Тема: Закріплення таблиці множення числа Розв’язування вправ і задач на дії різного ступеня


Скачати 49.76 Kb.
НазваТема: Закріплення таблиці множення числа Розв’язування вправ і задач на дії різного ступеня
Дата24.10.2013
Розмір49.76 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Математика > Урок
Математика (18.02.13) 2 – А клас

Тема: Закріплення таблиці множення числа 2. Розв’язування вправ і задач на дії різного ступеня.

Мета: закріплювати знання дітей таблиці множення на 2. Вправляти у вмінні розв’язувати приклади та задачі з застосуванням таблиці.

Розвивати логічне мислення, вміння доводити свою думку, працювати швидко та дружно.

Виховувати любов до математики, почуття взаємодопомоги.

Хід уроку

І Організація класу

Ось дзвінок нам дав сигнал

Працювати час настав.

То ж і ми часу не гаймо,

Урок математики починаймо!

  • До нас на урок завітали гості. Тож давайте з ними привітаємося.

ІІ АОЗ.

  • Сьогодні у нас незвичайний урок

В країну чарівну ми зробимо крок.

  • Хто з вас бажає дізнатися, куди ми здійснимо подорож?

  • Подивіться, що за слово заховалося?

*Деякі літери заховалися. Обчисліть правильно приклади і дізнаємося, які літери заховалися.

25+30 48-12 69-19 99-91

МАТЕМАТИКА

  • В яку країну ми будемо подорожувати?

І сувора і чарівна

Математики країна

Праця тут іде завзята.

Марнувати час не варто.

Математика - наука

Точна і серйозна.

І прожить без неї нам

Навіть дня не можна.

  • Нам потрібно з’ясувати на чому ми будемо подорожувати. Ви дізнаєтесь це, якщо відгадаєте загадку.

Срібна стрічечка лежить,

ланцюжок по ній біжить.

І на станціях гудок

подає той ланцюжок. ( Потяг )

  • Ми відправляємось у подорож незвичайним потягом – казковим. Але сталась неприємна ситуація. Щоб подорожувати нам потрібні вагони. А у нашого машиніста Іванка лише один вагон. Щоб прикріпити більше ми маємо завітати на чарівні математичні станції. Відправляємось у подорож?

  • А що потрібно аби відправитись потягом в подорож?( Квитки)

  • Щоб отримати квитки виконаємо завдання машиніста Іванка та провідника 1 вагону. Хто це, діти? (Вінні-Пух)

**Усний рахунок

**(3 дитини на картках)

Картки-блискавки з прикладами

40+12 15+30 99+1 29-5 67-16 75-15

2*6 2*4 2*3 2*8 2*2 2*5

*Задачки

*Вінні-Пух на день народження другові П’ятачку купив 5 кульок по 2 гривні. Скільки гривень заплатив Вінні-Пух? (2*5=10)

*В'яже бабуся лисиця

Трьом онукам рукавиці

- Подарую вам, онуки.

Рукавичок по 2 штуки.

Бережіть, не загубіть.

Скільки їх, скоріш скажіть.

(2x3=6)

* В свинки двоє поросят

Змерзли вони, аж тремтять.

Щоб їх трішечки зігріти,

Скільки треба валянок купити? (2x4 = 8)

*Три принци принесли Попелюшці по 2 персні. Скільки перснів отримала Попелюшка? Чи вистачить пальців на одній руці, щоб одягнути всі персні?

*Одне яйце варять 4хв. Скільки потрібно часу, щоб зварити 5 яєць? (4хв.)

*(За таблицею). Скільки ніг у страусів?

*Геометричний матеріал

Таблиця з геометричними фігурами
- Із усними обчисленнями ви справились. Отже квитки отримали.

- Прямуємо – подорожуємо!

Перша станція «Каліграфічна» а ось і вагон наш.

-Чи хочете ви дізнатися, хто буде провідником цього вагону? Тоді потрібно постаратись і завдання його виконати.

? – 53=21

- Що невідомо? Як знайти? Яке число потрібно записати?(74)

- Запишіть каліграфічно число 74. (зразок на дошці)

- Провідником вагону буде … (Буратіно)

- Буратіно оголошує аукціон числа 74! (Мікрофон)

ІІІ Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.

  • Продовжуємо нашу подорож. Наступна зупинка станція «Навчальна»

  • Але хто це стоїть на сторожі станції? (кіт у чоботях)

  • Поруч з ним записані приклади 2*7-10 2*3+6 2*2+8

  • Зробіть припущення. Над якою темою ми будемо сьогодні працювати?

  • Сьогодні ми будемо працювати над закріпленням таблиці множення 2 та розв’язуванням прикладів на дії різного ступеня.

  • Як ви вважаєте, для чого нам це знати? Як потрібно працювати?

Іᴠ Закріплення вивченого матеріалу

  • Запишіть у зошити перший приклад. (я на дошці)

  • Яку дію виконаємо першою? Наступною?

  • Наступний приклад запише на дошці …

*Робота з підручником

  • У підручнику знайдіть номер 637. До дошки розв’язувати іде.. (два приклади на дошці, оцінки)

  • Наступні приклади запишіть самостійно (2хв). Перевірка (читає 1 дитина, оцінка)

  • Ось ми можемо забрати ще один вагон зі станції. А провідником буде …(кіт в чоботях)

Фізкультхвилинка

  • На шляху до наступної станції пропоную зупинитись і відпочити. (під музику з мультфільму «Паровозик із Ромашкова»)

*Розвязування задач

-Ми прибули до наступної станції «Запитальної»

Ось наш вагон, але поїде він з нами лише якщо ми виконаємо завдання провідника. Хто ж наш провідник? (Чиполіно).

  • Розв’яжемо задачу 638. Для їдальні, де працює Чиполіно купили сік…

Аналіз задачі. Повторити розв’язання.

  • Ще одна задача від Чиполіно 639 (на дошці малюнок)

  • Аналіз задачі. Розв’яжіть задачу в парі і запишіть розв’язання.

  • «Займи позицію» (1 учень з пари) Пояснює один учень (оцінка)

  • Із завданням від Провідника Чиполіно ви справилися. Прикріплюємо вагон і відправляємось до останньої станції «Підсумкової»

-Провідниця Дюймовочка дуже просить вас сказати, над чим працювали на сьогоднішньому уроці?

ᴠ Підсумок уроку. д/з

-Над чим працювали на уроці?

-Таблицю множення якого числа закріплювали?

-А щоб ще краще закріпили вдома виконайте завдання. Розв’яжіть задачу 641, попрацюйте з №642.

-Сьогодні наша подорож підійшла до завершення. Але ми і далі будемо подорожувати країною математики на наступних уроках і дізнаватися багато нового та цікавого.

Схожі:

Урок з математики в 2 клас і Тема
«Застосування таблиці множення числа 4 для розв’язування задач. Складання простих і складених задач за малюнками»
УРОК 76 Тема: Розв'язування задач на знаходження числа за величиною його дробу
Мета: Формування навичок розв'язування задач на знаходження числа за величиною дробу; закріплення нави­чок знаходження дробу від...
УРОК 132. РОЗВ'ЯЗАННЯ ЗАДАЧ І ВПРАВ НА ВСІ ДІЇ З НАТУРАЛЬНИМИ ЧИСЛАМИ Мета
Мета. Узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Натуральні числа». По­вторити розв'язування основних типів задач
Урок №28 Тема. Задачі на множення дробів
Мета: домогтися засвоєння учнями алгоритму знаходження значен­ня дробу від числа (відсотків від числа) як добутку даного числа на...
Тема Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3
Мета Формувати навички табличного множення числа 3, уміння розв’язувати задачі і приклади на множення числа 2 і 3; розвивати логічне...
КОНСПЕКТ УРОКУ В 6 КЛАСІ тема: РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ І ВПРАВ НА ВСІ...
Подано розв’язання домашніх вправ, в яких допущені помилки; учні шукають їх і виправляють
Урок математики
Тема: Засвоєння таблиці множення числа Розв’язання задач на зведення до одиниці
Урок №105 Тема. Розв'язування задач за допомогою рівнянь
Раціональні числа і дії над ними Тема Рівняння. Розв’язування рівнянь з однією змінною
Тема. Письмове множення багатоцифрових чисел на круглі числа. Підготовка...

УРОК РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ВПРАВ ЗА ПОЧАТКОВУ ШКОЛУ Мета
Мета. Повторити співвідношення між компонентами та результатами дій віднімання, додавання, множення та ділення, розв'язування задач...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка