Урок 16. Тема уроку


Скачати 38.97 Kb.
НазваУрок 16. Тема уроку
Дата07.02.2014
Розмір38.97 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Музика > Урок
Урок музики у 3 класі Урок 16.
Тема уроку: «Музична інтонація» (узагальнення: зерно – інтонація, виражальна інтонація, імпровізаційна інтонація).

Мета: провести контроль знань школярів з теми «Музична інтонація», розвивати вміння сприймати пісню на слух, виконувати її використовуючи необхідні види музичної інтонації. Прищеплювати любов до пісні – духовної основи нашої держави.
Тип уроку: контроль знань, умінь і навичок школярів.

Обладнання: роздатковий матеріал, музичний центр, диски, фортепіано.
Атестаційні питання теми погруповані і становлять 5 варіантів по 4 питання в кожному.

Хід уроку

1. Мотиваційно-пізнавальна діяльність.

Оголошення теми, мети, завдань уроку.

2. Виконання контрольних вправ.

2.1. Виконання пісні.

2.2. Аналіз прослуханого твору.

2.3. Питання з музичної теорії.

2.4. Ритмічна вправа.

Оцінювання кожного питання проводиться за якістю і повнотою відповіді учня з орієнтуванням на критерії оцінювання. Оцінювання співу може бути як одиночне, так і групове.

Варіант 1.

1.Виконання пісні «Хто чергові?» Д. Кабалевського. Які інтонації характерні для цієї пісні?

2.Аналіз фортепіанного твору українського композитора В. Сокальського «Пташка».

3.Що таке музична інтонація? Що таке мелодія?

4.Проплескайте вправу.




Варіант 2.

1.Виконання пісні «Шпачок прощається» Муз.Т.Попатенко, сл. М. Івенка.

2.Аналіз фортепіанного твору С. Прокоф’єва «Базіка».

3.Як позначають тривалості нот? Як рахують цілу, половинну, четвертну ноти?

4.Проплескайте вправу.


Варіант 3.

1.Виконання колядки «Уставай же, брате».

2.Аналіз фортепіанної п’єси Е. Гріга «Весільний день в Трольхаугені». Які інтонації характерні для цієї п’єси.

3.Задача «Ноти» – відгадати.



4.Проплескайте вправу.

Варіант 4.

1.Виконання пісні «Новорічна нескінченна» Муз. П.Майбороди,

слова М. Рильського.

2.Аналіз п’єси Д. Кабалевського «Три подружки». Які інтонації використав композитор для зображення різних характерів?

3.Напишіть звукоряд половинними нотами у висхідному та нисхідному порядку.

4.Проплескайте вправу.


Варіант 5.

1.Виконання щедрівки «Павочка ходить».

2.Аналіз фортепіанної п’єси «Дощик» В. Косенка та «Політ джмеля» із опери «Казка про царя Салтана» М.Римського-Корсакова.

3.Пригадайте елементи музичної мови:


Т







П



Т










Р


Д




Н




М






А


Р







М



Л




Д


4. Проплескайте вправу.



3. Підсумок роботи на уроці.
Принцип міцності, усвідомленості та результативності опорних знань. Засвоїв музичні знання, спираючись на творчість, діти здібні самостійно застосовувати їх на уроках музики та в позакласний час у творчих гуртках. Творчі здібності, я впевнена, допомагають учням у самостійних вирішеннях проблем, які не входять до програми школи. Результатом цього є бажання учнів розібратися в музичних термінах, навчитися грі на музичних інструментах. В учнів формується здібність до вироблення самостійної точки зору та своєї життєвої позиції.

Розвиток творчих здібностей засобами мистецтва було й залишається однією з нагальних і актуальних проблем музичної педагогіки.

Для того, щоб прослідкувати розвиток уявлення, фантазії, вміння аналізувати твори, я провела експеримент. У різних вікових групах слухали твір Е. Гріга «Ранок» з сюїти «Пер Гюнт». Після прослухування були поставлені запитання:

1. Чи сподобався вам твір? (Називаю композитора, але не говорю назву твору).

2. Який чи які інструменти виконують цей твір, назвіть їх.

3. За допомогою яких засобів музичної виразності композитор зміг передати настрій твору?

4. Як би ви назвали цей твір? Обґрунтуйте відповідь.

Схожі:

Урок 21 Тема уроку
Тема уроку. Паралельне проектування та його властивості, Зображення просторових фігур на площині
УРОК №46 Тема уроку
Тема уроку. Характеристики варіаційних рядів. Середні величини. Мода, медіана вибірки
УРОК №35 Тема уроку
Тема уроку. Розв'язування текстових задач складанням систем рівнянь з двома змінними
УРОК 43 Тема уроку
Тема уроку: Використання формул комбінаторики для обчислен­ня ймовірностей подій
УРОК 13 Тема уроку
...
УРОК №28 Тема уроку
...
Урок 1 Тема уроку
Тема уроку: Що означає бути щасливим. Індивідуальність людини та відчуття гармонії в собі. Чому важливо правильно оцінювати себе
Урок №53 Дата: 18. 03. 2013 Тема уроку
Тема уроку: Значення птахів у природі та житті людини. Птахівництво. Охорона птахів
УРОК 33 Тема уроку
Тема уроку: Корінь п-го степеня. Арифметичний корінь п-го сте­пеня і його властивості
Уроку: Урок
Тема уроку: Історія відкриття та освоєння материка. Практична робота №8 (продовження)
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка