|
Скачати 77.88 Kb.
|
Тема: Складання й розв’язування задач за малюнком. Підсумковий урок. Мета: закріпити знання учнів про структурні елементи задачі та етапи роботи над нею, продовжити роботу над формуванням поняття «задача», формувати вміння розв’язувати приклади та задачі, застосовувати математичне мовлення, залучати учнів до творчої роботи над задачами; розвивати обчислювальні вміння та навички, увагу, логічне мислення, пізнавальний інтерес, емоції учнів (за допомогою створення ситуації здивування, радості, зацікавленості), уміння долати труднощі;виховувати акуратність, дисциплінованість, зосередженість, бажання допомагати одне одному, вести здоровий спосіб життя, дбати про своє здоров’я, формувати почуття колективізму, відповідальності, співчуття, радості за виконання роботи, створити умови для комфортної роботи учнів у класі. Обладнання: проектор, ноутбук,малюнки з мультиплікаційними героями з мультиплікаційного фільму: «Лунтик та його друзі», мобільного телефону набори геометричних фігур, м’яч, парти-конторки, роздатковий матеріал «математична забава», картки з «смс-повідомленнями», цифри для роботи з нерівностями, лінійки, олівці, клей. Інтерактивні технології: «Створення ситуації успіху», «Робота в парах», «Робота в групах», «Допомога», «Взаємоперевірка» Здоров’язберігаючі технології: аромотерапія (використовуємо апельсинове ароматичне масло для підняття настрою на уроці), подушечки з лікарськими травами (для корегування правильної постави), парти-конторки (навчання стоячи за методом В.П.Базарного), фізкультхвилинки, вправа «Долоньки» (для зміцнення м’язів тулуба), дихальна гімнастика, тренажер для очей, «Дзеркало самопочуття» Міжпредметні зв’язки: основи здоров’я, українська мова, фізична культура, трудове навчання. Підручники: М.В.Богданович, Г.П.Лишенко, Математика:підруч. Для 1 кл. загальноосв. Навч. закл./. – К.:Генеза, 2012. Хід уроку: І. Організаційний момент. Привітання Учитель: Любі діти, у наш клас Завітали гості щирі. Привітайте в добрий час Гостей посмішкою й миром! ІІ. Мотивація навчальної діяльності, створення психологічного настрою. - Діти, перед уроком я проглянула дзеркало самопочуття і зрозуміла, що на урок ви завітали з добрим настроєм. Сьогодні у нас буде незвичайний урок математики. Зараз з нами на онлайн-зв’язку лікар Здоров’ятко з країни Здоровляндії , який хоче з нами поспілкуватися та залучити нас вести здоровий спосіб життя. Повідомлення теми та мети уроку. (використання проектору) Лікар Здоров’ятко: «Доброго дня, мої любі першокласники та гості присутні на уроці. Я знаю, що зараз у вас урок математики на якому ви будете закріплювати свої вміння та навички розв’язувати приклади та задачі. Але не забувайте, що здоров’я ваш найбільший скарб, який потрібно зміцнювати та берегти. І, щоб вам було цікавіше працювати, до вас завітають мої друзі, а ваші улюблені мультиплікаційні герої, які принесуть цікаві математичні завдання. За кожну виконану вправу ви будете отримувати смс з частиною тексту. Та, склавши, всі смс в одне –єдине речення, ви дізнаєтесь, який девіз нашої країни «Здоровляндії». Сподіваюсь, із завданнями ви швидко впораєтесь, а наш девіз стане і вашим. Зв'язок будемо тримати через мобільний телефон. Після уроку чекаю вас у своїй країні. Бажаю успіху!» ІІІ.Актуалізація набутих знань та їх застосування. Отже, любі мої першокласники, ви зрозуміли, що на уроці до нас завітають герої вашого улюбленого мультфільму і я сподіваюся, що з усіма завданнями ви швидко впораєтесь, а для того, щоб у нас все вийшло скажемо наш девіз: Встало сонечко давно, зазирнуло у вікно. На урок час поспішати математику вивчати. 1.Усний рахунок. (підготував коник-стрибунець Кузя) Вправа «м’яч по колу»
(за партами-конторками) 2. Робота з числовими віялами.(від Дональда Дака) Вправа «долоньки» 2+3=5 Н 6+4=10 Д 5+1=6 К 1+8=9 Ж 3+5=8 Д 4+3=7 С 2+2=4 Г 3+6=9 Г 3. Фізична вправа «Пружинка» 4.Математичний диктант Лунтик підготував для нас математичний диктант і нагадує вам, щоб ви не забували про вправу «Дзиґа» (Один з учнів виконує завдання на ноутбуці, а всі інші за партами-конторками в зошитах)
Після виконання диктанту, результати з ноутбука через проектор вмикаються на екран. Діти за допомогою долоньок звіряються з результатами. Якщо результати співпадають, то вони плескають. 2,8,7,9,5,9,6,5. Ви добре впоралися із завданням і щойно надійшла 1 смс від лікаря Здоров’ятка «Бережи здоров’я змалку, … Будемо плідно працювати, щоб дізнатися продовження. Підходимо до парт. 5. Фізкультхвилинка: І сувора, й солов’їна Математики країна, Праця тут іде завзята, будем спритно рахувати. Ледарів у нас немає, всі все вміють, всі все знають. Вирушаємо у путь, нас цікаві речі ждуть. Діти сідають за парти. Одягають подушечки з лікарськими травами.
6.Каліграфічна хвилинка. (підготувала сонечко Міла) Так, як у нас сьогодні 5 грудня, то і писати будемо цифру 5. Зараз вся увага на екран, пригадаємо , як вона пишеться. -А зараз прошу вас обмінятися зошитами, щоб визначити королеву, та намалюйте над нею корону. 7. Вправа для очей: 8. Розв’язування задач. Наступне завдання приготували для нас Равлик та Сонечко, але давайте пригадаємо складові частини задачі. Умова, запитання розв’язання, відповідь. (через проектор демонструється задача про карасі) 4+2=6 (к.) -А як називаються числа при додаванні? (Один з учнів записує розв’язання задачі на дошці, а всі інші записують в зошит) 9. Вправа «Ягідки» Задача про цукерки: 4-2=2 (процедура та сама) Задачу діти розв’язали вірно і до них надійшла друга смс: … бо хазяїн тіла ти, … 10.Вправа «біжимо по гаю» 11. Робота в групах. - Діти давайте пригадаємо, що називається відрізком? Наступне завдання приготували для нас Вупсень та Пупсень Вупсень з’їв листочок довжиною 8 см, Пупсень довжиною 5 см. Завдання для 1 групи накреслити відрізок довжина якого 8 см, а другій групі 5см. Усно дати відповідь на запитання : - Хто з’їв довший листочок та на скільки? 12.Дихальна гімнастика. Наступне завдання від дідуся Шера та бабусі Капи Потрібно порівняти числа, поставити знаки ≤,≥,= 5…1 8…2 9…4 6…10 3…7 5…5 1…2 6…1 Ви справно і вірно виконали це завдання тому отримайте наступне смс: … щоб життя прожити довге - … 13. Вправа «сірий зайчик» Робота в парах. Наступне завдання від дядька Корнія. Але перед цим давайте пригадаємо, як називаються ці геометричні фігури: трикутник, чотирикутник, коло. Кожна пара отримує набір геометричних фігур, за допомогою яких потрібно скласти обличчя, ви всі маєте клей, тож починаймо! 14. Вправа «Човник» Сьогодні Математичну забаву для вас приготував павук Шнюк (На виконання цього завдання дітям дається 15 секунд) Ось і отримуємо ми на сьогодні останню смс … себе треба берегти!» і девіз країни Здоровляндії склався в єдине: Бережи здоров’я змалку, Бо хазяїн тіла ти, Щоб життя прожити довге – Себе треба берегти! ІІІ. Підсумок уроку. Давайте повторимо всі смс, які до нас надійшли, щоб назавжди запам’ятати девіз країни Здоровляндії. - Чи сподобалося вам на уроці? - Що найбільше? - Що вам запам’яталося? - Що є найбільшим нашим скарбом? Хочеться вам подякувати за те, що гарно працювали на уроці та вручити вам успіхи та бджілки за вашу плідну працю. Я надіюсь, що цей девіз стане не тільки девізом країни Здоровляндії, а й вашим. Бережіть своє здоров’я і здоров’я тих, хто поруч! (виступ методиста Костиренко Л.М.) |
Урок-гру ми починаєм. ІІ. Актуалізація знань учнів «Що? Де? Коли?» «Складання і розв’язування задач за малюнком і схемою. Доповнення рівностей і нерівностей. Розпізнавання геометричних фігур» |
Урок №63 Тема Тема. Підсумковий урок з теми «Квадратний тричлен. Розв'язування рівнянь, що зводяться до квадратних рівнянь та їх використання для... |
Урок №80 Тема. Розв'язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь Мета: відпрацювати навички застосування схеми розв'язання текстових задач на складання системи лінійних рівнянь із двома змінними... |
Урок з математики Закріпити навички усної лічби, розв’язування простих задач, задач за поданим малюнком. Розвивати логічне мислення, мовлення дітей.... |
Урок №45 Тема. Пряма пропорційна залежність. Розв'язування задач на пропорційний поділ Мета: продовжити роботу з формування вмінь складати пропорції для розв'язування задач на пряму пропорційну залежність величин; вдосконалювати... |
Урок №9 Тема. Розв'язування задач за допомогою рівнянь Мета: розширити знання про види задач, що розв'язуються складанням рівнянь, розширити спектр умінь щодо складання математичної моделі... |
Урок з математики в 2 клас і Тема «Застосування таблиці множення числа 4 для розв’язування задач. Складання простих і складених задач за малюнками» |
Урок №60 Тема. Розв'язування задач Мета: сформувати уявлення в учнів про схему розв'язання текстових задач складанням квадратного рівняння; сформувати вміння застосовувати... |
Уроку І. Перевірка домашнього завдання Мета. Закріпити вміння та навички розв'язування задач на відсоткові розрахунки, складання та розв'язування пропорцій |
УРОК 129. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ Мета Мета. Узагальнити знання учнів про відсотки та масштаб, завершити формування вмінь і навичок розв'язування задач на застосування... |