Уроку


Скачати 221.17 Kb.
Назва Уроку
Дата 15.12.2013
Розмір 221.17 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Математика > Урок


ЗАТВЕРДЖЕНО

Директор __________________________

(прізвище, ім'я, по батькові)

М. П. ________________________

____________________

Підпис

«_____» __________20 ___ р.


КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН

з алгебри

на 20__/20__ навчальний рік

для 7____ класів

учителя _______________________________________

(прізвище, ім'я, по батькові)


КАЛЕНДАРНО- ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

(86 год, у І семестрі — 48 год, 3 години на тиждень, у II семестрі — 38 год, 2 години на тиждень)


Номер уроку

Дата проведення уроку

Тема уроку

Мета уроку

Примітка

ЛІНІЙНІ РІВНЯННЯ3 ОДНІЄЮ ЗМІННОЮ (9 год)

1




Загальні відомості про рівняння. Корені рівняння

Приведення в систему відомостей про рівняння, корені рівняння




2




Рівносильні рівняння. Основні властивості рівнянь

Ознайомлення учнів з рівносильними рівняннями; формування знань учнів про основні властивості рівнянь та вмінь учнів розв'язувати рівняння, використовуючи ці властивості




3




Лінійні рівняння з однією змінною

Формування понять лінійного рівняння з однією змінною і рівняння першого степеня з однією змінною та формування вмінь учнів розв'язувати лінійні рівняння з однією змінною




4




Розв'язування лінійних рівнянь з однією змінною

Формування вмінь учнів розв'язувати лінійні рівняння з однією змінною




5




Розв'язування рівнянь, які зводяться до лінійних

Формування вмінь учнів розв'язувати рівняння, які зводяться до лінійних




6




Розв'язування задач за допомогою рівнянь

Формування вмінь учнів розв'язувати нескладні задачі за допомогою лінійних рівнянь




7




Розв'язування задач за допомогою рівнянь

Формування вмінь учнів розв'язувати задачі за допомогою лінійних рівнянь з однією змінною




8




Розв'язування задач за допомогою рівнянь

Формування вмінь учнів розв'язувати задачі на рух за допомогою лінійних рівнянь з однією змінною




9




Тематичне оцінювання № 1

Перевірка знань, умінь і навичок учнів з теми «Рівняння»




ЦІЛІ ВИРАЗИ (47 год)

10




Вирази із змінними. Цілі вирази. Раціональні вирази

Повторення та узагальнення відомостей про числові вирази, вирази із змінними; ознайомлення учнів з цілими та раціональними виразами




11




Степені з натуральним показником

Повторення та узагальнення відомостей про степені з натуральним показником




12




Вирази із степенями

Формування вмінь учнів знаходити значення виразів, що містять степені; розв'язування рівняння виду xn = 0 , xn = 1, xn = -1, де nN




13




Розв'язування задач

Систематизація та узагальнення знань учнів з теми «Вирази із змінними» та перевірка навчальних досягнень учнів з цієї підтеми




14




Тотожні вирази. Тотожні перетворення виразів

Введення понять: тотожно рівні вирази, тотожність, тотожні перетворення виразу; формування вмінь учнів виконувати тотожні перетворення виразів, використовуючи відомі закони дій




15




Тотожні перетворення виразів із степенями

Формування знань учнів про основні властивості степенів, формування вмінь виконувати тотожні перетворення виразів із степенями




16




Одночлени. Стандартний вигляд одно­члена. Множення одночленів. Піднесення одночлена до степеня

Формування понять одночлена, стандартного вигляду одночлена; формування вмінь учнів множити одночлени та підносити їх до степеня, записувати одночлени в стандартному вигляді




17




Розв'язування задач

Формування вмінь учнів виконувати дії з одночленами; систематизація та узагальнення знань, умінь і навичок учнів з теми «Одночлени»




18




Тематичне оцінювання № 2

Перевірка знань, умінь і навичок учнів з теми «Одночлени»




19




Многочлени. Стандартний вигляд много­члена

Формування понять: многочлен, степінь одночлена, степінь многочлена, стандартний вигляд многочлена; формування вмінь учнів записувати многочлени в стандартному вигляді




20




Додавання і віднімання многочленів

Ознайомлення учнів з правилами додавання та віднімання многочленів; формування вмінь учнів використовувати ці дії




21




Розв'язування задач

Формування вмінь та навичок учнів виконувати додавання та віднімання многочленів




22




Множення многочлена на одночлен

Ознайомлення учнів з правилом множення многочлена на одночлен; формування вмінь учнів виконувати множення многочлена на одночлен




23




Розв'язування задач

Формування вмінь і навичок учнів множити многочлен на одночлен




24




Множення многочленів

Ознайомлення учнів з правилом множення многочленів; формування вмінь виконувати множення многочленів




25




Розв'язування задач

Формування вмінь і навичок учнів множити многочлени




26




Одночлен. Многочлен. Дії над одночлена­ми і многочленами

Повторення та систематизація знань учнів з теорії; формування вмінь учнів виконувати тотожні перетворення цілих виразів




27




Перетворення цілих виразів

Формування вмінь і навичок учнів виконувати тотожні перетворення цілих виразів; систематизація і поглиблення знань, умінь і навичок учнів




28




Тематичне оцінювання № 3

Перевірка знань, умінь і навичок учнів з теми «Много­члени»




29




Добуток суми двох виразів і їх різниці

Виведення формули ; формування вмінь учнів користуватися цією формулою




30




Різниця квадратів двох виразів

Формування вмінь учнів користуватися формулою при розв'язуванні вправ




31




Розв'язування задач з використанням формули

Формування вмінь учнів користуватися формулами і при розв'я­зуванні вправ




32




Квадрат двочлена

Виведення формули ; формування вмінь учнів користуватися формулами при розв'язанні вправ




33




Застосування формули квадрата двочлена до спрощення виразів

Формування вмінь учнів застосовувати формулу квадрата двочлена до спрощення виразів




34




Застосування формули квадрата двочлена до розв'язування рівнянь

Формування вмінь учнів застосовувати формулу квадрата двочлена до розв'язування рівнянь




35




Куб двочлена

Виведення формул ; формування вмінь учнів використовувати куб двочлена до розв'язування вправ




36




Тотожні перетворення виразів із викорис­танням формул скороченого множення

Систематизація та узагальнення знань, умінь і навичок учнів з теми «Формули скороченого множення»




37




Тематичне оцінювання № 4

Перевірка знань, умінь і навичок учнів з теми «Формули скороченого множення»




38




Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки

Ознайомлення учнів з розкладанням многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки; формування вмінь учнів виконувати це перетворення




39




Виконання вправ. Розкладання на множники виразів, що мають спільний многочленний множник

Формування вмінь учнів виконувати розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки




40




Застосування розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки до розв'язування рівнянь

Формування вмінь учнів застосовувати розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки до розв'язування рівнянь




41




Розв'язування вправ

Систематизація та узагальнення знань, умінь і навичок учнів з розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки




42




Розкладання многочленів на множники способом групування

Ознайомлення учнів з розкладанням многочленів на множники способом групування




43




Розв'язування вправ

Формування вмінь і навичок учнів виконувати розкладання многочленів на множники способом групування




44




Застосування розкладання многочленів на множники способом групування до розв'я­зування рівнянь

Формування вмінь і навичок учнів застосовувати розкладання многочленів на множники способом групування до розв'язування рівнянь.




45




Тематичне оцінювання № 5

Перевірка знань, умінь і навичок учнів з теми «Розкладання многочленів на множники способами винесення спільного множника за дужки й групування»




46




Розкладання многочленів на множники з використанням формул скороченого мно­ження (формула різниці квадратів).

Ознайомлення учнів зі способом розкладання многочленів на множники з використанням формул скороченого Множення (формула квадратів); формування вмінь учнів розкладати многочлени на множники




47




Розкладання многочленів на множники з використанням формул скороченого мно­ження (формула квадрата двочлена).

Ознайомлення учнів із способами розкладання многочленів на множники з використанням формул скороченого множення (формула квадрата двочлена), формування вмінь учнів розкладати многочлени на множники




48




Використання формул скороченого мно­ження при розв'язуванні рівнянь

Формування вмінь учнів розкладати многочлени на множники, використовувати формули скороченого множення при розв'язуванні рівнянь




49




Різниця кубів

Ознайомлення учнів із формулою різниці кубів і застосування цієї формули для перетворення многочлена на множники




50




Сума кубів

Ознайомлення учнів із формулою суми кубів і застосування цієї формули для перетворення добутку виразів на многочлен та розкладання многочлена на множники




51




Застосування кількох способів розкладан­ня многочлена на множники

Ознайомлення учнів із розкладанням многочлена на множники із застосуванням кількох способів формування вмінь учнів розкладати многочлени на множники




52




Розв'язування вправ

Формування вмінь учнів розкладати многочлени на множники, використовуючи різні способи розкладання




53




Застосування кількох способів розкладан­ня многочлена на множники до доведення тотожностей та тотожних перетворень

Формування вмінь учнів застосовувати різні способи розкладання многочлена на множники до доведення тотожностей і тотожних перетворень




54




Використання різних способів розкладан­ня многочлена на множники при доведенні подільності

Формування вмінь учнів використовувати різні способи розкладання многочлена на множники при доведенні подільності




55




Використання різних способів розкладан­ня многочлена на множники при розв'язу­ванні рівнянь

Формування вмінь учнів використовувати різні способи розкладання многочлена на множники при розв'язуванні рівнянь




56




Тематичне оцінювання № 6

Перевірка знань, умінь і навичок учнів з теми «Розкладання многочленів на множники за допомогою формул скороченого множення та застосування різних способів»




ФУНКЦІЇ (10 год)

57




Функція. Область визначення і область значень функції

Формування понять: функція; область визначення; область значень функції




58




Розв'язування вправ

Формування понять: функція; область визначення і область значень функції




59




Способи задання функції. Графік функції

Ознайомлення учнів зі способами задання функції; формування поняття графіка функції; формування вмінь задавати функцію, знаходити область визначення функцій, які задані формулою




60




Розв'язування вправ

Формування вмінь знаходити області визначення функції; знаходити значення функції за даним значенням аргументу; з'ясовувати окремі характеристики функції за її графіком




61




Функція як математична модель реальних процесів

Формування уявлення учнів про те, що функція – математична модель реальних процесів




62




Пряма пропорційність. Функція у = kх

Дати уявлення учням про пряму пропорційність, вивчення властивостей функції у = kх




63




Розв'язування вправ

Формування вмінь застосовувати знання про властивості функції у = kх до розв'язування задач




64




Лінійна функція, її графік та властивості

Вивчення властивостей лінійної функції, формування вмінь будувати графік лінійної функції і з'ясовувати окремі характеристики лінійної функції за її графіком




65




Розв'язування вправ

Формування вмінь учнів застосовувати знання про властивості функції у = kх + b до розв'язування задач




66




Тематичне оцінювання № 7

Перевірити навчальні досягнення учнів з теми «Функції»




СИСТЕМА ЛІНІЙНИХ РІВНЯНЬ З ДВОМА ЗМІННИМИ (14 год)

67




Рівняння з двома змінними. Лінійне рів­няння з двома змінними

Формування понять: рівняння з двома змінними, лінійне рівняння з двома змінними, рівняння першого степеня з двома змінними; розв'язок рівнянь з двома змінними




68




Графік лінійного рівняння з двома змін­ними

Повторення понять, пов'язаних з координатною площиною; формування поняття графіка лінійного рівняння з двома змінними, вмінь будувати графіки лінійних рівнянь з двома змінними




69




Системи лінійних рівнянь з двома змінними

Формування понять: система рівнянь з двома змінними, розв'язання системи рівнянь з двома змінними; знайомство з графічним способом розв'язування систем лінійних рівнянь




70




Графічний спосіб розв'язування систем лінійних рівнянь

Формування вмінь учнів розв'язувати системи лінійних рівнянь графічним способом




71




Спосіб підстановки. Алгоритм розв'язу­вання системи двох лінійних рівнянь спо­собом підстановки

Ознайомлення учнів із розв'язуванням системи лінійних рівнянь способом підстановки; засвоєння алгоритму розв'язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки




72




Розв'язування лінійних рівнянь способом підстановки

Формування вмінь учнів розв'язувати системи лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки




73




Спосіб додавання. Алгоритм розв'язуван­ня систем двох лінійних рівнянь способом додавання

Ознайомлення із способом додавання для розв'язування систем лінійних рівнянь; засвоєння алгоритму розв'язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання




74




Розв'язування систем лінійних рівнянь

Узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок учнів з теми «Системи лінійних рівнянь з двома змінними»




75




Тематичне оцінювання № 8

Перевірка знань, умінь і навичок учнів з теми «Системи лінійних рівнянь з двома змінними»




76




Розв'язування задач складанням системи рівнянь

Аналіз тематичної контрольної роботи; ознайомлення учнів з розв'язуванням задач складанням системи лінійних рівнянь з двома змінними




77




Розв'язування задач на рух складанням системи рівнянь

Формування вмінь учнів розв'язувати задачі на рух складанням системи лінійних рівнянь




78




Розв'язування задач на відсотки складан­ням системи рівнянь

Формування вмінь учнів розв'язувати задачі на відсотки складанням системи рівнянь з двома змінними




79




Розв'язування задач геометричного змісту складанням системи лінійних рівнянь

Формування вмінь учнів розв'язувати задачі геометричного змісту складанням системи лінійних рівнянь з двома змінними




80




Тематичне оцінювання № 9

Перевірка знань, умінь і навичок учнів з теми «Системи лінійних рівнянь з двома змінними»




ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (6 год)

81




Тотожні перетворення многочленів

Узагальнення, систематизація і поглиблення знань




82




Формули скороченого множення

Узагальнення, систематизація і поглиблення знань




83




Рівняння. Розв'язування рівнянь

Узагальнення, систематизація і поглиблення знань




84




Системи лінійних рівнянь

Узагальнення, систематизація і поглиблення знань




85




Підсумкове оцінювання

Узагальнення, систематизація і поглиблення знань




86




Підсумковий урок

Узагальнення, систематизація і поглиблення знань







Схожі:

Уроку Тема уроку: Пристрої введення-виведення інформації. 
Структура і тип уроку повністю відповідають меті і завданням уроку, тобто науковий рівень уроку відповідає сучасним вимогам
Уроку. Прямокутна система координату просторі. Мета уроку: знайомство...
В кінці уроку збираються учнівські зошити для перевірки їх ведення й виконання домашнього завдання
Уроку виробничого навчання
Велигодська Л. С. чітко в доступній формі розкрила тему та мету уроку на всіх етапах структури уроку
Уроку; тема уроку не записується на дошці; мета уроку не узгоджується...
«загравання» з учнями, намагання сподобатись, невміння знайти правильний тон; вживання пестливих слів
КОНСПЕКТ УРОКУ З ФІЗИКИ (10 КЛАС) Тема уроку
Комп'ютер, мультимедійний проектор, презентація до уроку, програмне середовище «Жива фізика»
УРОКУ Тема уроку
Методична мета уроку: Інтерактивне навчання учнів графічного представлення даних електронних таблиць засобами мультимедіа з використанням...
Уроку: урок засвоєння нових знань. КМЗ уроку
Мета уроку: вивчити види впливу електричного струму на організм людини, особливості ураження електрострумом
Тема уроку. Зрізана піраміда. Мета уроку
Мета уроку: вивчення властивості площини, яка перетинає піраміду і паралельна основі; формування поняття зрізаної піраміди
Уроку Тема уроку: Поняття про виробничий травматизм та професійні захворювання  
Мета уроку: Ознайомити учнів з основними причинами виробничого травматизм та професійних захворювань та їх наслідками
План-конспект уроку інформатики в 7 класі Тема уроку
Тема уроку: Робота з текстовою інформацією. Призначення та основні функції текстового редактора. Текстові процесори. MS Word. Поняття...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка