділяють дидактиці, яка обґрунтовує і розкриває зміст, методи та організаційні форми навчання. Процес... |
1 відбувається спалювання піриту. При роботі водоструминного насоса... Під час вивчення виробництв на уроках хімії провідне місце належить хімічному експерименту, який за допомогою діючих моделей розкриває... |
Урок як основна форма процесу навчання в школі Особливості засвоєння навчального матеріалу учнями з різною успішністю. Труднощі які виникають під час навчання у сучасного учня |
ФОРМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРИНЦИПУ ІСТОРИЗМУ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ Анотація. В статті розглядаються форми реалізації принципу історизму на уроках фізики. Значну увагу приділено проблемі висвітлення... |
ФОРМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРИНЦИПУ ІСТОРИЗМУ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ Анотація. В статті розглядаються форми реалізації принципу історизму на уроках фізики. Значну увагу приділено проблемі висвітлення... |
Урок №37 Дата 30. 01. 2012 Вчитель Приймак Д. М. Тема: «Безпека людини... Мета уроку: повторити правила техніки безпеки під час роботи з електричними приладами і пристроями, безпека під час грози; розвивати... |
«Навчання для майбутнього» МОН №749 від 22. 09. 04 р та №248 від 22. 04. 2005 р. „Про проведення експерименту за Програмою щодо навчання майбутніх вчителів... |
Результати роботи під час курсового підвищення кваліфікації Які знання (педагогічні технології, досвід, інновації) одержані під час курсового |