|
Скачати 80.62 Kb.
|
Урок узагальнення і систематизації знань з геометрії в 7 класі на тему: «Трикутники» Виконала: вчитель математики Великобубнівської ЗОШ Кащенко Л.К. 2013 Мета:
Тип уроку: узагальнення та систематизація знань. Обладнання: дошка, картки, комп’ютер, мультимедійний проектор, екран. …У великому саду геометрії кожний може підібрати собі букет за смаком. Д.Гільберт Хід уроку І. Організаційний момент. Привітання. Виявлення відсутніх. ІІ. Перевірка домашнього завдання і актуалізація опорних знань. Виконання учнями тестових завдань. Варіант 1 1. На рисунку АВ=АС, ВО=СО. Чи рівні трикутники АОВ і АОС? А) рівні; Б) нерівні; В) неможливо встановити. 2. У трикутнику АВС і СDA AD=BC, AB=DC, АВС=47º. Знайдіть ADM А) 47º; Б) 133º; В) 143º. 3. У трикутнику АВС А=60º, В=40º. Укажіть найбільшу сторону трикутника: А) АС; Б) ВС; В) АВ; Г) Визначити неможливо. 4. У тупокутному трикутнику АВС АВ=12 см, АС=15 см, ВС=10 см. Який кут трикутника тупий? А) А; Б) В; В) С; Г) Визначити неможливо. Варіант 2 1. У трикутниках АВС і ADC AB=AD, BAC=DAC. Чи рівні трикутники АВС і ADC? А) рівні; Б) нерівні; В) неможливо встановити. 2. У трикутнику АВС і СDA AD=BC, AB=DC, СDK=52º. Знайдіть ABC А) 52º; Б) 128º; В) 138º. 3. У трикутнику АВС АВ=10 см, ВС=7 см, АС=5 см. Укажіть найменший кут трикутника. А) А; Б) В; В) С; Г) Визначити неможливо. 4. Який із наведених наборів довжин відрізків не може бути сторонами одного трикутника? А) 5 см, 7 см, 6 см; Б) 9 м, 4 м, 11 м; В) 8 м, 5 м, 3 м; Г) 6 см, 9 см, 5 см. ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів, формулювання мети і завдань уроку. Розгадування учнями кросворду «Відгадай ключове слово»
9. Півпряма, що виходить з вершини кута і ділить його навпіл – … (бісектриса) (Ключове слово - трикутник) Основна мета уроку цілком логічно випливає з місця уроку в темі (урок перед контрольною роботою), тому слід запропонувати учням самостійно сформулювати її. IV. Повторення, систематизація та узагальнення знань. Учитель. У центрі дошки записаний термін «трикутники». Вам потрібно пригадати означення, теореми, які у вас асоціюються з цим словом, після чого дати означення названих термінів. Учні по черзі виходять до дошки. Роблять необхідні записи і коментують їх. V. Повторення, систематизація та узагальнення вмінь. Об’єднати учнів класу в 3 команди. Учні кожної групи разом розв’язують поставлені завдання. Розв’язання записують на дошці. Завдання для 1-ї команди. 1. Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 36 см, а його основа – 10 см. Знайти бічну сторону трикутника. 2. Зовнішній кут трикутника дорівнює 140º, а внутрішні кути, що не є суміжними з ним відносяться як 3:4. Знайти всі невідомі внутрішні та зовнішні кути цього трикутника. 3. На рисунку AD=BD, BE=CE; BDE=40º i BED=60º. Знайти АВС. Завдання для 2-ї команди. 1. Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 48 см, а бічна сторона – 15 см. Знайти основу трикутника. 2. Один із внутрішніх кутів трикутника в тричі більший за другий, а зовнішній кут, який є суміжним із третім кутом, дорівнює 80º. Знайти всі невідомі внутрішні та зовнішні кути цього трикутника. 3. На рисунку АD=BD, BE=CE, A=40º, C=30º. Знайти DBE. Завдання для 3-ї команди. 1. Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 35 см, а бічна сторона – на 5 см менша від основи. Знайти сторони цього трикутника. 2. Трикутник АВС – рівнобедрений з основою АВ. Бісектриси кутів при основі перетинаються в точці D, АDВ=100º. Знайти С. 3. Один із кутів трикутника дорівнює різниці двох інших кутів. Довести, що даний трикутник – прямокутний. VI. Оцінювання роботи учнів на уроці. Підсумки уроку Учитель: Урок уже закінчено. Нам можна далі йти І до нової теми В програмі перейти. Всі добре працювали, Старались як могли. Немає переможених, Тут всі перемогли. VIІ. Домашнє завдання Повторити §§11-20, №№ 5, 8, 9 (с.98 О.С. Істер, Геометрія 7 клас) |
Урок геометрії у 8 класі. Тема: Подібні трикутники Мета: Ознайомити учнів з означенням подібних трикутників; навчати використовувати означення подібних трикутників для знаходження... |
Урок узагальнення та систематизації отриманих знань, умінь та Перевірити і встановити рівень оволодіння учнями основами знань, умінь та навичок з теми |
Урок узагальнення та систематизації знань Тараса Шевченка як основоположника нової української літератури та літературної мови |
Урок узагальнення і систематизації знань. Хід уроку. Актуалізація... Мета: узагальнити та систематизувати основні теоретичні положення з теми «Чотирикутники», глибше і повніше розкрити найважливіші... |
Урок узагальнення та систематизації вивченого з використанням комп’ютерних технологій у 9 класі Тема. Безсполучникове складне речення. Узагальнення та систематизація вивченого з використанням комп’ютерних технологій |
Урок узагальнення набутих знань на тему «Казкова економіка» Закріпити основні економічні поняття, що вивчили на уроках «Основ споживчих знань» |
Урок узагальнення і систематизації знань з теми «Площа та об’єм геометричних фігур» ... |
Уроку: Урок узагальнення та систематизації знань Мета уроку: Узагальнити й систематизувати знання учнів про виробництво електроенергії на електростанціях різних типів |
Уроку. Урок узагальнення і систематизації знань, умінь і навичок Мета. Узагальнити і систематизувати знання і вміння учнів з теми „Арифметична і геометрична прогресії”. Розширити кругозір учнів.... |
Урок узагальнення та систематизації знань (за В. А. Оніщук) «Способи підготовки різних видів поверхонь під штукатурення», вдосконалювати навички підготовки дерев’яних, цегляних та бетонних... |