Математика (18.02.13) 2 – А клас
Тема: Закріплення таблиці множення числа 2. Розв’язування вправ і задач на дії різного ступеня.
Мета: закріплювати знання дітей таблиці множення на 2. Вправляти у вмінні розв’язувати приклади та задачі з застосуванням таблиці.
Розвивати логічне мислення, вміння доводити свою думку, працювати швидко та дружно.
Виховувати любов до математики, почуття взаємодопомоги.
Хід уроку
І Організація класу
Ось дзвінок нам дав сигнал
Працювати час настав.
То ж і ми часу не гаймо,
Урок математики починаймо!
До нас на урок завітали гості. Тож давайте з ними привітаємося.
ІІ АОЗ.
Сьогодні у нас незвичайний урок
В країну чарівну ми зробимо крок.
Хто з вас бажає дізнатися, куди ми здійснимо подорож?
Подивіться, що за слово заховалося?
*Деякі літери заховалися. Обчисліть правильно приклади і дізнаємося, які літери заховалися.
25+30 48-12 69-19 99-91
МАТЕМАТИКА
В яку країну ми будемо подорожувати?
І сувора і чарівна
Математики країна
Праця тут іде завзята.
Марнувати час не варто.
Математика - наука
Точна і серйозна.
І прожить без неї нам
Навіть дня не можна.
Нам потрібно з’ясувати на чому ми будемо подорожувати. Ви дізнаєтесь це, якщо відгадаєте загадку.
Срібна стрічечка лежить,
ланцюжок по ній біжить.
І на станціях гудок
подає той ланцюжок. ( Потяг )
Ми відправляємось у подорож незвичайним потягом – казковим. Але сталась неприємна ситуація. Щоб подорожувати нам потрібні вагони. А у нашого машиніста Іванка лише один вагон. Щоб прикріпити більше ми маємо завітати на чарівні математичні станції. Відправляємось у подорож?
А що потрібно аби відправитись потягом в подорож?( Квитки)
Щоб отримати квитки виконаємо завдання машиніста Іванка та провідника 1 вагону. Хто це, діти? (Вінні-Пух)
**Усний рахунок
**(3 дитини на картках)
Картки-блискавки з прикладами
40+12 15+30 99+1 29-5 67-16 75-15
2*6 2*4 2*3 2*8 2*2 2*5
*Задачки
*Вінні-Пух на день народження другові П’ятачку купив 5 кульок по 2 гривні. Скільки гривень заплатив Вінні-Пух? (2*5=10)
*В'яже бабуся лисиця
Трьом онукам рукавиці
- Подарую вам, онуки.
Рукавичок по 2 штуки.
Бережіть, не загубіть.
Скільки їх, скоріш скажіть.
(2x3=6)
* В свинки двоє поросят
Змерзли вони, аж тремтять.
Щоб їх трішечки зігріти,
Скільки треба валянок купити? (2x4 = 8)
*Три принци принесли Попелюшці по 2 персні. Скільки перснів отримала Попелюшка? Чи вистачить пальців на одній руці, щоб одягнути всі персні?
*Одне яйце варять 4хв. Скільки потрібно часу, щоб зварити 5 яєць? (4хв.)
*(За таблицею). Скільки ніг у страусів?
*Геометричний матеріал
Таблиця з геометричними фігурами
- Із усними обчисленнями ви справились. Отже квитки отримали.
- Прямуємо – подорожуємо!
Перша станція «Каліграфічна» а ось і вагон наш.
-Чи хочете ви дізнатися, хто буде провідником цього вагону? Тоді потрібно постаратись і завдання його виконати.
? – 53=21
- Що невідомо? Як знайти? Яке число потрібно записати?(74)
- Запишіть каліграфічно число 74. (зразок на дошці)
- Провідником вагону буде … (Буратіно)
- Буратіно оголошує аукціон числа 74! (Мікрофон)
ІІІ Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.
Продовжуємо нашу подорож. Наступна зупинка станція «Навчальна»
Але хто це стоїть на сторожі станції? (кіт у чоботях)
Поруч з ним записані приклади 2*7-10 2*3+6 2*2+8
Зробіть припущення. Над якою темою ми будемо сьогодні працювати?
Сьогодні ми будемо працювати над закріпленням таблиці множення 2 та розв’язуванням прикладів на дії різного ступеня.
Як ви вважаєте, для чого нам це знати? Як потрібно працювати?
Іᴠ Закріплення вивченого матеріалу
Запишіть у зошити перший приклад. (я на дошці)
Яку дію виконаємо першою? Наступною?
Наступний приклад запише на дошці …
*Робота з підручником
У підручнику знайдіть номер 637. До дошки розв’язувати іде.. (два приклади на дошці, оцінки)
Наступні приклади запишіть самостійно (2хв). Перевірка (читає 1 дитина, оцінка)
Ось ми можемо забрати ще один вагон зі станції. А провідником буде …(кіт в чоботях)
Фізкультхвилинка
На шляху до наступної станції пропоную зупинитись і відпочити. (під музику з мультфільму «Паровозик із Ромашкова»)
*Розвязування задач
-Ми прибули до наступної станції «Запитальної»
Ось наш вагон, але поїде він з нами лише якщо ми виконаємо завдання провідника. Хто ж наш провідник? (Чиполіно).
Розв’яжемо задачу 638. Для їдальні, де працює Чиполіно купили сік…
Аналіз задачі. Повторити розв’язання.
Ще одна задача від Чиполіно 639 (на дошці малюнок)
Аналіз задачі. Розв’яжіть задачу в парі і запишіть розв’язання.
«Займи позицію» (1 учень з пари) Пояснює один учень (оцінка)
Із завданням від Провідника Чиполіно ви справилися. Прикріплюємо вагон і відправляємось до останньої станції «Підсумкової»
-Провідниця Дюймовочка дуже просить вас сказати, над чим працювали на сьогоднішньому уроці?
ᴠ Підсумок уроку. д/з
-Над чим працювали на уроці?
-Таблицю множення якого числа закріплювали?
-А щоб ще краще закріпили вдома виконайте завдання. Розв’яжіть задачу 641, попрацюйте з №642.
-Сьогодні наша подорож підійшла до завершення. Але ми і далі будемо подорожувати країною математики на наступних уроках і дізнаватися багато нового та цікавого.
|