|
Скачати 45.44 Kb.
|
9 клас Урок № Тема: Органи дихання. Голосовий апарат. Мета: З’ясувати особливості значення і будови голосового апарату, поглибити знання з будови органів дихання, розвивати зв’язне мовлення, формувати пі- знавальну компетентність, виховувати необхідність дотримання гігієнічних вимог. Форма проведення уроку. Урок-панорама. Обладнання. Таблиця «Органи дихання», бейджики для кореспондентів, картки з надписами для вчених, ігровий барабан. Хід уроку І. Оргмомент, психонастрій учнів. ІІ. Слово вчителя. Сьогодні ми продовжуємо вивчати тему «Дихання», повторимо органи дихання і з’ясуємо будову та значення гортані. Але урок проведемо незвичайний, це урок-панорама, який складається з чотирьох міні уроків, кожен з них має мету.
Ведучий: Сьогодні ми проведемо наукову нараду, присвячену проблемам захворювання носоглотки. У нас працювала група дослідників і спостерігачів, яка вивчала особливості будови цього органу. Слово надається керівнику групи лікарю-педіатру: «В носоглотці є скупчення особливих вузлів – мигдаликів, що служать захистом дихальних шляхів. У разі їх запалення, особливо в дитячому віці, вони розростаються і перетворюються в аденоїди. Наслідком їх є постійне закладання носа, хронічний нежить, сон з відкритим ротом, хропіння, зниження слуху. Все це призводить до частих захворювань – ангін, ринітів, бронхітів. Тому треба дотримуватись гігієни дихання, вдихати повітря тільки через ніс». Ведучий: Дякую. А зараз слово надається лікарю-отоларінгологу: «Я хочу додати, що треба дотримуватись правил вживання їжі, не слід розмовляти, сміятися, різко повертатися, це може спричинити попадання їжі в гортань, що призводить до нещасних випадків». Ведучий: Дякую. На цьому ми закінчуємо свою роботу, до побачення. Поле чудес Ведучий: Добрий день шановні глядачі! Сьогодні у нас незвичайна гра, в ній приймають участь учні Парасковіїївської спеціальної школи-інтернату. За ігровий стіл запрошується перша трійка гравців. Тема нашої гри: «Органи дихання».
Доки барабан обертається, можете передати вітання (передає привіт всім телеглядачам, учням школи).
Ведучій: Першій трійці гравців призи в студію. Нагороджуються гравці. Прес-конференція «Рольова гра» Ведучій: Шановні панове! Ця зустріч організована за проханням кореспондентів газет та журналів, які цікавляться проблемами втрати голосу. На нашій прес-конференції присутні представники наукових закладів, Міністерства охорони здоров’я, вчені. Вони готові відповісти на всі ваші запитання. Будь ласка. Кореспондент газети «Вперед». Зараз багато хворіють простудними захворюваннями і в більшості голос стає хриплим, з чим це пов’язано? Відповідає доцент медичного інституту: «По-перше, гортань – не тільки орган дихання, а й голосовий апарат. Поперек гортані натягнуті дві голосові зв’язки, між якими є голосова щілина. Вона може звужуватись або розширюватись. Голосові зв’язки відіграють головну роль в утворенні голосу. Голос утворюється лише тоді, коли через голосову щілину проходить видихальне повітря. При переохолодженні організму, при простудах голосові зв’язки ушкоджуються, голос стає хрипким, або зникає зовсім». Ведучій: Дякую. Кореспондент журналу «Здоров’я». Скажіть будь ласка, чи існують ще якісь причини втрати голосу? Відповідає працівник Міністерства охорони здоров’я, професор: «Голосом людина передає свої почуття і настрій: радість і гнів, ласку і погрозу, ніжність і насмішку. Крик шкідливий для голосових зв’язок, вони напружуються, збільшуються, вдаряються одна об одну, труться. У людини яка часто кричить голос зникає. Також негативно впливають на голосові зв’язки паління і вживання алкоголю. У курців, і у тих, хто вживає алкоголь, голос стає глухим, хриплим. Невмілий спів теж загрожує голосовим зв’язкам. Голос треба берегти». Ведучій: Дякую. На цьому ми закінчуємо нашу прес-конференцію, дякую всіх присутніх за участь, а кореспондентам бажаю частіше висвітлювати у ваших виданнях проблеми здоров’я людини та їх вирішення. Розважальна програма Ведучій: Сьогодні ми прослухаємо пісні у виконанні різних співаків і співачок. Ваше завдання: 1. Уважно прослухати, з’ясувати причини різного тембру голосу чоловіків і жінок; 2. З’ясувати причину різного звуку голосу серед співачок, окремо і співаків. Відповіді учнів:
ІІІ. Підсумок уроку, оцінювання, рефлексія. ІV. Домашнє завдання. Прочитати текст стор. 52-54, розглянути малюнки. |
Урок №54 Тема Тема. Підсумковий урок з теми «Квадратні рівняння. Формула коренів квадратного рівняння. Теорема Вієта» |
УРОК У «ДІЛОВА ГРА» Мета ділової гри поглибити та розширити діапазон знань учнів, формувати діловий стиль спілкування у практично-професійній діяльності.... |
Урок №63 Тема Тема. Підсумковий урок з теми «Квадратний тричлен. Розв'язування рівнянь, що зводяться до квадратних рівнянь та їх використання для... |
Урок №41 Тема. Урок узагальнення та Мета: повторити, узагальнити та систематизувати знання та вміння учнів, які вони дістали з теми «Многочлени» |
Урок у нас сьогодні незвичайний урок-дослідження ТЕМА. ФІЛОСОФСЬКЕ ОСМИСЛЕННЯ КРАСИ ПРИРОДИ І ЛЮДИНИ В КІНОПОЕМІ О. ДОВЖЕНКА “ЗАЧАРОВАНА ДЕСНА” |
Урок №87 Тема. Додавання і віднімання десяткових дробів.( Урок подорож.) Мета. Формувати вміння та навички учнів додавати і віднімати десяткові дроби, розвивати |
УРОК З МАТЕМАТИКИ ДЛЯ 6 КЛАСУ Тема: Розв’язування вправ на ОБЛАДНАННЯ: картки з завданнями, три варіанти самостійної роботи, літери слова УРОК, вислови вчених |
УРОК У 5-МУ КЛАСІ Тема. Стилізація і декоративна переробка рослинних форм Тип уроку. Комбінований урок засвоєння нових знань, формування умінь і творче застосування їх на практиці |
Урок тренінг. Тема уроку: Сонце. Сонячна система ... |
Урок №86 Тема. Підсумковий урок з алгебри за 7 клас Мета: перевірити засвоєння передбачених програмою знань і вмінь учнів, набутих під час вивчення алгебри в 7 класі |