|
Скачати 50.49 Kb.
|
ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ТА ПРАЦІ У 3 КЛАСІТема уроку: Прийшла зима. Виготовлення ялинкових прикрас. Мета уроку: повторити й активізувати ЛО теми «Пори року» в усному мовленні учнів; удосконалювати навички аудіювання з теми «Зима. Новий рік.»; удосконалювати навички діалогічного мовлення; сприяти розвитку логіки мислення, уяви; виховувати естетичні почуття. Обладнання: тематична картинка «Новий рік»; картки із завданнями для створення діалогу, 5 картин із зображенням ялинок, гірлянда. ХІД УРОКУ: ФАЗА АКТУАЛІЗАЦІЇ
Уч.поч.кл.: Встали всі рівненько Вийшли із-за парт Урок праці та англійської мови Пора розпочинать! Уч.англ.мови: Good morning! I am glad to see you.
Уч.поч.кл.: Діти, сьогодні до нас на урок завітали гості. Привітаймося з ними. Діти, у мене для вас є загадка. Хто знайде відповідь, ручку піднімає. Слухайте: Сніг пролітає, земля замерзає. Коли це буває? (зимою) Уч.англ.мови: What season is it? What are winter months? What is the weather like today? (стук в двері) Уч.поч.кл.: Ой, ви чули стук? Мабуть, хтось з гостей запізнився. Зробіть тишу. А я відкрию двері. Діти, до нас у гості прийшла сама лісова красуня. Ви вже здогадалися, що це за лісова красуня? Уч.англ.мови: What is it? Where can we see a fir-tree? Ялинка: Доброго ранку! Good morning! Уч.поч.кл.: Діти, ви бачите наша ялинка якась невесела. Що ж з тобою трапилося? Чому ти сумна? Ялинка: Скоро свято, яке дуже люблять діти всієї планети і з нетерпінням чекають на нього. На цьому святі присутня гостя – новорічна ялинка. Мене також запрошено на новорічне свято, але у мене немає вбрання. Я хочу попросити вашої допомоги. Уч.поч.кл.: Ялинка прийшла не одна, а із своїми подругами. Яким теж потрібне вбрання. Давайте відповімо разом, чи допоможемо ми ялинкам? (відповідь учнів)
Уч.поч.кл.: Отже, тема нашого уроку – допомога ялинкам. А саме, виготовлення новорічних іграшок. І працювати будемо під девізом: Думку і серце в роботу вклади Кожну хвилину в труді бережи. Уч.англ.мови: We’ll speak about winter and Christmas decorations. We’ll describe them. Уч.поч.кл.: На уроці праці ми будемо працювати за наступними правилами: (учитель називає правила техніки безпеки) Уч.поч.кл.: Сьогодні за мету ми поставимо – навчитися виготовляти ялинкові прикраси, застосовуючи свої творчі здібності та фантазію. ФАЗА ПОБУДОВИ ЗНАНЬ
Уч.англ.мови: To know what to make, I’ll give you a hint. I propose you to listen to a text and guess what you will make.
New Year Tree – новорічна ялинка; fir-tree – ялинка; children’s room – дитяча кімната; decorate – прикрашати.
T: Listen to me attentively. Look at this picture! This is the New Year Tree. It is a fir-tree. It is very big. The New Year Tree is in the children’s room. Children are decorating the fir-tree with many toys. We can see many red and yellow flags. We see a toy-fox, a toy-dog and a toy-rabbit Children like to dance around the New Year Tree and sing songs. They also recite poems near it. They are happy.
Уч.англ.мови:
Уч.поч.кл.: На парті є картки з послідовністю виконання роботи. Уч.англ.мови: So you work in groups, and you have also cards on your desks to make up dialogues. Some of you have to make Christmas decorations, and others will ask each other what they will make. You have cards with a dialogue sample. It will help you to make up your own dialogues. Уч.поч.кл.: Ми будемо змагатися, яка група краще та швидше нарядить свою ялинку. Кожна група має номер. Ви бачите, що наші ялиночки на дошці теж під номерами. У кожної групи своя ялинка. Отож, до роботи. (учні під супровід музичної композиції виконують завдання)
Interview:
I wrote down all your answers and here is the New Year’s newspaper. It is winter. We like skate and ski, sledge and play snowballs. We see the New Year Tree and many presents near it. Soon we’ll have Christmas party. We’ll dance, sing songs and play games. Учитель вішає на дошку газету, яка була вчителем заздалегідь підготовлена, але учитель записала лише відповіді учнів у пропуски.
ФАЗА КОНСОЛІДАЦІЇ
Амеліна О.М., Сіренко С.В. Інтегрований урок англійської мови та праці |
Конспект відкритого уроку з англійської мови в 6 класі з теми «Погода. Одяг.» Тип уроку: комбінований (урок засвоєння нових знань та формування вмінь та навичок) |
УРОК ПОДОРОЖ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У 2 КЛАСІ Topic:"MAGIC TRAVELLING" Сьогодні ми з вами вирушимо у цікаву мандрівку до країни англійської мови, яку ми з вами почали вивчати у цьому році |
Конспект уроку англійської мови у 8 класі Тема: Англійські традиції та свята Основна частина уроку Check-up Актуалізація опорних знань учнів з вивченої теми |
Уроку Календарно тематичне планування уроків англійської мови на 2012-2013 навчальний рік в 11 класі |
Урок української мови у 4 класі Тема: Прикметник. Повторення вивченого... У нас незвичайний урок рідної мови. Ми будемо повторювати вивчене та дізнаватись щось нове. А чого ви очікуєте від цього уроку? (визначення... |
Тема: Повторення. Основні орфограми та пунктограми української мови.... Тип уроку: бінарний комбінований урок майстер-клас з української мови та технологій в 11 класі |
Урок з використанням ІКТ у 10 класі: «Ми лідери» Автор: учитель англійської мови вищої категорії, старший учитель Савченко Н. М. НВК№16, м. Мелітополь |
Уроку з англійської мови у 3-му класі. Тема: Країни та національності За роботу на уроці ви будете отримувати кружечки. За відмінну відповідь ви отримаєте зелений кружечок. Якщо ж ваша відповідь буде... |
Уроку Анотація. Урок української мови у 10 класі «Прислівник як частина мови» відповідає чинній програмі з української мови для профільного... |
Урок української мови у 6 класі Тема. Займенник: загальне значення,... Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми, мети уроку. Метод передбачення |