|
Скачати 68.35 Kb.
|
Конспект традиційного музичного заняття в старшій логопедичній групі Мета:
Структура заняття
Хід заняття: Діти заходять до музичної зали під музику до вправи «Маленькая страна». Виконують вправу. Муз.кер. Молодці, ви пригадали вправу. Зараз ми виконаємо її ще раз, але зверніть увагу на те, щоб: бігти легко, навшпиньках; хитаючи руками, пам’ятати, що пальчики повинні тягнутися вгору, лікті не зігнуті; на обличчі повинна бути посмішка. Повторне виконання вправи. По закінченні музики вихователь пускає по стіні сонячного зайчика. Муз.кер. Ой,діти, подивіться! Хто це до нас завітав? Діти. Сонячний зайчик! Муз.кер. Малята, здається, він нас кличе сісти на стільчики… За направляючим діти сідають на місця. Муз.кер.дістає лялькового зайчика. Вдає, ніби іграшка бешкетує, стрибає. Муз.кер. Щось наш гість дуже жвавий! Зайчику, ти потрапив на заняття, тут не можна бавитись! (до дітей) діти, давайте розповімо зайчику, як треба поводитись на музичному занятті! Відповіді дітей. Муз.кер. Малята, я придумала, як присмирити цього сонячного дружечка! Яка пісенька може нам допомогти? Діти. Колискова. Муз.кер. Вірно! Сідайте рівненько, зараз я вам заспіваю її , а ви подумайте, який характер цього твору. Муз.кер.виконує укр.нар.пісню «Ой, ходить сон». Повторює питання. Діти. Спокійна, наспівна, лірична, мелодійна, лагідна, сонна, протяжна, ніжна, ласкава. Муз.кер. Молодці! А в якому темпі виконувався цей твір? Діти. Повільний, спокійний, помірний. Муз.кер. Дуже добре. Але не можна забути і про динаміку. Нагадайте мені, що це. Діти. Динаміка – це гучність, сила звуку. Муз.кер. Правильно. Яка динаміка переважає в цьому творі? Діти. Тиха. Муз.кер. А як ви вважаєте, чому? Діти. Тому, що це колискова пісня. Муз.кер. А для чого призначена колискова пісня? Діти. Її співають маленьким діткам, щоб вони заснули. Муз.кер. Вірно. На попередньому занятті ми познайомились з новим терміном – «регістр». Нагадую, що це відносна висота звуків. У якому регістрі звучить наша пісня? Діти. У середньому. Муз.кер. Правильно, молодці. Так як називався твір? Діти. «Ой, ходить сон». Муз.кер. А тепер скажемо повну назву: українська народна колискова пісня «Ой, ходить сон». А скажіть, будь ласка, що таке народна пісня? Діти. Це пісня, яку склав народ. Муз.кер. А хто ще пише музичні твори? Діти. Композитор. Муз.кер. Хто такий к-р? (звертається до малоактивних дітей) Муз.кер. А ви знаєте, де живуть сонячні зайчики? У казковій країні. Їх будиночки їз квітів, а біля кожного росте дзвіночок, від якого йде тоненька павутинка. Якщо за неї смикнути, то залунає дзвін. Один дзвенить довго, тому що він великий, а маленькі дзвенять дуже коротко, як у нашій музичній вправі. (Вправа для розвитку слуху та голосу «Дзвіночки») Муз.кер. Діти, в своїй сонячній країні зайчики дуже полюбляють свята. Яке християнське свято наближається? Діти. Великдень. Муз.кер. Вірно. Давайте пригадаємо, які пісні ми вже вивчили до цього свята? Діти. «Писанка», «Христос Воскрес». Муз.кер. А сьогодні ми познайомимося з новою піснею, яка називається «Молитва». З давніх давен до Великодня дітки піснями прославляли Бога та просили у Нього здоров’я, щастя, розуму. Адже дитяча молитва завжди буде почута. Прослухайте цю пісню ,а потім розкажете мені, про що співається в ній. Слухання пісні «Молитва». Повторення запитання. Діти. Про те, як дітки просять Бога здоров’я, розуму, щастя. Муз.кер. Вірно. А який характер у неї? Діти. Спокійна, мирна, величальна, протяжна. Муз.кер. А як вирозумієте таку фразу: «на довгі літа», «душею чисті»? Пояснення змісту незнайомих висловів. Муз.кер. Зараз прослухайте цю пісню ще раз і на повтореннях слів можете мені підспівувати. Повторне виконання. Муз.кер. То як називається ця пісня? Діти. «Молитва». Муз.кер. Ви, мабуть, притомилися сидіти, та й зайчик наш засумував… давайте трішки розімнемось! Хвилинка рухової активності. Муз.кер. Діти! В країні Сонячних зайчиків немає дитячого садочка. Давайте для нашого гостя заспіваємо пісеньку про те, як нам живеться тут! Будьте уважними. Ця пісня відрізняється від попередньої характером, темпом. Спів пісні «Детский сад» Муз.кер. А зараз заспіваємо її ще раз, але думайте про те, що останній куплет починаємо тихо, сумно, а приспів все голосніше і голосніше. Такий хід у динаміці називається «Крещендо». Всі разом: крещендо. Що таке крещендо? (звертається до малоактивних дітей.) поступове збільшення сили звучання. Повторне виконання. Муз.кер. А тепер згадаємо, до якого свята ми розучували пісню «Прощавай, дитячий сад». Діти. До випускного. Муз.кер. Давайте потренуємось її співати дуже виразно, наспівно, мелодійно. Спів пісні «Прощавай, дитячий сад» Муз.кер. Зверніть увагу на динаміку цієї пісні: щоб глядачу було цікаво слухати твір, він повинен бути яскравим та неодноманітним. Ви повинні співом передавати свої почуття. Повторне виконання твору. Муз.кер. Ой, діти, подивіться: зайчик щось нам приніс! (дістає коробку з музичними інструментами). Давайте заграємо! Музикування дітей. Муз.кер. Діти! У країні сонячних зайчиків живуть дуже веселі звірятки! Вони дуже полюбляють бавитись і танцювати! Давайте і ми зараз з вами трішки потанцюємо. Вставайте зі своїх місць і виходьте до віконечка. Танок «Джайвік». Відпрацювання рухів 2 куплета. Муз.кер. Дуже добре! А тепер давайте навчимо зайчика грати у веселу гру «Впізнай по голосу». гра «Впізнай по голосу». Муз.кер. Ставайте, діти , в коло і ми пригадаємо чим займалися на занятті.
Муз.кер. Молодці! ви дуже гарно попрацювали і зайчик вирішив вас нагородити званням «Друга країни Сонячних Зайчиків» Муз.кер. роздає медалі. Муз.кер. Наше заняття закінчено, до побачення. |
Конспект відкритого заняття в середній групі Активізувати зорову увагу, логічне мислення, пам’ять. Формувати вміння діяти свідомо, з відчуттям доцільності зробленого |
Конспект відкритого заняття на тему: «Тема зими в музиці. Слухання... Підготувала: керівник гуртка «Музична абетка» школи ранньої творчої орієнтації «Малюк» |
Конспект уроку англійської мови у групі основного рівня першого року навчання ( гурток “ ABC ” ) Конспект уроку англійської мови у групі основного рівня першого року навчання ( гурток “ABC” ) |
Іван АНДРУСЯК СТЕФА І ЇЇ ЧАКАЛКА Ось Ірця в садочку – вона мамійка. Коли її мами довго нема, вона плаче. І в лясельній групі плакала, і в молодшій, і в середній.... |
«Зимовий пейзаж» ... |
ПЛАН-КОНСПЕКТ проведення заняття з тактичної підготовки з начальницьким... ТЕМА ЗАНЯТТЯ №2 : Гасіння пожеж на об’єктах елеваторно-складского господарства, млинових і комбікормових підприємствах |
ПЛАН-КОНСПЕКТ ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ З ЛІНІЙНОЇ АЛГЕБРИ на тему «Тема заняття.» |
Уміти визначати себе як особистість, ознайомитися з Вітання, повідомлення теми заняття, основних принципів роботи в групі, створення умов мотивації учнів до роботи |
Урок музичного мистецтва з ігровими елементами в 4 класі Вчитель... Відділ освіти Зборівської районної державної адміністрації Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів з поглибленим |
«Впровадження проектної технології на уроках інформатики в старшій школі.» Мета: познайомити учасників «круглого столу» з особливостями впровадження проектних технологій в старшій школі, перспективами їх... |