(86 год, у І семестрі — 48 год, 3 години на тиждень, у II семестрі — 38 год, 2 години на тиждень)
Номер уроку
|
Дата проведення уроку
|
Тема уроку
|
Мета уроку
|
Примітка
|
ЛІНІЙНІ РІВНЯННЯ3 ОДНІЄЮ ЗМІННОЮ (9 год)
|
1
|
|
Загальні відомості про рівняння. Корені рівняння
|
Приведення в систему відомостей про рівняння, корені рівняння
|
|
2
|
|
Рівносильні рівняння. Основні властивості рівнянь
|
Ознайомлення учнів з рівносильними рівняннями; формування знань учнів про основні властивості рівнянь та вмінь учнів розв'язувати рівняння, використовуючи ці властивості
|
|
3
|
|
Лінійні рівняння з однією змінною
|
Формування понять лінійного рівняння з однією змінною і рівняння першого степеня з однією змінною та формування вмінь учнів розв'язувати лінійні рівняння з однією змінною
|
|
4
|
|
Розв'язування лінійних рівнянь з однією змінною
|
Формування вмінь учнів розв'язувати лінійні рівняння з однією змінною
|
|
5
|
|
Розв'язування рівнянь, які зводяться до лінійних
|
Формування вмінь учнів розв'язувати рівняння, які зводяться до лінійних
|
|
6
|
|
Розв'язування задач за допомогою рівнянь
|
Формування вмінь учнів розв'язувати нескладні задачі за допомогою лінійних рівнянь
|
|
7
|
|
Розв'язування задач за допомогою рівнянь
|
Формування вмінь учнів розв'язувати задачі за допомогою лінійних рівнянь з однією змінною
|
|
8
|
|
Розв'язування задач за допомогою рівнянь
|
Формування вмінь учнів розв'язувати задачі на рух за допомогою лінійних рівнянь з однією змінною
|
|
9
|
|
Тематичне оцінювання № 1
|
Перевірка знань, умінь і навичок учнів з теми «Рівняння»
|
|
ЦІЛІ ВИРАЗИ (47 год)
|
10
|
|
Вирази із змінними. Цілі вирази. Раціональні вирази
|
Повторення та узагальнення відомостей про числові вирази, вирази із змінними; ознайомлення учнів з цілими та раціональними виразами
|
|
11
|
|
Степені з натуральним показником
|
Повторення та узагальнення відомостей про степені з натуральним показником
|
|
12
|
|
Вирази із степенями
|
Формування вмінь учнів знаходити значення виразів, що містять степені; розв'язування рівняння виду xn = 0 , xn = 1, xn = -1, де nN
|
|
13
|
|
Розв'язування задач
|
Систематизація та узагальнення знань учнів з теми «Вирази із змінними» та перевірка навчальних досягнень учнів з цієї підтеми
|
|
14
|
|
Тотожні вирази. Тотожні перетворення виразів
|
Введення понять: тотожно рівні вирази, тотожність, тотожні перетворення виразу; формування вмінь учнів виконувати тотожні перетворення виразів, використовуючи відомі закони дій
|
|
15
|
|
Тотожні перетворення виразів із степенями
|
Формування знань учнів про основні властивості степенів, формування вмінь виконувати тотожні перетворення виразів із степенями
|
|
16
|
|
Одночлени. Стандартний вигляд одночлена. Множення одночленів. Піднесення одночлена до степеня
|
Формування понять одночлена, стандартного вигляду одночлена; формування вмінь учнів множити одночлени та підносити їх до степеня, записувати одночлени в стандартному вигляді
|
|
17
|
|
Розв'язування задач
|
Формування вмінь учнів виконувати дії з одночленами; систематизація та узагальнення знань, умінь і навичок учнів з теми «Одночлени»
|
|
18
|
|
Тематичне оцінювання № 2
|
Перевірка знань, умінь і навичок учнів з теми «Одночлени»
|
|
19
|
|
Многочлени. Стандартний вигляд многочлена
|
Формування понять: многочлен, степінь одночлена, степінь многочлена, стандартний вигляд многочлена; формування вмінь учнів записувати многочлени в стандартному вигляді
|
|
20
|
|
Додавання і віднімання многочленів
|
Ознайомлення учнів з правилами додавання та віднімання многочленів; формування вмінь учнів використовувати ці дії
|
|
21
|
|
Розв'язування задач
|
Формування вмінь та навичок учнів виконувати додавання та віднімання многочленів
|
|
22
|
|
Множення многочлена на одночлен
|
Ознайомлення учнів з правилом множення многочлена на одночлен; формування вмінь учнів виконувати множення многочлена на одночлен
|
|
23
|
|
Розв'язування задач
|
Формування вмінь і навичок учнів множити многочлен на одночлен
|
|
24
|
|
Множення многочленів
|
Ознайомлення учнів з правилом множення многочленів; формування вмінь виконувати множення многочленів
|
|
25
|
|
Розв'язування задач
|
Формування вмінь і навичок учнів множити многочлени
|
|
26
|
|
Одночлен. Многочлен. Дії над одночленами і многочленами
|
Повторення та систематизація знань учнів з теорії; формування вмінь учнів виконувати тотожні перетворення цілих виразів
|
|
27
|
|
Перетворення цілих виразів
|
Формування вмінь і навичок учнів виконувати тотожні перетворення цілих виразів; систематизація і поглиблення знань, умінь і навичок учнів
|
|
28
|
|
Тематичне оцінювання № 3
|
Перевірка знань, умінь і навичок учнів з теми «Многочлени»
|
|
29
|
|
Добуток суми двох виразів і їх різниці
|
Виведення формули ; формування вмінь учнів користуватися цією формулою
|
|
30
|
|
Різниця квадратів двох виразів
|
Формування вмінь учнів користуватися формулою при розв'язуванні вправ
|
|
31
|
|
Розв'язування задач з використанням формули
|
Формування вмінь учнів користуватися формулами і при розв'язуванні вправ
|
|
32
|
|
Квадрат двочлена
|
Виведення формули ; формування вмінь учнів користуватися формулами при розв'язанні вправ
|
|
33
|
|
Застосування формули квадрата двочлена до спрощення виразів
|
Формування вмінь учнів застосовувати формулу квадрата двочлена до спрощення виразів
|
|
34
|
|
Застосування формули квадрата двочлена до розв'язування рівнянь
|
Формування вмінь учнів застосовувати формулу квадрата двочлена до розв'язування рівнянь
|
|
35
|
|
Куб двочлена
|
Виведення формул ; формування вмінь учнів використовувати куб двочлена до розв'язування вправ
|
|
36
|
|
Тотожні перетворення виразів із використанням формул скороченого множення
|
Систематизація та узагальнення знань, умінь і навичок учнів з теми «Формули скороченого множення»
|
|
37
|
|
Тематичне оцінювання № 4
|
Перевірка знань, умінь і навичок учнів з теми «Формули скороченого множення»
|
|
38
|
|
Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки
|
Ознайомлення учнів з розкладанням многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки; формування вмінь учнів виконувати це перетворення
|
|
39
|
|
Виконання вправ. Розкладання на множники виразів, що мають спільний многочленний множник
|
Формування вмінь учнів виконувати розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки
|
|
40
|
|
Застосування розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки до розв'язування рівнянь
|
Формування вмінь учнів застосовувати розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки до розв'язування рівнянь
|
|
41
|
|
Розв'язування вправ
|
Систематизація та узагальнення знань, умінь і навичок учнів з розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки
|
|
42
|
|
Розкладання многочленів на множники способом групування
|
Ознайомлення учнів з розкладанням многочленів на множники способом групування
|
|
43
|
|
Розв'язування вправ
|
Формування вмінь і навичок учнів виконувати розкладання многочленів на множники способом групування
|
|
44
|
|
Застосування розкладання многочленів на множники способом групування до розв'язування рівнянь
|
Формування вмінь і навичок учнів застосовувати розкладання многочленів на множники способом групування до розв'язування рівнянь.
|
|
45
|
|
Тематичне оцінювання № 5
|
Перевірка знань, умінь і навичок учнів з теми «Розкладання многочленів на множники способами винесення спільного множника за дужки й групування»
|
|
46
|
|
Розкладання многочленів на множники з використанням формул скороченого множення (формула різниці квадратів).
|
Ознайомлення учнів зі способом розкладання многочленів на множники з використанням формул скороченого Множення (формула квадратів); формування вмінь учнів розкладати многочлени на множники
|
|
47
|
|
Розкладання многочленів на множники з використанням формул скороченого множення (формула квадрата двочлена).
|
Ознайомлення учнів із способами розкладання многочленів на множники з використанням формул скороченого множення (формула квадрата двочлена), формування вмінь учнів розкладати многочлени на множники
|
|
48
|
|
Використання формул скороченого множення при розв'язуванні рівнянь
|
Формування вмінь учнів розкладати многочлени на множники, використовувати формули скороченого множення при розв'язуванні рівнянь
|
|
49
|
|
Різниця кубів
|
Ознайомлення учнів із формулою різниці кубів і застосування цієї формули для перетворення многочлена на множники
|
|
50
|
|
Сума кубів
|
Ознайомлення учнів із формулою суми кубів і застосування цієї формули для перетворення добутку виразів на многочлен та розкладання многочлена на множники
|
|
51
|
|
Застосування кількох способів розкладання многочлена на множники
|
Ознайомлення учнів із розкладанням многочлена на множники із застосуванням кількох способів формування вмінь учнів розкладати многочлени на множники
|
|
52
|
|
Розв'язування вправ
|
Формування вмінь учнів розкладати многочлени на множники, використовуючи різні способи розкладання
|
|
53
|
|
Застосування кількох способів розкладання многочлена на множники до доведення тотожностей та тотожних перетворень
|
Формування вмінь учнів застосовувати різні способи розкладання многочлена на множники до доведення тотожностей і тотожних перетворень
|
|
54
|
|
Використання різних способів розкладання многочлена на множники при доведенні подільності
|
Формування вмінь учнів використовувати різні способи розкладання многочлена на множники при доведенні подільності
|
|
55
|
|
Використання різних способів розкладання многочлена на множники при розв'язуванні рівнянь
|
Формування вмінь учнів використовувати різні способи розкладання многочлена на множники при розв'язуванні рівнянь
|
|
56
|
|
Тематичне оцінювання № 6
|
Перевірка знань, умінь і навичок учнів з теми «Розкладання многочленів на множники за допомогою формул скороченого множення та застосування різних способів»
|
|
ФУНКЦІЇ (10 год)
|
57
|
|
Функція. Область визначення і область значень функції
|
Формування понять: функція; область визначення; область значень функції
|
|
58
|
|
Розв'язування вправ
|
Формування понять: функція; область визначення і область значень функції
|
|
59
|
|
Способи задання функції. Графік функції
|
Ознайомлення учнів зі способами задання функції; формування поняття графіка функції; формування вмінь задавати функцію, знаходити область визначення функцій, які задані формулою
|
|
60
|
|
Розв'язування вправ
|
Формування вмінь знаходити області визначення функції; знаходити значення функції за даним значенням аргументу; з'ясовувати окремі характеристики функції за її графіком
|
|
61
|
|
Функція як математична модель реальних процесів
|
Формування уявлення учнів про те, що функція – математична модель реальних процесів
|
|
62
|
|
Пряма пропорційність. Функція у = kх
|
Дати уявлення учням про пряму пропорційність, вивчення властивостей функції у = kх
|
|
63
|
|
Розв'язування вправ
|
Формування вмінь застосовувати знання про властивості функції у = kх до розв'язування задач
|
|
64
|
|
Лінійна функція, її графік та властивості
|
Вивчення властивостей лінійної функції, формування вмінь будувати графік лінійної функції і з'ясовувати окремі характеристики лінійної функції за її графіком
|
|
65
|
|
Розв'язування вправ
|
Формування вмінь учнів застосовувати знання про властивості функції у = kх + b до розв'язування задач
|
|
66
|
|
Тематичне оцінювання № 7
|
Перевірити навчальні досягнення учнів з теми «Функції»
|
|
СИСТЕМА ЛІНІЙНИХ РІВНЯНЬ З ДВОМА ЗМІННИМИ (14 год)
|
67
|
|
Рівняння з двома змінними. Лінійне рівняння з двома змінними
|
Формування понять: рівняння з двома змінними, лінійне рівняння з двома змінними, рівняння першого степеня з двома змінними; розв'язок рівнянь з двома змінними
|
|
68
|
|
Графік лінійного рівняння з двома змінними
|
Повторення понять, пов'язаних з координатною площиною; формування поняття графіка лінійного рівняння з двома змінними, вмінь будувати графіки лінійних рівнянь з двома змінними
|
|
69
|
|
Системи лінійних рівнянь з двома змінними
|
Формування понять: система рівнянь з двома змінними, розв'язання системи рівнянь з двома змінними; знайомство з графічним способом розв'язування систем лінійних рівнянь
|
|
70
|
|
Графічний спосіб розв'язування систем лінійних рівнянь
|
Формування вмінь учнів розв'язувати системи лінійних рівнянь графічним способом
|
|
71
|
|
Спосіб підстановки. Алгоритм розв'язування системи двох лінійних рівнянь способом підстановки
|
Ознайомлення учнів із розв'язуванням системи лінійних рівнянь способом підстановки; засвоєння алгоритму розв'язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки
|
|
72
|
|
Розв'язування лінійних рівнянь способом підстановки
|
Формування вмінь учнів розв'язувати системи лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки
|
|
73
|
|
Спосіб додавання. Алгоритм розв'язування систем двох лінійних рівнянь способом додавання
|
Ознайомлення із способом додавання для розв'язування систем лінійних рівнянь; засвоєння алгоритму розв'язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання
|
|
74
|
|
Розв'язування систем лінійних рівнянь
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок учнів з теми «Системи лінійних рівнянь з двома змінними»
|
|
75
|
|
Тематичне оцінювання № 8
|
Перевірка знань, умінь і навичок учнів з теми «Системи лінійних рівнянь з двома змінними»
|
|
76
|
|
Розв'язування задач складанням системи рівнянь
|
Аналіз тематичної контрольної роботи; ознайомлення учнів з розв'язуванням задач складанням системи лінійних рівнянь з двома змінними
|
|
77
|
|
Розв'язування задач на рух складанням системи рівнянь
|
Формування вмінь учнів розв'язувати задачі на рух складанням системи лінійних рівнянь
|
|
78
|
|
Розв'язування задач на відсотки складанням системи рівнянь
|
Формування вмінь учнів розв'язувати задачі на відсотки складанням системи рівнянь з двома змінними
|
|
79
|
|
Розв'язування задач геометричного змісту складанням системи лінійних рівнянь
|
Формування вмінь учнів розв'язувати задачі геометричного змісту складанням системи лінійних рівнянь з двома змінними
|
|
80
|
|
Тематичне оцінювання № 9
|
Перевірка знань, умінь і навичок учнів з теми «Системи лінійних рівнянь з двома змінними»
|
|
ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (6 год)
|
81
|
|
Тотожні перетворення многочленів
|
Узагальнення, систематизація і поглиблення знань
|
|
82
|
|
Формули скороченого множення
|
Узагальнення, систематизація і поглиблення знань
|
|
83
|
|
Рівняння. Розв'язування рівнянь
|
Узагальнення, систематизація і поглиблення знань
|
|
84
|
|
Системи лінійних рівнянь
|
Узагальнення, систематизація і поглиблення знань
|
|
85
|
|
Підсумкове оцінювання
|
Узагальнення, систематизація і поглиблення знань
|
|
86
|
|
Підсумковий урок
|
Узагальнення, систематизація і поглиблення знань
|
|