Урок християнської етики в 4 класі на тему: «Дари Божої мудрості»


Скачати 66.91 Kb.
Назва Урок християнської етики в 4 класі на тему: «Дари Божої мудрості»
Дата 11.12.2013
Розмір 66.91 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Музика > Урок


Середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №1

м. Хмільника Вінницької області


Урок християнської етики

в 4 класі

на тему: «Дари Божої мудрості»

Підготувала вчитель

І кваліфікаційної категорії

Новак Олени Володимирівни
2013р.

Мета. Дати уявлення про людські здібності як дар Божий; сформувати позитивне ставлення до повчань Святого Письма; настанов мудрих людей щодо людських здібностей і талантів; розширювати кругозір, уміння аналізувати вчинки; розвивати мовлення; збагачувати словниковий запас; виховувати почуття вдячності і відповідальності за подаровані Богом таланти, прививати любов до праці.

Обладнання: підручник «Дорога мудрості» для 4 класу, робочий зошит, таблиця із зашифрованою темою уроку, малюнки, портрет Вольфганга Амадея Моцарта; музичний супровід: В. А. Моцарт «Симфонія № 40», Н. Кузнецова «Весняний настрій», слайдова композиція «Божий дар».

Хід уроку

І.Організаційний момент

1. Слово вчителя.

Уже пролунав голосистий дзвінок.

Він кличе нас, діти, на гарний урок.

Тож станьмо рівненько і Бога попросимо,

Щоб Він допоміг і малим, і дорослим.

2. Слова учнів.

Боже, Господи, Ісусе! Від душі тобі молюся:

Всі гріхи наші прости і від лиха захисти,

Просвіти наші серденька, щоб ми вчилися гарненько,

Щоб і в школі, і удома не робили зла нікому.

Слово вчителя. Я сподіваюсь, що урок буде: цікавим, незвичайним, навчальним, продуктивним.

Слова учнів. Ми будемо: дисциплінованими, уважними, зібраними, активними.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Показ слайдів під муз. Н. Кузнецової «Весняний настрій».

Сповнений краси і різноманітних таємниць світ Господь подарував людям і чекає від них співпраці у творенні добра. Чекає, щоб люди разом з Ним несли один одному радість. Для цього Бог наділяє їх різноманітними талантами: хтось має гарний голос і співає, хтось пише чудову музику, а хтось її виконує; хтось, маючи хист до слова, розповідає про красу цього світу, а хтось, володіючи пензлем і фарбами, відтворює цю красу у своїх картинах. Комусь Господь дав талант лікаря, комусь – учителя, а комусь – архітектора. Разом, слугуючи своїми талантами один одному, люди допомагають Богові робити світ кращим, світлішим, добрішим.

ІІІ. Оголошення теми, мети, завдань уроку.

Дізнатись як саме звучить тема нашого уроку ви зможете, переставивши слова і частини слів.

ДАРИОСТІБОЖОЇМУДР (Дари Божої мудрості)

Сьогодні ви дізнаєтеся, що означає слово талант, ознайомитесь із висловами зі Святого Письма та відомих людей, прочитаєте про незвичайну людину, продовжите вчитись аналізувати вчинки людей.

  • Щ
    Дари Божої мудрості
    о ж це за дари Божої мудрості? (таланти, прикріпити на дошку)





талант




Прочитати в підручнику на с. 36, що таке талант.

  • А чи кожна людина володіє якимось талантом?

ІV. Вивчення нового матеріалу

Читаючи текст «Найбільший талант», ми зустрінемо багато невідомих слів.

Група дослідників допоможе нам зрозуміти їх значення.

  • Клавесин (франц.) – старовинний струнний клавішно-щипковий інструмент з кількома клавіатурами.



  • Орган (гр. - знаряддя, інструмент) – складний клавішний духовий інструмент.




  • Скрипка (від старосл.- скрипати) – струнний смичковий інструмент зі скрипкової родини смичкових.

  • Соната (італ. - звучати) – твір, призначений для інструментального виконання.

  • Прелюдія (латин. - роблю вступ) – невелика інструментальна п’єса.

  • Опера (італ. - твір, дія, праця) – вид театрального мистецтва, в якому дія на сцені гармонійно поєднується з вокальною та інструментальною музикою, балетом, образотворчим мистецтвом ( декорації, грим).

  • Симфонія (гр. - співзвучність) – великий твір для симфонічного оркестру з чотирьох частин.

  • Віртуозний – в найвищій степені майстерний, досконалий.

  • Геніальний – найвища ступінь обдарованості.

  • Філармонія – концертна організація, що представляє музичні твори та виконавську майстерність.

1.Опрацювання тексту «Найбільший талант».

а) Читання тексту на с. 33-35 вчителем, учням;

б) Розуміння прочитаного:

- Про яку відому людину розповідали Оленці в музичній школі? (про австрійського композитора Вольфганга Амадея Моцарта, прикріпити портрета дорослого Моцарта).

- Що цікавого ви запам’ятали з історії життя Моцарта?

(прикріпити малюнок малого Моцарта)

- Знайдіть у тексті, що вразило Оленку? (текст на с. 33)

- Звідки ж у маленького хлопчика такі здібності? (дар Божий)

-
Дари Божої мудрості
Здібності, талант – це дарунок Божої мудрості. А як ще його називають? («іскра Божа», прикріпити на дошці)


талант

іскра Божа


- Що допомагає людині розвинути свій талант? (с. 35) (читання хором)

- Чому засумувала Оленка? (їй здавалось, що у неї немає жодного таланту)

- Що відповіла їй мама, який найбільший талант? (Бути доброю, милосердною, чесною людиною)

Талант Моцарта не загинув, із маленької іскорки спалахнув вогонь, який зігріває серця людей прекрасною музикою не одне століття. Що ж допомогло Моцарту стати всесвітньо відомим композитором? (Праця над собою, натхнення, терплячість, батьківські настанови, любов до ближнього, наполегливість, відповідальність, сумлінність, поміркованість, кмітливість.


поміркованість

кмітливість



сумлінність


наполегливість

відповідальність


натхнення

терплячість

батьківські настанови

любов до ближнього

2. Прослуховування уривка «Симфонії №40»

- Які почуття викликала у вас музика?

3. Гра «Завершіть оповідання» (с. 36)

- А зараз ми спробуємо проаналізувати вчинки дітей.

(діти читають оповідання і аналізують їх)

4. Фізкультхвилинка.

5. Робота з висловом зі «Святого письма»:

а) читання вислову;

б) пояснення учнями, вчителем (Хто працює, той буде ситим, а хто лінується – позбавлений розуму, залишиться ні з чим).

6.Пояснення притчі «Про таланти», опрацьованої вдома:

а) переказ притчі учнями;

б) пояснення притчі вчителем:

в часи життя Ісуса Христа талант означав велику грошову суму. В притчі слово «талант» означає сукупність всіх благ, які Господь дав людині – це багатство, гарні життєві умови, вигідне суспільне положення, чудове здоров’я, світлий розум, гарна пам’ять, різноманітні творчі здібності, дар красномовства, мужність, чуйність. Деяким людям Творець дає дар мудрості, дар знання, дар віри, дар зцілення, дар пророцтва.

Даруючи таланти, Господь не вимагає від людей справ, які перевищують їхні сили і здібності. Але, ті таланти, які їм дані, накладають відповідальність. Людина повинна примножувати їх на користь ближніх. Дуже важливо розвивати в собі добрі якості, а не закопувати їх.

- Чи може людина використати свій талант для зла? Наведіть приклади. (Зброя, атомна бомба, негарні малюнки, пісні. )

Тому, хто вірно використовує і примножує свої таланти, Господь подарує найкращий подарунок – Царство Небесне, а той, хто зариває свій талант, або використовує його для зла отримає пекло.

7. Робота в зошиті (с. 13, гра «У пошуках талантів»).

8. Вивчення вірша «Талант людини» за допомогою методу опорно-буквених піктограм.

Талант дитини – океан без меж:

Глибокий, чистий, неозорий.

Лише тоді його сягнеш,

Коли натхнення й працю докладеш.

VІ. Рефлексія.

1. Гра «Мікрофон»

- Що вам найбільше запам’яталось з пройденого матеріалу?

(Відповіді учнів)

2. Слово вчителя.

Піклуючись про людей, Господь дарує їм різноманітні таланти, творчі здібності для того, щоб людина могла приносити іншим добро та користь. Розвиток творчих здібностей потребує праці над собою. Людина має мудро використати свій талант – для добра, а не для зла.

За кілька секунд пролунає дзвінок,

Подякуймо Богу за гарний урок.

Слово учнів. Спасибі, Боженько, Тобі

За той талант, що дав мені,

Родину, дім. дерева, квіти,

За школу, де веселі діти,

За щастя всім добро творити,

За вміння жити і любити.


Схожі:

Урок з етики у 6 класі на тему: Вчитель: Тарасевич Ніна Миколаївна
Мета: розкрити поняття „ права людини”, „ права дитини”, „Обов'язки людини і громадянина України”
Зміст Вступ Статева і подружня етика та „знаки часу”
Важливість християнської статевої та подружньої етики в контексті сучасної кризи подружжя та сім’ї
Власенко Mарія Іванівна Урок з християнської етики
Нарешті я відчинив. І знаєте, хто це стукав? Ісус. Мені стало дуже соромно за те, що в моєму серці було таке безладдя. Але сам поприбирати...
Урок з курсу «Основи християнської етики»
Мета: ознайомити учнів із історією виникнення свята Великодня, традиціями його святкування нашим народом. Ознайомити з символікою...
Урок німецької мови у 8 класі на тему: Підготувала

Підготувала вчитель основ християнської етики
Мета: допомогти учням зрозуміти, що ділення є необхідним елементом у християнському житті; виховувати у дітей щирість, милосердя,...
Курс етики, 6 клас, урок 31 Галина Вікторівна Бєлоногіна, вчитель історії, етики, правознавства
Конституції України (ст. 10, 11, 12) та Закону України «Про національні меншини в Україні» (ст. 1, 2, 3, 6, 15)
Урок української літератури на тему: «Лісова пісня» Лесі Українки шедевр української драматургії
Обладнання: текст твору, фотомонтажі з краєвидами волинської землі, диск із презентацією. Урок проводиться у комп’ютерному класі
УРОК КАЗКА З АЛГЕБРИ У 7 КЛАСІ НА ТЕМУ: "МНОГОЧЛЕНИ"
На базарі їх не купиш, на дорозі не знайдеш, їх не завжди на терезах, і ціни не підбереш
Урок узагальнення і систематизації знань з геометрії в 7 класі на тему: «Трикутники»
У тупокутному трикутнику АВС АВ=12 см, АС=15 см, ВС=10 см. Який кут трикутника тупий?
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка