|
Скачати 58.95 Kb.
|
Конспект відкритого заняття в середній групі «В гостях у казки» МЕТА:
доброзичливість, культуру поведінки, пізнавальний інтерес, допитливість, любов до природи та народної творчості.
ОБЛАДНАННЯ : Демонстраційний - фланеліграф , фігури звірів ( мишка, заєць, лисиця, ведмідь) , дерева (5 ялинок, 5 березок), 2 голубі стрічки ( широка, вузька) , малюнок із різнокольоровими рибками, малюнок пічки та пиріжка. Картки із зображенням частин доби, іграшки ( лялька, ведмідь) , листя з дерев ( клен , каштан ). Роздавальний - картки з цифрами ( 1- 5 ) , фігури різнокольорових рибок з цифрами ( 1- 5 ), лічильні палочкі , аркуші з цифрою , олівці. ХІД ЗАНЯТТЯ. (Діти з вихователем заходять до кімнати , вітаються з гостями .Діти сідають на килим . Лунає стук у двері .) Вихователь: діти , хтось ще прийшов до нас , зараз подивимось хто прийшов ( з’являється лялька Маша ). До нас завітала лялька Оленка , давайте привітаємось з нею. (Діти вітаються: Доброго ранку Маша.) Діти, Оленка дуже любить казки . А ви любити казки ? ( Так любимо) . Сьогодні ми разом з Машею потрапимо в чарівну казку. Слухайте уважно . « Жила у дідуся і бабусі онучка Машенька . Одного разу пішла Маша з подругами у ліс , по гриби та ягоди. Та заблукала, озирнулась по сторонам , і побачила стоять дерева на галявині , а які це дерева вона і не знає … Давайте ми подивимось на ці дерева , і допоможемо Маші . ( На столі стоїть фланеліграф з ялинками і березками ,накритий шторою , попереду фланеліграфа рожева стрічка ) (Діти підходять до фланеліграфа ,зупиняясь біля стрічки. Вихователь знімає штору ). - Подивиться уважно які дерева побачила Маша на галявині ? - Чим схожі ці дерева ? - А чим відрізняються ці дерева ? - Як ще можна сказати на голочки ялинки ? - Ялинка це яке дерево ? А берізка ? - Так , хоч ялинка і берізка різні, ми можемо назвати їх одним словом, яким ? …Роздивилась Маша дерева і вирішила їх порахувати, а рахувати і не вміє , давайте їй допоможемо .
(Діти сідають на килим ). - Поки ми рахували дерева на галявину до нас вибігли звірі Першою вибігла « Маленька ,сіренька , від кішки тікає , сир полюбляє».
«Це заєць» ( виставляється фігурка зайця)
І на зайчика полює. Вся руденька ця сестричка, А зовуть її…» (Лисичка) - « Влітку медом ласував, досхочу малини мав. А як впав глибокий сніг, позіхнув і спати ліг. Бачив чи не бачив сни, а проспав аж до весни. « (Ведмідь).
(Діти показують повадки тварин).
( Діти рахують спочатку всі разом ,потім вихователь пропонує порахувати окремій дитині).
( На килиму дві стрічки голубого кольору ,широка і вузька. Вихователь з дітьми підходить до стрічок).
( Діти перестрибують стрічки і сідають за столи).
( на дошці малюнок різнокольорових рибок :,5 синіх,4 жовтих, 3 червоних, 2зелених , 1чорна)
( діти рахують рибок і показують цифру).
(діти викладають рибок по порядку).
… Показали струмочки Маші дорогу далі, йшла вона йшла і побачила хатинку. - Як ви вважаєте , яка це була хатинка ? Візьміть лічильні палички і збудуйте хатинку , як ви її уявляєте . ( діти самостійно викладають хатинки).
( діти ревуть).
Прийшла Маша додому, до дідуся і до бабусі і розповіла вона, як ми допомогли їй знайти шлях додому. Вам сподобалася казка? А що вам більш за все сподобалось, запам’яталось? ( діти згадують завдання, які виконували). Давайте подякуємо Маші за таку чудову казку і запросимо її ще до нас у гості (діти дякують і запрошують у гості Машу). Маші вже пора йти додому, тому давайте скажемо їй до побачення. |
«Зимовий пейзаж» ... |
Конспект відкритого заняття на тему: «Динаміка в музиці. Музично-дидактична гра «Дзвіночки» Підготувала: керівник гуртка «Музична абетка» школи ранньої творчої орієнтації «Малюк» |
Конспект відкритого заняття на тему: «Тема зими в музиці. Слухання... Підготувала: керівник гуртка «Музична абетка» школи ранньої творчої орієнтації «Малюк» |
Конспект традиційного музичного заняття в старшій логопедичній групі Розвивати вміння уважно слухати музичний твір; розвивати здатність розрізняти та відтворювати звуки різної тривалості, гучності,... |
Іван АНДРУСЯК СТЕФА І ЇЇ ЧАКАЛКА Ось Ірця в садочку – вона мамійка. Коли її мами довго нема, вона плаче. І в лясельній групі плакала, і в молодшій, і в середній.... |
Тимчасово положення про приватний середній загальноосвітній заклад в державній системі освіти Приватний середній загальноосвітній заклад (у подальшому — “приватний заклад”) — заклад освіти, що заснований на недержавній формі... |
Конспект уроку англійської мови у групі основного рівня першого року навчання ( гурток “ ABC ” ) Конспект уроку англійської мови у групі основного рівня першого року навчання ( гурток “ABC” ) |
ПЛАН-КОНСПЕКТ проведення заняття з тактичної підготовки з начальницьким... ТЕМА ЗАНЯТТЯ №2 : Гасіння пожеж на об’єктах елеваторно-складского господарства, млинових і комбікормових підприємствах |
ПЛАН-КОНСПЕКТ ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ З ЛІНІЙНОЇ АЛГЕБРИ на тему «Тема заняття.» |
КОНСПЕКТ ВІДКРИТОГО УРОКУ МАТЕМАТИКИ Тема. Позначення чисел другого десятка цифрами. Вимірювання довжин відрізків. Задачі на знаходження суми та збільшення числа на кілька... |