|
Скачати 79.75 Kb.
|
Урок Новорічно-математична казка «Подорож до зимового лісу» Тема. Закріплення таблиць додавання і віднімання в межах 10 Мета: закріпити таблиці додавання і віднімання в межах 10, розвивати пам’ять, навички усного рахунку, вміння складати та розв’язувати задачі, логічне мислення; вдосконалювати обчислювальні навички, виховувати увагу. Обладнання: казкові герої, таблиці, рахунковий матеріал, математичний веєр, саморобна книжка, Новорічно-математична казка «Подорож до зимового лісу», новорічні іграшки, маски звірів, санки, чарівна паличка, телефон і т.д. Хід уроку І. Організація класу (Привітання гостей) - Сьогодні діти 26 грудня - Яка пора року зараз? (Зима) - За якими прикметами ми знаємо що зима? Сьогодні у нас не звичайний урок математики. Незвичайний тому, що у нас багато гостей: вчителі, ваші батьки, вихователі. А ще незвичайний тому, що це урок – казка. Казки гуляють по світу Ніч запрягли в карету Казки живуть на галявах Бродять на зорі в туманах.
А сьогодні ми складемо з вами свою казку і помандруємо до зимового лісу. ІІ. Подорож у казку.
Вчитель: Діти, яке свято ви дуже любите і чекаєте, готуєтесь до нього, віршики вчите, костюми готуєте. Подарунки чекаєте? (Це Новий рік). А чи знаєте ви, що в ці новорічні дні відбуваються різні чудеса? Я сьогодні буду не вчителька, а чарівниця, а ви мої помічники. А ось і чарівна паличка. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 (Рахують діти) І так чудеса починаються. (Дзвонить телефон). - Алло, слухаю вас. Діти, це дзвонить нам Дід Мороз. - Це 1-А клас? (так). Дорогі діти, я поспішаю до вас на Новорічне свято, але дорога дуже далека і важка. Іду вдень і в ночі, а у лісі дуже темно, дороги не видно. Прошу вас знайдіть у лісі найбільшу та засвітіть її, щоб вона освітила мені та Снігурочці дорогу до вас. І тоді я обов’язково встигну до вас на свято і обов’язково привезу вам подарунки. Вчитель: Діти, допоможемо Діду Морозові? ?? Подорожувати по зимовому лісу будемо на чому? (На санках). Сідайте в санчата зручніше, бо дорога довга, холодна. Вирушаємо в подорож, щоб засвітити ялинку. Дорога буде нелегка, нас чекають різні випробування, зустріч із звірами , морози. Не боїтесь? А зараз я перевірю, чи всі готові до цієї подорожі. Попрацюєм? (попрацюєм) Порахуєм? (Порахуєм) Поміркуєм? (Поміркуєм) Завдання 1 «Так чи ні» (Сигнальна картка) (математичний веєр. Відповідь «так» - зелений, «ні» - червоний)
Добре, діти, ви готові до подорожі. Вирушаємо. 1 зупинка «Лісова» Нас зустрічає господар лісу. - Хто це? Влітку медом ласував Досхочу малини мав А як впав глибокий сніг Він поспати трохи ліг (ведмідь) Але наш ведмедик, ще не ліг спати, він нас зустрічає і просить розв’язати задачу. Було у ведмедя 10 коп. Мед коштував 8 коп. Поставте питання до задачі Розв’яжіть 10-8=2 Відповідь: 2 коп. Чому віднімали? Ведмідь: дякую вам діти прошу пограйте зі мною в сніжки. (Ведмідь кидає сніжки з прикладами, діти розв’язують) Ну що ж, діти, я вам покажу дорогу по зимовому лісу, але це дорога завдання. - 3 - 4 - 6 1 10 + 4 + 6 + 5 + 7 (Ведмідь дарує іграшку) Подорож продовжується. - А хто там стрибає з гілочки на гілочку. Загадка Що за дивна непосида На стежину шишку кида? (Білочка) Білочка: А чи знаєте ви склад числа 8 (Діти розповідають склад числа 8) Вчитель: А зараз, діти, будем 2 додавати разом з білкою стрибати! 1+2 7+2 6+2 8+2 4+2 5+2 3+2 2+2 Вчитель: Будем 2 віднімати. Та грибочки разом з білкою збирати! Білочка дарує іграшку. Вчитель: Грибочки зібрали, віддамо їх білочкам, щоб вони взимку ласували. А ми їдемо далі Загадка Влітку сіренький А взимку біленький Довгі вуха має Швидко стрибає (Заєць) (з’являється заєць, вітається.) Зайчик перевірить хоче, як ви знаєте склад чисел 4, 5, 6, 7, 8. + = 4 + = 5 + = 6 + = 7 + = 8 Діти а хто хоче розказати склад числа 9. (Зайчик розповідає). Вчитель: Що означають ці знаки > < = Завдання 2 Порівняти вирази 5+3 9 6 4+1 9-4 6 7 5+2 8-2 5 3 7-3 А ось зайчата сірі Сірі їстоньки хотять Сірі з голоду тремтять Бідні зайчики голодні Ще не снідали сьогодні Вчитель: А хто це на зустріч іде, нас зустрічає і знову перевіряє. + 4 Лисичка: А чи знаєте ви таблицю +4 -4 . -4 10 6 9 7 8 8 7 9 6 10 Вчитель: Допоможемо зайчикам втекти від лисички. (+, -) 4 2=6 8 3=5 5 4=9 5 3=2 ЛИСИЧКА 10 3=7 3 4=7 Вчитель: Продовжуємо подорож. А назустріч Вовк біжить і Завдання дає нам, непросте Подумайте! Познайомтесь, це фігури Дуже-дуже симпатичні І до того ж, ці фігури Не прості - геометричні. Три у мене сторони Міцно з’єднані вони А між ними 3 кути Як називається ця фігура? Покажіть її (покажіть ∆) Чотири в мене сторони Усі однакові вони? (Це квадрат покажіть) А ось загадка не проста: Не мають жодного кута Фігура я геометрична Така кругленька, симпатична! (круг). Чотири маю сторони Не всі однакові вони (Прямокутник). Вчитель: А це хто? Колючий клубочок Прибіг у лісочок? Їжачок: Я на своїй гілочках приніс задачі. Вчитель: Їжачок додому біг Ніс 5 яблук на пиріг Двоє впало, покотилось. Скільки яблук залишилось? 5-2=3 (ябл.)
Якщо віднімаємо числа збільшуються, чи зменшується? (зменшується) Знак відняти як називається? (мінус). Гра «Прикрась ялинку сніжинками» 4+3 4+4 8-6 5-5 10-1 6-3 9-4 10-6 9 3 2 5 8 7 0 Їжачок дарує іграшку. 8-2+1 5+3-4 Гра «Зліпимо сніговичка» 10-5+2 9-4+1 6-1+3 7-2-2 4+3-4 Гра з батьками «Чарівники» (Відгадати число 1, 2, 3, 4, 5 - ?) Математика – наука над науками цариця Знову відкриватиме свої нам таємниці. ІІІ. Підсумок уроку Вчитель: Дякую, діти, вам за роботу. Ви добре працювали і справились із всіма завданнями, які давали вам звірі і одержали в нагороду іграшки, якими ми зараз прикрасимо ялинку. Діти, до цього свята робили свої новорічні іграшки, гірлянди. Чия гірлянда більша? (Діти прикрашають ялинку). Вчитель: Я прошу вас загадати бажання і хай воно збудеться. Рахуємо від 10 до 1 Засвітилася ялинка. Дзвінок Д. М. Діти, я бачу як світиться ваша ялинка. Дякую вам за допомогу 28 грудня я приїду до вас з подарунками. Чекайте. Дякую вам за допомогу! Вчитель: ось і закінчився наш урок-казка. Вітаю учнів і гостей з наступаючим Новим роком!!! |
Відділ освіти Єнакієвської міської ради «Володарка погоди»), як народжується Сніжинка і від чого тане (казка «День народження Сніжинки»), хто такі космічні гості – комети... |
Відділ освіти Єнакієвської міської ради «Володарка погоди»), як народжується Сніжинка і від чого тане (казка «День народження Сніжинки»), хто такі космічні гості – комети... |
5 клас ( 2 год на тиждень, 70 год на рік) Народна казка. Казка як жанр фольклору. Казки про тварин — один з найдавніших різновидів казки. Т. Л: народна казка, «мандрівний... |
Урок з елементами дослідження Мета Тема: «Драма-казка «Микита Кожум’яка» Олександра Олеся» (урок з елементами дослідження) |
7 клас УРОК-КАЗКА Черноусова Л. М., учитель української мови та літератури КЗОСЗШ №135, м. Дніпропетровськ |
Дипломної педагогіческої освіти. Математична логіка Матеріал розбито на теми. Важливими темами є: «Подільність чисел», «Комбінаторні задачі», «Задачі – забави», «Задачі – казки», «Принцип... |
УРОК КАЗКА З АЛГЕБРИ У 7 КЛАСІ НА ТЕМУ: "МНОГОЧЛЕНИ" На базарі їх не купиш, на дорозі не знайдеш, їх не завжди на терезах, і ціни не підбереш |
Урок-казка «Пригоди Гавчика» Методично-дидактичне забезпечення уроку: підручник «Буквар», роздатковий матеріал,таблиці, картки для диференційованого завдання,... |
Чого навчає казка «Вовк та козенята» ? «Казка вигадка, та в ній а) щось веселе зрозумій б) щось повчальне зрозумій в) щось жахливе зрозумій. Чого навчає казка «Вовк та... |
Складання й розв’язування задач за малюнком. Підсумковий урок «Лунтик та його друзі», мобільного телефону набори геометричних фігур, м’яч, парти-конторки, роздатковий матеріал «математична забава»,... |