|
Скачати 40.77 Kb.
|
Тема 4. Многочлени Урок № 41 Тема. Урок узагальнення та систематизації знань з теми «Многочлени» Мета: повторити, узагальнити та систематизувати знання та вміння учнів, які вони дістали з теми «Многочлени». Тип уроку: систематизація та узагальнення знань. Хід уроку I. Перевірка домашнього завдання Для перевірки домашнього завдання вчитель збирає зошити, але оскільки аналіз самостійної роботи необхідний (тим більше, що учні отримали завдання виписати ті вправи, що викликали труднощі) , то можна після збору зошитів запропонувати учням правильно виконані завдання у вигляді роздавального матеріалу. II. Робота з випереджальним домашнім завданням. Повторення і систематизація знань Контрольні запитання
Оскільки випереджальним домашнім завданням було передбачено повторення виділеного матеріалу, то завдання учнів полягає в тому, щоб здійснити самоконтроль щодо визначених термінів та їх розуміння. Після самоперевірки обговорюємо зміст понять. III. Повторення, узагальнення та систематизація вмінь Розв'язування вправ Завдання розбиваємо на блоки за основними темами:
Блок І
1) 14а + 8b – (а + 8b – 7); 2) (8х2 – 12х + 4) – (2х2 + 5x – 2); 3) .
Блок II
1) -3b(a2 + 6ab + 5b); 2) 0,4аb2(2а2b – 5аb +7а2b2); 3) 5х(х – 4) – 2(х2 + 3х); 4) 4b(2b2 – 5а) – 9b(b +3а) + 6b(-2а + 5b).
3) (z – 3)(3z + 1) – (2z + 3)(4z – 1).
Блок III
1) 3а – 15b; 2) 6а2 – 12аb; 3) 4(а – b) + с(а – b); 4) ху – хz + ту – тz; 5) х2 – 4х – 21.
IV. Підсумки уроку
V. Домашнє завдання Домашня контрольна робота або творче завдання 1) Складання схем-алгоритмів виконання дій з многочленами; 2) складання задач (на подільність, на визначення останньої цифри, на складання рівняння тощо); 3) складання кросвордів, сканвордів, математичних казок. Умова домашньої контрольної роботи № 1. Запишіть у вигляді многочлена стандартного вигляду: 1) 3(4а – 1) – 2(12а + 3) + 2а; 2) х2 – 2х – 8 – (2х2 + х – 7); 3) 2х7(3х2 – x + 1); 4) (3a – 2b)(2a – 5b); 5) 2х3у2(-1,6х4у3 + 3,4х2у); 6) (a – 4b)(2a2 + ab – 2b2); 7) (2х2 – 4х + 3)(х2 + х + 1). № 2ю Розкладіть на множники: 1) 4х – 12х2; 2) 2а2b + 4а3b – 2а4b; 3) а2т + х2 – атх – ах. № 3. Доведіть, що: 1) вираз (k + 1)(k2 – k + 1) – k(k2 – 4 k – 4) набуває лише додатних значень; 2) значення виразу 312 + 311 – 95 ділиться 11; 3) 4п + 22п+2 + 4п+2 ділиться на 21 при будь-якому натуральному п. № 4. Розв'яжіть рівняння: 1) х(3 + х) – х2 = 6; 2) х – 2х2 = 0; 3) ; 4) (2х – 3)(3х + 2) = (2х + 3)(х – 2); 5) х3 + 6х2 + 2х + 12 = 0. БАБЕНКО С.П. Уроки алгебри. 7 клас Урок №41 |
Урок №39/6 СЛАЙД 1 Тема: Урок узагальнення знань з теми «Надклас Риби» Обладнання: таблиці з теми «Риби», індивідуальні картки, комп’ютер, проектор, презентація, листки для контролю знань учнів |
УРОК У «ДІЛОВА ГРА» Мета ділової гри поглибити та розширити діапазон знань учнів, формувати діловий стиль спілкування у практично-професійній діяльності.... |
Урок читання 3 клас І семестр Урок узагальнення. Пригадайте, поміркуйте. Казки Мета «секретів» створення казки, розвивати логічне мислення, мовлення школярів, увагу, пам'ять, виховувати активну читацьку позицію |
Урок узагальнення та систематизації вивченого з використанням комп’ютерних технологій у 9 класі Тема. Безсполучникове складне речення. Узагальнення та систематизація вивченого з використанням комп’ютерних технологій |
УРОК 1 Тема уроку Мета уроку: узагальнення відомостей про просторові фігури. Вивчення аксіом стереометрії |
Тема. Узагальнення знань і вмінь з теми “Дієслово” Мета Я пропоную вам посміхнутись один до одного, подарувати усмішку і в такому настрої розпочати урок |
Урок по темі «Тварини. Охорона тварин» Вч.: Сьогодні у нас незвичайний урок, тому що ми поєднаємо урок природознавства з уроком англійської мови. А щоб урок минув приємно,... |
Урок № Тема Сьогодні ми продовжуємо вивчати тему «Дихання», повторимо органи дихання і з’ясуємо будову та значення гортані. Але урок проведемо... |
Урок № Тема: Узагальнення та систематизація вивченого про прислівник Мета: повторити й систематизувати вивчене про прислівник як частину мови та його пра |
Урок 16. Тема уроку Тема уроку: «Музична інтонація» (узагальнення: зерно – інтонація, виражальна інтонація, імпровізаційна інтонація) |