|
Скачати 56.7 Kb.
|
Підготувала вчитель основ християнської етики ЗОШ І-ІІІ ступенів с.Млинівців Зборівського р-ну Тернопільської області Гринчишин Світлана Богданівна Тема: Ділимося плодами своєї праці Мета: допомогти учням зрозуміти, що ділення є необхідним елементом у християнському житті; виховувати у дітей щирість, милосердя, прагнення ділитися з ближніми плодами своєї праці. Біблійна історія: притча про злочинних винарів (Мк.12: 1-12) Ключовий вірш: «Не працюй тільки про людське око» (Кол. 3: 22) Навчальні засоби: ілюстрації праці, аудіозапис духовної музики, Святе Письмо, коробки з призами. Хід уроку І. Вступна частина
ІІ. Актуалізація опорних знань
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Учні отримують заздалегідь приготовані коробочки. Вони загорнені у звичайний папір і містять у собі підказки, з допомогою яких учні шукатимуть про призи таке: «Я хочу щось зробити для тебе», «Ти захочеш взяти мене додому» тощо. На віднайдення призів діти мають не більше 10 хвилин. Це завдання спонукає учнів, що вони повинні ділитися своїми нагородами, щоб зробити їх вартісними (одна дитина отримує дві ліві рукавички, інша – дві праві, ще інша – половинку гривневої банкноти, інша – половинку репродукції якоїсь картинки і т.д.)
Після завершення ділення знахідками пропоную учням прокоментувати набутий досвід.
IV. Засвоєння нових знань, формування опорних умінь і навичок
Завдання: Навіщо Ісус Христос розповів нам цю притчу? Чи для того, щоб навчити людей вирощувати виноград?
(Святий Йоан Милостивий – VII ст.) Того дня пополудні, коли Пилипко з батьком ішли на базар, вулиці міста Олександрії були переповнені. Серед людей, які поспішали вулицями міста, сміючись та перегукуючись між собою, відчувалося якесь піднесення. Пилипко уже хотів спитати у свого батька про причину цього незвичайного пожвавлення, але в той час з ними привітався лікар Олександр.
Лікар Олександр відійшов з ними набік і почав розповідати.
Коли пан Олександр відійшов, Пилипко спитав батька, чому вибір нового єпископа був таким незвичайним.
Ним стає особа, яка набрала найбільше голосів. Але ти сам чув, що всі в церкві одностайно вигукували ім’я Йоана, доки не вибрали саме його. Запитуєш, чому цей вибір незвичайний… Вже роками єпископа вибирають або з побожних монахів, або ж з-поміж священиків чи дияконів. Вперше я чую, щоб єпископом вибрали мирянина. Пилипко помовчав кілька хвилин, а тоді спитав батька:
Кіпру. Він був одружений, мав жінку і дітей, але незадовго вони померли. Йоан залишився сам. Кажуть люди, що коли родина Йоана померла, він зрозумів, що ніщо на землі не є нашою власністю. І відтоді почав ділитися тим, що мав, з потребуючими. Ти ще був маленьким, коли велика пошесть охопила наше місто і багато людей померло. В той час Йоан відкрив свій дім для хворих, вмираючих і перетворив його на лікарню. Сам дбав про їжу і ліки, доглядав за хворими. І тепер потребуючі звертаються до Йоана, який ніколи не відмовляє у допомозі. Йоан настільки знаний своєю щедрістю, що люди називають його Милостивим.
V. Закріплення навчальних досягнень, поглиблення знань
Що є найважливішим для В дусі Христа, я можу поділитися мене? цими речами в такий спосіб: 1.________________________ 1._____________________________ 2.________________________ 2._____________________________ 3.________________________ 3._____________________________ Після виконання цього завдання учні діляться своїми думками.
«Не тому люди голодують, що ті, які мають гроші, не можуть їх забезпечити добрими речами, а тому, що ті, які мають гроші, є жорстокі та нелюдяні. Щодня християнська Церква тут (в Антіохії) годує 3000 людей. Крім того Церква щоденно забезпечує їжею та одягом ув’язнених, хворих, паломників, калік, церковний причет та ін. Якщо б знайшлося хоча б десятеро багачів, які також хотіли б це робити, то в місті не залишилося б жодного бідняка.» Так Іван Золотоустий говорить про потребу ділитися з іншими.
VІ. Узагальнення та систематизація набутих компетентностей
Діти стають у коло, а потім по черзі жестами і мімікою зображують різні справи, які вони зроблять для людей, що хворіють тривалий час, не підводяться з ліжка, які довго голодували і у яких немає притулку, одягу тощо. Потім діти вгадують, які справи і для яких людей зобразили їхні друзі. VІІ. Інструктаж домашнього завдання
На аркуші паперу відмалювати свою руку. На долоні написати «ЗАВЖДИ РОБІТЬ ДОБРО І ДОПОМАГАЙТЕ!» Тепер кожній дитині пропоную записати на пальцях добрі справи. Завдання: виконувати їх протягом тижня.
VIII. Підсумкова частина
|
Підготувала вчитель основ християнської етики Мета: дізнатися про норми морального життя людини, розкрити зміст Божих Заповідей і їх дотримання в житті людини; пояснити слова... |
Урок з основ здоров’я. 1 клас Підготувала вчитель Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №17 Зуєва Наталя Олександрівна |
Методичні рекомендації розроблено на допомогу студентам денної та... Вчитель трудового навчання і основ декоративно-ужиткового мистецтва; Вчитель трудового навчання і основ дизайну |
Курс етики, 6 клас, урок 31 Галина Вікторівна Бєлоногіна, вчитель історії, етики, правознавства Конституції України (ст. 10, 11, 12) та Закону України «Про національні меншини в Україні» (ст. 1, 2, 3, 6, 15) |
Зміст Вступ Статева і подружня етика та „знаки часу” Важливість християнської статевої та подружньої етики в контексті сучасної кризи подружжя та сім’ї |
О.І. Ващенко Використання усної народної творчості, віршів, афоризмів... Підготувала: О.І. Ващенко – учитель основ здоровя, Бахмацька гімназія. Матеріали до уроків. Основи здоров’я. 2012. 56 с |
Підготувала вчитель початкових класів І категорії |
Про вивчення у навчальних закладах факультативних курсів з етики віри та релігієзнавства Починаючи з 1992 р., у загальноосвітніх навчальних закладах Львівської, Тернопільської та Івано-Франківської областей рішеннями органів... |
Урок християнської етики в 4 класі на тему: «Дари Божої мудрості» Святого Письма; настанов мудрих людей щодо людських здібностей і талантів; розширювати кругозір, уміння аналізувати вчинки; розвивати... |
Проект з курсу «Основи християнської етики» Щоб шанувати своїх батьків, членів родини, виробляти повагу до старших пізнавати чуття єдності в сім’ї. Формувати інтерес до особливостей... |