Конспект відкритого заняття в середній групі


Скачати 58.95 Kb.
Назва Конспект відкритого заняття в середній групі
Дата 21.12.2013
Розмір 58.95 Kb.
Тип Конспект
bibl.com.ua > Біологія > Конспект
Конспект відкритого заняття в середній групі

«В гостях у казки»

МЕТА:

  • розвивати зв’язне мовлення, вміння складати описові розповіді, збагачувати словниковий запас. Активізувати зорову увагу, логічне мислення, пам’ять. Формувати вміння діяти свідомо, з відчуттям доцільності зробленого.

  • Виховувати навички взаємодопомоги , повагу, ввічливість,

доброзичливість, культуру поведінки, пізнавальний інтерес, допитливість, любов до природи та народної творчості.

  • Закріплювати порядкову і кількісну лічбу в межах 5; вчити співвідносити число і цифру, викладати числовий ряд. Вдосконалювати знання про частини доби ; продовжувати вчити розпізнавати дерева за листям.


ОБЛАДНАННЯ :

Демонстраційний - фланеліграф , фігури звірів ( мишка, заєць, лисиця, ведмідь) , дерева (5 ялинок, 5 березок), 2 голубі стрічки

( широка, вузька) , малюнок із різнокольоровими рибками, малюнок пічки та пиріжка. Картки із зображенням частин доби, іграшки ( лялька, ведмідь) , листя з дерев ( клен , каштан ).

Роздавальний - картки з цифрами ( 1- 5 ) , фігури різнокольорових рибок з цифрами ( 1- 5 ), лічильні палочкі , аркуші з цифрою , олівці.
ХІД ЗАНЯТТЯ.

(Діти з вихователем заходять до кімнати , вітаються з гостями .Діти сідають на килим . Лунає стук у двері .)

Вихователь: діти , хтось ще прийшов до нас , зараз подивимось хто прийшов

( з’являється лялька Маша ).

До нас завітала лялька Оленка , давайте привітаємось з нею.

(Діти вітаються: Доброго ранку Маша.)

Діти, Оленка дуже любить казки . А ви любити казки ? ( Так любимо) . Сьогодні ми разом з Машею потрапимо в чарівну казку. Слухайте уважно . « Жила у дідуся і бабусі онучка Машенька . Одного разу пішла Маша з подругами у ліс , по гриби та ягоди. Та заблукала, озирнулась по сторонам , і побачила стоять дерева на галявині , а які це дерева вона і не знає …

Давайте ми подивимось на ці дерева , і допоможемо Маші .

( На столі стоїть фланеліграф з ялинками і березками ,накритий шторою , попереду фланеліграфа рожева стрічка )

(Діти підходять до фланеліграфа ,зупиняясь біля стрічки. Вихователь знімає штору ).
- Подивиться уважно які дерева побачила Маша на галявині ?

- Чим схожі ці дерева ?

- А чим відрізняються ці дерева ?

- Як ще можна сказати на голочки ялинки ?

- Ялинка це яке дерево ? А берізка ?

- Так , хоч ялинка і берізка різні, ми можемо назвати їх одним словом, яким ?

…Роздивилась Маша дерева і вирішила їх порахувати, а рахувати і не вміє , давайте їй допоможемо .



  • Порахуйте скільки росте берізок ? Скільки росте ялинок ?

  • Яких дерев росте більше , яких менше ?

  • На скільки більше березок, чим ялинок ?

  • Що треба зробити щоб ялинок і березок стало порівну ?

  • Що ми зробили щоб дерев стало порівну ?

  • Молодці добре порахували, а зараз сідайте на килим і слухайте казку далі .

(Діти сідають на килим ).

- Поки ми рахували дерева на галявину до нас вибігли звірі



Першою вибігла « Маленька ,сіренька , від кішки тікає , сир полюбляє».

  • Хто це ? «Це мишка.» ( Вихователь виставляє на фланеліграфі фігурку миші)

  • Потім прибіг « Влітку сіренький взимку біленький, довгі вуха має , швидко в лісі стрибає».

«Це заєць» ( виставляється фігурка зайця)

  • «У кущах вона ночує

І на зайчика полює.

Вся руденька ця сестричка,

А зовуть її…»

(Лисичка)

- « Влітку медом ласував, досхочу малини мав.

А як впав глибокий сніг, позіхнув і спати ліг.

Бачив чи не бачив сни, а проспав аж до весни. «

(Ведмідь).


  • Ось які звірі вибігли до нас. Опишіть їх.

  • Зараз підведіться і покажіть будь ласка , як ходить ведмідь, лисичка, зайчик, мишка .

(Діти показують повадки тварин).


  • Молодці , а зараз підійдіть до мене , ставайте півколом біля рожевої стрічки ,біля фланеліграфа.

  • Давайте згадаємо , хто прийшов на галявину першим ?

  • А хто прийшов останнім ?

  • Хто стоїть попереду лисички ?

  • Хто стоїть позаду лисички?

  • А хто стоїть між мишкою і лисичкою ?




  • Давайте порахуємо скільки всього тварин прибігло на галявину .

( Діти рахують спочатку всі разом ,потім вихователь пропонує порахувати окремій дитині).

  • Молодці , з цим завданням ви добре впорались . Показали звірі доріжку Маші далі. Пішла Маша далі , і ми підемо за нею .



( На килиму дві стрічки голубого кольору ,широка і вузька. Вихователь з дітьми підходить до стрічок).

  • По дорозі нам зустрілись струмочки . Вони однакові ?

  • Щоб іти нам далі треба ці струмки перестрибнути. Ставайте один за одним , спочатку перестрибнемо широкий струмок , потім вузький і сідаємо за столи.

( Діти перестрибують стрічки і сідають за столи).

  • Струмочки дали нам завдання . Слухайте уважно : треба уважно подивиться на цей малюнок , порахувати рибок і показати цифру скільки рибок.

( на дошці малюнок різнокольорових рибок :,5 синіх,4 жовтих, 3 червоних, 2зелених , 1чорна)

  • Порахуйте скільки синіх рибок , і покажіть цифру скільки рибок.

( діти рахують рибок і показують цифру).

  • Добре рибок порахували , а зараз ми розділимось на команди ( по 5 дітей , у кожній команді свій колір риб).






  • Зараз перегорніть своїх рибок , бачити у кожної рибки є своя цифра . Вам потрібно викласти їх по порядку, яка команда швидше .

(діти викладають рибок по порядку).

  • Молодці із цим завданням ви впорались .

… Показали струмочки Маші дорогу далі, йшла вона йшла і побачила хатинку. - Як ви вважаєте , яка це була хатинка ? Візьміть лічильні палички і збудуйте хатинку , як ви її уявляєте .

( діти самостійно викладають хатинки).



  • Гарні у вас вишли хатинки. Зайшла Маша у хатинку і побачила в ній пічку .(на дошці малюнок пічки).

  • Просіть пічка дістати Машу пірожки.

  • А скільки Маша дістала пірожків ми зараз дізнаємося.

  • Візьміть аркуші з цифрами і намалюйте стільки пірожків, скільки показує ваша цифра. А на яку фігуру схожі пірожки?(показується малюнок пірожків «пиріжок схожий на овал».




  • Усі впорались із завданням. Тільки дістали ми пірожки, як прийшов Ведмідь і давай ревіт, як реве Ведмідь? Покажіть спочатку голосно, потім тихіше

( діти ревуть).

  • Постривай Ведмідь, не реви, ліпше нам допоможи. Допоможи вивести Машу із лісу, та додому її відвести .

  • Добре ,відповів Ведмідь, тільки спочатку зіграйте зі мною у гру. Я буду показувати вам картки і називатиму , яка частина доби на них зображена. Якщо назву вірно – ви плескаєте у ладоні, якщо ні - топотіть ніжками. Подивимось які ви уважні ( граємо у гру).

  • Бачу я ви уважні дітки, але я вас не так добре перевірив на уважність. Ходив я полісу і назбирав у торбинку листя з дерев. Ось які(показує картки із зображенням дерев: клену та каштану). Як називаються ці дерева?( діти називають дерева).

  • Вам треба зібрати листя і віднести до того дерева, якому воно належить (листя розкидане на килимі, діти збирають листя і підходять до малюнків дерев).






  • Діти з яких дерев ви зібрали листя

  • Як можна сказати на листя каштану?

  • Як можна сказати на листя клену?

  • Які це дерева: листові чи хвойні?

  • Сподобалося Ведмедю як ви швидко і правильно впоралися із завданням і відпустив він Машу додому.

Прийшла Маша додому, до дідуся і до бабусі і розповіла вона, як ми допомогли їй знайти шлях додому.

Вам сподобалася казка? А що вам більш за все сподобалось, запам’яталось?

( діти згадують завдання, які виконували).

Давайте подякуємо Маші за таку чудову казку і запросимо її ще до нас у гості (діти дякують і запрошують у гості Машу).

Маші вже пора йти додому, тому давайте скажемо їй до побачення.

Схожі:

«Зимовий пейзаж»
...
Конспект відкритого заняття на тему: «Динаміка в музиці. Музично-дидактична гра «Дзвіночки»
Підготувала: керівник гуртка «Музична абетка» школи ранньої творчої орієнтації «Малюк»
Конспект відкритого заняття на тему: «Тема зими в музиці. Слухання...
Підготувала: керівник гуртка «Музична абетка» школи ранньої творчої орієнтації «Малюк»
Конспект традиційного музичного заняття в старшій логопедичній групі
Розвивати вміння уважно слухати музичний твір; розвивати здатність розрізняти та відтворювати звуки різної тривалості, гучності,...
Іван АНДРУСЯК СТЕФА І ЇЇ ЧАКАЛКА
Ось Ірця в садочку – вона мамійка. Коли її мами довго нема, вона плаче. І в лясельній групі плакала, і в молодшій, і в середній....
Тимчасово положення про приватний середній загальноосвітній заклад в державній системі освіти
Приватний середній загальноосвітній заклад (у по­дальшому — “приватний заклад”) — заклад освіти, що за­снований на недержавній формі...
Конспект уроку англійської мови у групі основного рівня першого року навчання ( гурток “ ABC ” )
Конспект уроку англійської мови у групі основного рівня першого року навчання ( гурток “ABC” )
ПЛАН-КОНСПЕКТ проведення заняття з тактичної підготовки з начальницьким...
ТЕМА ЗАНЯТТЯ №2 : Гасіння пожеж на об’єктах елеваторно-складского господарства, млинових і комбікормових підприємствах
ПЛАН-КОНСПЕКТ ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ З ЛІНІЙНОЇ АЛГЕБРИ на тему «Тема заняття.»

КОНСПЕКТ ВІДКРИТОГО УРОКУ МАТЕМАТИКИ
Тема. Позначення чисел другого десятка цифрами. Вимірювання довжин відрізків. Задачі на знаходження суми та збільшення числа на кілька...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка