|
Скачати 107.66 Kb.
|
ВІДДІЛ ОСВІТИ ТА НАУКИ НІКОПОЛЬСЬКОГО МІСЬКВИКОНКОМУ КЗ "НСЗШ № 9" УРОК - КАЗКА З АЛГЕБРИ У 7 КЛАСІ НА ТЕМУ: "МНОГОЧЛЕНИ" ВЧИТЕЛЬ: ФРОЛОВА Н.В. 7 клас алгебра ТЕМА : МНОГОЧЛЕНИ МЕТА : - узагальнити і систематизувати знання учнів з теми ;
ТИП УРОКУ : урок узагальнення та систематизації знань „На базарі їх не купиш, на дорозі не знайдеш, їх не завжди на терезах, і ціни не підбереш," (Знання) ХІД УРОКУ І. Організаційний момент „Вітає математика сьогодні щиро Вас Для всіх урок не звичний відбудеться у нас. Зібрались семикласники Розумники - знавці, Хоч досвіду немає, Вони всі молодці ! Усі, хто тут присутній, Їм успіхів бажаємо І відповідей правильних Від них усіх чекаємо, - Тема нашого уроку „многочлени". Наша мета сьогодні - узагальнити і систематизувати ті знання, які ми отримали, вивчаючи цю тему. - До нас наближаються Новорічні свята, під час яких буває багато казкових пригод. От і сьогодні ми з вами помандруємо у відому казку, але назву її вам треба відгадати, виконавши завдання. № 1 Визначити степінь многочлена (Степінь многочлена відповідає українському алфавіту) „К О Л О Б О К,, 1 2 3 4 5 6 7 - біля кожного завдання ви бачите обличчя, але у ньому нема однієї частини, то вам необхідно домалювати ротик, залежно від настрою. 1.2 буква 2.4 буква 3.6 буква 4.5 буква 5.3 буква 6.7 буква 7.1 буква ? Як визначити степінь многочлена?
Але ж як вона починалася? (відповіді дітей)
II. Перевірка домашньої роботи. №2. Виконати додавання і віднімання, множення многочленів. №3. Розв’язати рівняння: Відповідь: 2 Відповідь: 2 ІІІ. Фронтальне опитування Бабуся у нашій казці вже старенька, та почала вже багато чого забувати, і не пам'ятає, що ж треба покласти до свого рецепту, щоб спекти колобка. То ми їй зараз допоможемо. (кулінарні назви — запитання з теми) Борошно - що називається многочленом ? Сіль - коли многочлен записано у стандартному вигляді ? Яйце - як додати два многочлени ? Олія – як відняти два многочлени? Цукор - як помножити многочлен на одночлен ? Сметана - як помножити два многочлена ? Дріжджі - що називається одночленом? Смалець — чому дорівнює сума протилежних чисел ? Сода - як розкрити дужки , перед якими стоїть знак „+" чи „-„ ? Оцет - коли одночлен записано у стандартному вигляді ? IV. Розв'язування вправ
Ну спекла бабуся свого солоденького колобка. А що ж трапилось далі ? у2 (відповідь дітей)
К : Не з'їси, бо ти не знаєш, як звести многочлен до стандартного вигляду. Колобок покотився далі, а заєць засумував. Дуже шкода його, давайте йому допоможемо. № 2 Звести многочлен до стандартного вигляду:
І розмову із Зайчиком чув. В : Не втечеш, бо я знаю, що ти многочлен записано у стандартному вигляді, коли ….. (чекає підказку). З : Добре, а ти знаєш, як додаються і віднімаються два многочлена ? - Доки Вовчик замислився, колобок втік, А Вовчику стало соромно, бо до лісової школи не ходив, прогулював уроки. У нас нема таких учнів серед вас ? - Ну раз нема, то покажемо Вовчику, як це треба робити. № 3 Знайти суму і різницю многочленів: - Котиться далі наш колобок, аж ось на галявині з'явився Мишко. В : чув, що сорока стрекоче по лісі, що ти всіх замучив своєю математикою. Але мені нічого не страшно, бо до школи я ходив і уроки я робив. К : гаразд, каже колобок. Показуй як треба множити многочлен на одночлен. - Мишко зробив усі приклади, бо до школи він ходив. Але був він дуже не уважним учнем. Перевірити його нам треба, бо інакше і нас будуть називати незнайками. Допоможемо колобку переконати, що у Ведмедика є прогалини у знаннях. № 4 Чи правильно виконано множення одночлена на многочлен ? - Далі наш колобок покотився, і на галявині він зупинився. Там спочивала Лисичка руда. Книжку цікаву читала вона. Л : Вже по всьому лісі говорять про розумного колобка. А хіба я гірша ? Вже все прочитала, вивчила, але не розв'язала. Дійшла до теми „Множення многочленів". Задали мені приклади, але нема часу сидіти над ними. Краще причепурюся, а колобка вблагаю їх розв'язати. Колобок, ти такий гарненький, розумненький, солоденький, (лисичка стала підходити ближче до колобка). К : Я казку про себе теж читав, то знаю чим все може скінчитися. Тому думає, що я їй повірю. Краще швидше зникнути. - А в Лисички почали капати крапельки сліз. Вона ж не може піти до школи з не вивченими уроками. Давайте її врятуємо - допоможемо розв'язати і пояснимо , як це робиться. № 5 Виконати множення многочленів:
№ 6 Розв'язати рівняння : Відповідь: 3 Відповідь: - Скажіть, кого у лісі і у казках вважають самою розумною істотою ? (Сова) - Є такі розумники і у нас у класі, які можуть розповісти більше, ніж надруковано у підручнику. - Розглянемо № 7. Виконати множення многочленів у стовпчик: № 8. Домашнє завдання: - Ви вдома самі попробуєте виконати приклади 3, 4, 5 - А також розв'язати рівняння: 5 № 9. Підсумок уроку - Ще раз повторимо, про що ви дізналися, вивчаючи тему „Многочлени"
(Підводимо результати праці учнів на уроці ) Сьогодні семикласники не витрачали час Тому є й кандидати для нагород у нас. Цю тему вже закінчено, нам можна далі йти, І до нової теми, програми перейти. Всі добре працювали , старались як могли, Немає переможених, тут всі перемогли. Клас: 7 Прізвище, ім’я: Тема уроку: "Многочлени" № 1. Визначити степінь многочлена: 1.2 буква 2.4 буква 3.6 буква 4.5 буква 5.3 буква 6.7 буква 7.1 буква 1 2 3 4 5 6 7 Домашня робота № 2. Звести многочлени до стандартного вигляду: № 3. Знайти суму і різницю многочленів: №4 Чи правильно виконано множення одночлена на многочлен ? № 5 Виконати множення многочленів: № 6 Розв'язати рівняння : № 7. Виконати множення многочленів у стовпчик: Домашнє завдання: Розв’яжи рівнянні: |
Урок №86 Тема. Підсумковий урок з алгебри за 7 клас Мета: перевірити засвоєння передбачених програмою знань і вмінь учнів, набутих під час вивчення алгебри в 7 класі |
Урок алгебри для 9 класу на тему «Відсотки» Електронний матеріал може бути використаний на уроках алгебри у 9 класі рівня стандарт, а також для 9 класу з поглибленим вивченням... |
Урок №41 Тема. Урок узагальнення та Мета: повторити, узагальнити та систематизувати знання та вміння учнів, які вони дістали з теми «Многочлени» |
КОНСПЕКТ УРОКУ з алгебри у 7 класі на тему «Функц ія» Мета: формувати поняття «функції», «область визначення», «область значення», ознайомити учнів з способами задання функції; розвивати... |
Урок німецької мови у 8 класі на тему: Підготувала |
Урок з основ здоров’я та алгебри у 8 класі «Суд над шкідливими звичками» Закріпити навички процентних розрахунків у ході вирішення прикладних завдань; розвивати усні та письмові обчислювальні навички, вміти... |
Урок української літератури на тему: «Лісова пісня» Лесі Українки шедевр української драматургії Обладнання: текст твору, фотомонтажі з краєвидами волинської землі, диск із презентацією. Урок проводиться у комп’ютерному класі |
УРОК №37 З АЛГЕБРИ І ПОЧАТКІВ АНАЛІЗУ У 10 КЛАСІ УЧИТЕЛЯ ЛАСИЦЬКОЇ Т Е ТЯНИ ОЛЕКСАНДРІВНИ Мета: сформувати вміння розпізнавати і будувати графік функції y = ctgx і на графіку ілюструвати властивості функції. Розвивати здібності... |
Урок узагальнення і систематизації знань з геометрії в 7 класі на тему: «Трикутники» У тупокутному трикутнику АВС АВ=12 см, АС=15 см, ВС=10 см. Який кут трикутника тупий? |
Урок з алгебри та географії у 7 класі. Тема уроку Освітня: узагальнити та систематизувати знання учнів про системи рівнянь, способи їх розв’язування, формувати навички розв’язувати ... |