|
Скачати 41.14 Kb.
|
Тема 2. Трикутники УРОК № 31 Тема. Ознаки рівнобедреного трикутника Мета: домогтися свідомого розуміння учнями змісту теореми 12, що виражає одну з ознак рівнобедреного трикутника і наслідок з неї, сформувати вміння відтворювати зміст названих тверджень, використовувати ці твердження при розв'язуванні задач на доведення. Тип уроку: засвоєння знань, вироблення вмінь. Обладнання: набір демонстраційного креслярського приладдя. Хід уроку І. Організаційний етап ІІ. Перевірка домашнього завдання Для перевірки якості засвоєних на попередніх двох уроках знань і вмінь можна на етапі перевірки домашнього завдання провести математичний диктант № 9. Математичний диктант № 9 Варіант 1
Варіант 2
III. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності учнів Для створення умов позитивної мотивації навчальної діяльності учнів учитель може звернутись до набутих учнями раніше знань про геометрію та про будову шкільного курсу геометрії — геометрична фігура вивчається з трьох точок зору: означення, властивості та ознаки (пригадаймо поняття паралельних прямих, рівність трикутників тощо). На цих засадах учитель будує бесіду з учнями; результатом цієї бесіди має бути розуміння учнями того факту, що набуті відомості про рівнобедрений трикутник не є повними, а з усвідомлення цього факту цілком логічно випливає необхідність заповнення прогалин у знаннях учнів, а саме необхідність вивчення ознак рівнобедреного трикутника. Це твердження і є основою цілевизначення. IV. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів Усні вправи
![]() ![]() ![]() Рис. 94
V. Засвоєння нових знань План вивчення нового матеріалу
Методичний коментар Формулювання ознаки рівнобедреного трикутника, яке подається в новому підручнику, не відрізняється від традиційного, але доведення цієї ознаки, так само, як і властивості рівнобедреного трикутника, ґрунтується на доведенні рівності трикутників, що полегшує його сприйняття учнями. Наслідок з теореми 12, наведений у підручнику, досі в цій темі окремо не розглядався. Також учителеві слід звернути увагу на те, що ознака рівностороннього трикутника винесена в опорну задачу № 391. Насамкінець, можна ще раз нагадати дітям про поняття прямої теореми і оберненої теореми і зв'язок цих понять з поняттями властивості і ознаки геометричної фігури або з відношеннями між фігурами. VI. Первинне усвідомлення навчального матеріалу Усні вправи
![]() ![]() ![]() ![]() Рис. 95
![]() Рис. 96 VII. Вироблення вмінь Письмові вправи Задачі, що мають бути розв'язані на уроці, можна умовно поділити на такі групи.
Методичний коментар Основні вміння, що мають бути вироблені на цьому уроці — здійснювати обґрунтовані міркування, тобто вміти доводити певні геометричні твердження, а також уміти застосовувати доведені твердження при розв'язуванні нових задач. VIII. Підсумки уроку
IX. Домашнє завдання
Бабенко С. П. Геометрія. 7 клас: Розробки уроків Урок № 31 |
Тема: Рівність трикутників «Рівність трикутників»; формувати вміння та навички до розв’язування задач;закріпити вміння учнів розв’язувати задачі з використанням... |
УРОК №30 Тема. Властивості рівнобедреного трикутника Обладнання: набір демонстраційного креслярського приладдя, таблиця №14 «Рівнобедрений трикутник» |
7 клас Геометрія. ІІ семестр Висота, бісектриса і медіана трикутника. Властивість медіани рівнобедреного трикутника |
УРОК №27 Тема. Трикутники, рівність трикутників «Трикутники» (означення трикутника і його елементів, види трикутників, сума кутів трикутника, ознаки рівності трикутників); повторити,... |
Урок №37 Тема. Порівняння сторін і кутів трикутника ... |
Урок №47 Тема. Площа трикутника ... |
Урок №37 Тема. Застосування подібності: властивість бісектриси трикутника Мета: домогтися засвоєння учнями змісту теореми, що виражає властивість бісектриси трикутника та її доведення. Формувати вміння |
УРОК №20 Тема уроку Мета уроку: закріпити знання теореми про середню лінію трикутника; формувати вміння учнів застосовувати властивості середньої лінії... |
УРОК №29 Тема уроку Мета уроку: формувати вміння учнів використовувати під час розв'язування задач означення подібних трикутників, ознаки подібності... |
Урок №24 Тема. Медіана, бісектриса і висота трикутника Наочність і обладнання: набір демонстраційного креслярського приладдя; таблиця «Медіана, висота, бісектриса трикутника» |