Конспект відкритого заняття на тему: «Тема зими в музиці. Слухання та аналіз музичного твору «Санчата з дзвіночками»


Скачати 38.29 Kb.
Назва Конспект відкритого заняття на тему: «Тема зими в музиці. Слухання та аналіз музичного твору «Санчата з дзвіночками»
Дата 11.02.2014
Розмір 38.29 Kb.
Тип Конспект
bibl.com.ua > Музика > Конспект
Сумський палац дітей та юнацтва

Розгорнутий конспект

відкритого заняття на тему:

«Тема зими в музиці. Слухання та аналіз музичного твору «Санчата з дзвіночками»

А. Агафоннікова»
Підготувала: керівник гуртка «Музична абетка» школи ранньої творчої орієнтації «Малюк»

Гонор О.Л.

Суми

2013 р.

Тема: Тема зими в музиці. Слухання та аналіз музичного твору «Санчата з дзвіночками» А. Агафоннікова.
Мета:

  • вчити дітей уважно слухати музику,емоційно реагувати на неї, змінювати ритмічні рухи відповідно до змін характеру музики;

  • розвивати музичний слух, закріплювати навички злагодженого співу, починати співати та закінчувати пісню одночасно, слухати одне одного;

  • виховувати музичний, художньо-естетичний смак, створювати позитивно-емоційний настрій.


Тип заняття: вступне.
Поняття: композитор, диригент, оркестр, хоровод.
Обладнання: фортепіано, дитячі музичні інструменти (металофон, дзвіночки, маракаси, ложки, бубон), картки для гри «Веселі хлопчики».


ПЛАН ЗАНЯТТЯ

I. Привітання. Оголошення теми, мети.

II.Слухання музики. Агафонніков «Санчата з дзвіночками».

III.Спів:

  • поспівка «Випав сніг», визначення напрямку руху мелодії;

  • поспівка «Морозець», робота над дикцією, артикуляцією;

  • поспівка «Півникове горечко», спів у характері;

  • хоровод «Ялиночка» Філіпенка, робота над чистотою інтонування , над танцювальними рухами.

IV. Фізкультхвилинка « Веселі хлопчики».

V. Гра на дитячих музичних інструментах.

VI. Підсумок заняття .
Хід заняття
I. Організаційна частина .Оголошення теми, мети заняття.

(музичне привітання, додаток 1)

- Добрий день, малюки! Я бачу, у вас у всіх сьогодні гарний настрій. Погляньте одне на одного й усміхніться. Ми починаємо нову тему. Щоб дізнатися яку, вам необхідно відгадати загадку.

На подвір’ї біло-біло,

Ні стежиночки нема.

Засвистіло, завихріло -

Знов до нас прийшла… ЗИМА.

- Вірно, ми починаємо тему «Зима». Яка чудова пора року – зима! Ми будемо вчити поспівки, пісні про зиму, слухати музику про цю пору року.
II. Слухання музики.

– Сядьте всі зручно. Я пропоную вам прослухати музичний твір й відгадати яку пору року він зображує?

(діти слухають твір «Санчата з дзвіночками» Агафоннікова).

- Яку пору року ви уявили? Яку б назву ви дали цьому твору?

(відповіді дітей)

- Цей музичний твір називається «Санчата з дзвіночками», написав його композитор А. Агафонніков.

- Сподобалась вам ця музика?

(відповіді дітей).

III. Спів.

- Ми розучимо нову поспівку, послухайте її уважно й скажіть: рухається в ній мелодія чи залишається на одній ноті?

(поспівка «Випав сніг», додаток 2)

- Давайте проспіваємо поспівку і долонями покажемо як рухається мелодія.

(діти розучують поспівку методом на слух)

- Послухайте ще одну нову поспівку і скажіть чи відповідає вона нашій новій темі?

(відповіді дітей )

- Давайте проспіваємо поспівку « Морозець», чітко вимовляючи слова.

(діти розучують поспівку «Морозець» методом на слух, додаток 3).

- Взимку ми іноді з вами хворіємо, болить горло, носик заклало. Але ми з вами починаємо лікуватись і швидко одужуємо . Так і наш півник захворів, але курочка його швидко вилікувала. Спробуйте голосом передати настрій та характер музики.

(поспівка «Півникове горечко», додаток4)

- Сьогодні ми з вами познайомимось з новою піснею, послухайте її і скажіть : про яку пору року вона розповідає? На якому святі її можна заспівати? Так, ми починаємо готуватись до новорічного свята. Сьогодні ми вивчимо 1-й куплет нашого хороводу.

(хоровод «Ялинонька», додаток5)

- Погляньте, які танцювальні рухи ми з вами будемо виконувати в цьому новорічному хороводі. До речі, що означає слово хоровод?

(діти розучують слова, мелодію, рухи 1-го куплету, методом на слух).
IV. Фізкультхвилинка «Веселі хлопчики».

- Зараз ви будете стрибати дуже легенько, як зайчики. Коли музика раптом зупиниться, ви повинні застигнути на місці так, як веселі хлопчики, що зображені на малюнку.

(фізкультхвилинка «Веселі хлопчики»)
V. Гра на дитячих музичних інструментах.

- А як називається група людей, які грають на музичних інструментах?

(відповіді дітей)

- Діти, будь ласка, скажіть, як називається людина, що керує оркестром?

(відповіді дітей)

- Пригадайте, будь ласка, як називаються ці музичні інструменти?

(відповіді дітей)

- Зараз ми з вами виконаємо «Польку» Штрауса. Чітко слідкуйте за диригентським жестом. Першими вступають маракаси, потім – дзвіночки, фінал грають весь оркестр, всі інструменти разом.

(діти виконують «Польку», додаток 6)

- Молодці, діти! Дуже уважно слідкували за жестом диригента. «Полька» виконана весело і яскраво!
VI. Підсумок заняття.

- Яку тему ми сьогодні почали розглядати? Який музичний твір слухали? Яку пісню почали розучувати? До якого вона свята?

- Молодці, ви сьогодні гарно попрацювали, були активні й уважні.

(музичне прощання, додаток7)

Схожі:

Конспект відкритого заняття на тему: «Динаміка в музиці. Музично-дидактична гра «Дзвіночки»
Підготувала: керівник гуртка «Музична абетка» школи ранньої творчої орієнтації «Малюк»
ПЛАН-КОНСПЕКТ ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ З ЛІНІЙНОЇ АЛГЕБРИ на тему «Тема заняття.»

Конспект відкритого заняття в середній групі
Активізувати зорову увагу, логічне мислення, пам’ять. Формувати вміння діяти свідомо, з відчуттям доцільності зробленого
ПЛАН-КОНСПЕКТ проведення заняття з тактичної підготовки з начальницьким...
ТЕМА ЗАНЯТТЯ №2 : Гасіння пожеж на об’єктах елеваторно-складского господарства, млинових і комбікормових підприємствах
Навчальна програма спецсемінару "Аналіз художнього твору" для студентів...
Програма спецсемінару "Аналіз художнього твору" складена відповідно до навчальних планів Міністерства освіти і науки України, за...
Конспект уроку у 7 класі Тема. Е. Гріг. І частина концерту для фортепіано з оркестром
Мета. Поглиблювати знання про творчість Е. Гріга; розвивати вміння інтерпретувати ліричні образи в інструментальній музиці; формувати...
Конспект уроку позакласного читання в 2 класі на тему: «Людина починається з добра»
Мета : поглибити знання учнів про загальнолюдські моральні якості, учити аналізувати та оцінювати поведінку дійових осіб, визначати...
КОНСПЕКТ ВІДКРИТОГО УРОКУ МАТЕМАТИКИ
Тема. Позначення чисел другого десятка цифрами. Вимірювання довжин відрізків. Задачі на знаходження суми та збільшення числа на кілька...
«Представництво в суді»
У судовому засiданнi вiдповiдач просив перенести слухання справи у зв’язку з тим, що вiн належним чином делегував власнi повноваження...
Конспект традиційного музичного заняття в старшій логопедичній групі
Розвивати вміння уважно слухати музичний твір; розвивати здатність розрізняти та відтворювати звуки різної тривалості, гучності,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка