|
Скачати 18.66 Kb.
|
В.Г.Бевз, Г.П.Бевз. Уроки математики в 6 класі Розділ 1. Подільність натуральних чисел Уроки 7-8 Тема: розкладання чисел на прості множники Мета. Пояснити, що означає розкласти число на прості множники і навчити розкладати невеликі числа на прості множники. Вимоги до підготовки учнів. У результаті вивчення теми учні мають навчитися: розв'язувати вправи, що передбачають розкладання натуральних чисел на прості множники. Методичні зауваження та поради Слід розрізняти поняття розкладання (процес) і розклад (результат розкладання). Розкладання числа на множники можна здійснювати усно або письмово, провівши вертикальну риску або не проводячи її. А розклад складеного числа на прості множники – це добуток кількох простих чисел. Коли говорять про розклад на множники, мають на увазі, що отримані множники можуть бути і не простими числами. Наприклад, 9 · 10 – це розклад числа 90 на множники, але не на прості множники. Добуток 1 · 2 · 3 · 5 також не є розкладом числа 30 на прості множники, бо 1 – число не просте. Щоб зручніше записувати розклади чисел на прості множники, корисно знати поняття степеня числа. У сильніших класах можна ввести це поняття, але не обов'язково. Великі числа, до яких не можна застосувати відомі учням ознаки подільності, розкладати на прості множники буває досить складно. Фахівці користуються спеціальними таблицями. Невеличкий фрагмент такої таблиці є на форзаці підручника, учням корисно показати як користуватися такою таблицею. Робота з матеріалом підручника На першому уроці
На другому уроці
Вказівки та розв'язання вправ 142. Першими простими числами, різниця яких дорівнює 2, є: 5 і 3, 7 і 5, 13 і 11. Добуток двох останніх – число не двоцифрове. Тому задачу задовольняють тільки два добутки: 15 і 35. 145. Якщо р – число просте, то число р3 має чотири дільники: 1, р, р2, р3. 151*. Знайти суму всіх дільників числа 23 · 32 шестикласники можуть тільки написавши всі дільники: 1, 2, 4, 8, 3, 6, 9, 12, 18, 24, 36, 72. Їх сума дорівнює 195. 155. Якщо одне з чисел дорівнює х, то друге 94 – х. Маємо рівняння 94 – х – х = 32, корінь якого х = 31. Відповідь. 63 і 31. 159*. Спочатку треба порівняти масу трьох будь-яких монет з масою трьох інших. Потім – довільних двох із тих трьох монет, маса яких менша. Особисті нотатки вчителя __________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ Книга для вчителя Уроки 7-8 |
Уроки математики в 6 класі Розділ Подільність натуральних чисел В. Г. Бевз, Г. П. Бевз. Уроки математики в 6 класі Розділ Подільність натуральних чисел |
Уроки математики в 6 класі Розділ Подільність натуральних чисел В. Г. Бевз, Г. П. Бевз. Уроки математики в 6 класі Розділ Подільність натуральних чисел |
Урок в 5 класі за темою «Множення і ділення натуральних чисел» Тема нашого уроку сьогодні «Множення і ділення натуральних чисел». Друзі, сьогодні ми з вами відправимося в подорож по стежинкам... |
Уроки математики в 6 класі Розділ Раціональні числа Мета. Ввести поняття: протилежні числа, цілі числа, дробові числа, раціональні числа і показати, як пов'язані між собою множини вказаних... |
Уроки математики в 6 класі Розділ Відношення і пропорції Розділ 3 Програма на вивчення розділу відводить 24 години. Тут передбачається вивчення таких тем |
Уроки математики в 6 класі Розділ Звичайні дроби Розділ 2 Програма на вивчення розділу відводить 30 годин. Тут передбачається вивчення таких тем |
Уроки математики в 6 класі Розділ Раціональні числа Розділ 4 Програма на вивчення розділу відводить 64 години. Тут передбачається вивчення таких тем |
Урок №6 Тема. Найменше спільне кратне кількох натуральних чисел Мета: на основі знань про кратне число сформувати уявлення учнів про поняття спільного кратного кількох натуральних чисел, НСК, а... |
ПРОГРАМА ДИСЦИПЛІНИ “Математика ” Натуральні числа і нуль. Читання та запис натуральних чисел. Порівняння натуральних чисел. Дії над натуральними числами |
Уроки математики в 6 класі Розділ Відношення і пропорції Мета. Ввести поняття пропорція, ознайомити учнів з основною властивістю пропорції і її застосуванням |