5 клас ( 2 год. на тиждень, 70 год на рік)
|
№
|
Тема
|
Дата
|
|
Вступ. Література і фольклор — скарбниця духовних багатств людства.
|
|
|
|
Фольклор — усна народна творчість.
|
|
|
|
Прислів'я та приказки — джерело народної мудрості.
Т.Л: прислів'я, приказки.
|
|
|
|
Народна казка. Казка як жанр фольклору. Казки про тварин — один з найдавніших різновидів казки. Т.Л: народна казка, «мандрівний сюжет».
|
|
|
|
Брати Грімм — відомі збирачі німецьких народних казок. «Пані Метелиця»
|
|
|
|
Р.М.№1 Переказ уривків з казки. Складання простого плану прочитаного твору
|
|
|
|
Уславлення любові до праці та інших людських чеснот у казці «Пані Метелиця».
|
|
|
|
Своєрідність конфлікту казки «Пані Метелиця».
|
|
|
|
КР №1. Прислів’я та приказки. Народна казка
|
|
|
|
Літературна казка, її особливості. Відмінності літературної казки від народної. Т.Л.:літературна казка, прозова та віршована мова.
|
|
|
|
Шарль Перро — основоположник європейської літературної казки. Збірка «Казки моєї матінки Гуски, або Історії минулих часів із повчаннями»
|
|
|
|
«Попелюшка». Поетизація працьовитості та скромності в казці. Т.Л.композиція і сюжет, елементи сюжету
|
|
|
|
Р.М. 2 Складання плану характеристики літературного героя
|
|
|
|
«Попелюшка». Характеристика образу Попелюшки
|
|
|
|
Олександр Пушкін. Вступ до поеми «Руслан і Людмила». Традиції народної казки та багатство авторських образів у вступі до поеми
|
|
|
|
Виразне читання напам’ять вступу до поеми «Руслан і Людмила».
|
|
|
|
ПЧ. О. Пушкін Казка про мертву царівну
|
|
|
|
КР№2 Літературна казка. О.Пушкін, Ш.Перро
|
|
|
|
Ганс Крістіан Андерсен. «Снігова королева»
|
|
|
|
Поєднання побутовості та фантастики у казці
|
|
|
|
Перешкоди на шляху Герди до Кая, її помічники
|
|
|
|
Образ Кая — жертви злих чар.
|
|
|
|
Перемога щирих людських взаємин над багатством Снігової королеви
|
|
|
|
Вітальне слово на честь Герди
|
|
|
|
ПЧ. Андерсен «Соловей»
|
|
|
|
Самуїл Маршак. «Дванадцять місяців».Казкові мотиви у п’єсі
|
|
|
|
Виразне читання драматичного твору по ролях
|
|
|
|
Особливості драматичного твору. Діалог як засіб розкриття змісту та ідеї п'єси. Т.Л:драматичний твір.
|
|
|
|
Протиставлення образів пасербиці, мачухи і її рідної доньки як втілення конфлікту добра і зла
|
|
|
|
Підлабузництво підлеглих та необмежена влада — основні причини спотворення характеру принцеси.
|
|
|
|
КР№3. Літературна казка. Андерсен, Маршак
|
|
|
|
Підсумковий урок
|
|
|
|
Р.Кіплінг. Знайомство з письменником. Казка «Книга Джунглів»
|
|
|
|
«Мауглі». Закони Джунглів і цінності людського життя
|
|
|
|
Картини природи у повісті
|
|
|
|
Основні персонажі казки та їх характеристика
|
|
|
|
Мауглі – вихованець джунглів. Підготовка до написання твору - характеристики улюбленого персонажа з повісті
|
|
|
|
Контрольний твір за повістю Кіплінга «Мауглі»
|
|
|
|
Р.Бернс. «Чесна бідність». Поняття про епітет, метафору
|
|
|
|
Р.Бернс. «Чесна бідність». Уславлення в вірші справжніх людських чеснот
|
|
|
|
Виразне читання напам’ять Р.Бернс «Чесна бідність»
|
|
|
|
Марк Твен. Знайомство з письменником
|
|
|
|
Світ дитинства у повісті «Пригоди Тома Сойєра»
|
|
|
|
Витівки ігри та пригоди героїв повісті
|
|
|
|
Бешкетники, яких знають у всьому світі – Том і Гек.
|
|
|
|
Світ дітей та світ дорослих у повісті
|
|
|
Р
|
РМ. 3. Письмовий переказ уривків з повісті
|
|
|
|
КР № 4 Творчість М.Твена, Р. Бернса
|
|
|
|
Лірика. Елементи ритмотворення
|
|
|
|
Зображення любові до природи у вірші Алкмана «Сплять усі верховини гірські»
|
|
|
|
Аналіз віршів Алкмана, Гете »Нічна пісня мандрівника», Лєрмонтова «Горные вершины»
|
|
|
|
ПЧ Аналіз поезії Лермонтова «Вітрило»
|
|
|
|
Творчість Мацуо Басьо. Характерні ознаки хоку Басьо
|
|
|
|
Аналіз хоку Басьо
|
|
|
|
Ліризм поезії Тютчева «Я знаю в праосені пору»
|
|
|
|
Виразне читання напам’ять віршів про природу
|
|
|
|
КР № 5 Творчість Алкмана, Гете, Тютчева, Басьо
|
|
|
|
Із дитячої літератури ХХ-ХХІ ст. Найвідоміші дитячі письменники
|
|
|
|
А.А.Е.Ліндгрен.Знайомство з письменницею
|
|
|
|
«Пеппі Довгапанчоха». Образ Пеппі
|
|
|
|
Безкорисливість, відданість та турбота про інших – найкращі риси Пеппі
|
|
|
|
Світ уяви та фантазії Пеппі
|
|
|
|
РМ.4. Усний переказ уривків з повісті
|
|
|
|
П.Ч. Світ дитинства у казках Джанні Родарі
|
|
|
|
Дж.Родарі. « Казки по телефону»
|
|
|
|
КР.№ 6 Із дитячої літератури ХХ-ХХІ ст.
|
|
|
|
Вікторина за вивченими творами
|
|
|
|
Підсумковий урок
|
|
|
|
|
|
|