|
Скачати 28.75 Kb.
|
Диференційне комплексне заняття з художньої діяльності (аплікація) з елементами нетрадиційної техніки ( обривання ) у середній групі. Тема : « Зимовий пейзаж» Програмовий зміст:
Матеріали та інструменти: Демонстраційний: ілюстрації зимового пейзажу, фланелеграф, геометричні фігури для викладання пейзажу, сніжинки з цифрами; Роздавальний: ножиці, клей, пензлі для клею, серветки, геометричні фігури.
(Діти відповідають на запитання вихователя і отримують сніжинки, на зворотній стороні яких цифри 1-2-3-4…) Орієнтовні запитання: - Яка зараз пора року? - Який зараз місяць? - Який місяць був перед лютим? - А перед січнем ? - Скільки всього зимових місяців ? - Назви всі зимові місяці? - Так який останній? - Закінчиться зима і настане…. 1.2. Дихальна гімнастика « Ми легесенькі сніжинки» Дує вітер , сніжинки (діти) кружляють. Вітер легесенький, сильний, ще сильніший, заметіль…утворюються кучугури. Діти сідають за столом відповідно цифрам на їхніх сніжинках.
(Розповідь вихователя з послідовним викладанням зимового пейзажу на фланеленграфі.) Була зима. Одного разу підійшов художник до вікна і побачив дерева . Вони булі голі , темні, сумні. Небо затягнуло темними хмарами. І художнику стало сумно, скучно. Але ось прилетіла одна сніжинка, друга і пішов густий - густий сніг. І раптом все змінилося. Білий пухнастий сніг вкрив голі дерева , орну землю. І стало світло, радісно, красиво! Для викладання пейзажу на фланелеграфі використовуються геометричні фігури: дерева- смужки ( широкі і вузьки) хмари- овали кучугури- трикутники.
3.1 Діти готують необхідні деталі для складання зимового пейзажу: 1 група – розрізає прямокутники на широкі і вузькі смужки ( дерева); 2 група - з прямокутників засобом заокруглення чотирьох кутів вирізують овали (хмари); 3 група – розрізає квадрат по діагоналі, отримує трикутники (кучугури); 4 група – методом обривання готують сніжинки.
(Рухи обома руками згори донизу). З неба падають сніжинки, На дерева на стежинки. На майдани , на садки, На ялинки, на дубки.
Послідовність : дерева, хмари, кучугури, сніг. Вихователь корегує діяльність дітей , надає допомогу потребуючим. Підсумок заняття. Діти і вихователь милуються зробленою роботою. Вихователь пропонує придумати назву отриманої картини. Варіанти назв: « Зимовий пейзаж» «Зима» «Останній сніг» « Зимовий день» тощо. |
Тема: Краса зимового пейзажу Мета Формувати самостійно застосовувати прийоми і методи художнього відтворення образів навколишнього середовища, користуючись технікою... |
Рідні краєвиди. Весняний пейзаж.(6 клас) Мета Мета. Ознайомити з нетрадиційною технікою малювання «Пуантилізм», розширити знання учнів про жанр – пейзаж; розвивати навички сприйняття,... |
Ван Гог «Осінній пейзаж з чотирма деревами» |
РОЗПОРЯДЖЕННЯ Про заходи щодо забезпечення техногенної та пожежної безпеки в осінньо-зимовий період 2004/2005 року”, та з метою підвищення рівня... |
Весняний вернісаж. Пейзаж. Мета Вчити учнів передавати на малюнку чарівний світ природи засобами кольору і техніки |
Чудові барви природи. Пейзаж «Зимова казка» Мета: Познайомити з нетрадиційною технікою малювання Виховувати любов до природи, вміння бачити прекрасне, розвивати інтерес до пейзажного живопису |
Нашого уроку «Живопис в Україні у ХІХ столітті» Поняття та терміни. Живопис, пейзаж, побутовий жанр, портрет, автопортрет, історичний жанр, колорит, репродукція |
Нашого уроку «Живопис в Україні у ХІХ столітті» Поняття та терміни. Живопис, пейзаж, побутовий жанр, портрет, автопортрет, історичний жанр, колорит, репродукція |
ОБСЛУГОВУВАННЯ ПАЛИВНОЇ АПАРАТУРИ ... |
Прізвище, Ім’я по батькові Прошу Вас надати мені матеріальну допомогу для оздоровлення в літній (зимовий) період, терміном (вказати бажаний термін, місяць) |