|
Скачати 42.29 Kb.
|
Орієнтовні вимоги до виконання письмових робіт і перевірки зошитів з природничо-математичних дисциплін у 5-11 класах 27.12.2000 № 1/9—529 Міністерству освіти і науки Автономної Республіки Крим, управлінням освіти і науки обласних. Київської і Севастопольської міських державних адміністрацій, керівникам навчальних закладів системи загальної середньої освіти Зміни у підходах до оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти спонукають переглянути вимоги до виконання письмових робіт та перевірки зошитів з природничо-математичних дисциплін. 1. Види письмових робіт. Основними видами класних і домашніх письмових робіт з природничо-математичних дисциплін є: розв'язування задач і вправ з математики, фізики, хімії, біології, географії; оформлення результатів виконання лабораторних, практичних робіт (відповідно до навчальних програм); складання таблиць, схем, написання рефератів тощо; записи результатів спостережень за природними явищами що здійснюються у процесі вивчення природознавства, біології географії, фізики; самостійні та контрольні роботи. 2.Кількість тематичних контрольних робіт 2.1 Враховуючи можливості вчителя впродовж вивчення теми, виявляти рівень засвоєння програмового матеріалу засобами навчальних письмових робіт і усних відповідей учнів, доцільно проводити таку кількість тематичних контрольних робіт з математики:
2.2. Тематичне оцінювання з фізики, хімії, біології, географії проводиться у різних формах по завершенню вивчення навчальної теми або її частин, згідно з переліком тем для тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів. При цьому одна письмова тематична контрольна робота на семестр є обов'язковою. 2.3. Для запобігання перевантаження учнів час проведення тематичних (контрольних) робіт визначається загальношкільним графіком, складеним заступником директора навчального закладу за погодженням із вчителями. Впродовж одного робочого дня учні можуть виконувати письмову тематичну (контрольну) роботу тільки з однієї дисципліни, а протягом тижня — не більше ніж з трьох. Під час планування тематичних робіт у кожному класі необхідно передбачити їх рівномірний розподіл протягом усього семестру, не допускаючи накопичення письмових (контрольних) робіт наприкінці семестру, навчального року. 3. Кількість і призначення учнівських зошитів Для виконання усіх видів письмових робіт потрібно мати таку кількість зошитів: з математики: 5—6-класи — два зошити; 7—9-класи — два зошити з алгебри і один геометрії; 10—11-класи — один зошит з алгебри та початків аналізу і один — для інших видів письмових робіт; з природознавства, біології та географії — по одному робочому зошиту для виконання лабораторних, практичних робіт та інших видів робіт; з фізики та хімії — по два зошити; один для класних і домашніх робіт, другий — для лабораторних і практичних робіт, практикуму (останній зберігається у кабінеті протягом року); для контрольного тематичного оцінювання з усіх дисциплін передбачаються окремі зошити чи аркуші, які зберігаються протягом навчального року в загальноосвітньому навчальному закладі. 4. Порядок перевірки письмових робіт 4.1. Зошити, в яких виконуються навчальні класні і домашні роботи, перевіряються: у 5—6-х класах — з математики — один раз на тиждень; у 7—9-х класах з алгебри та геометрії — один раз на два тижні; у 10—11-х класах з математики — двічі на місяць. 4.2. Оцінка за ведення зошитів з математики виставляється в класний журнал наприкінці вивчення кожної теми. 4.3. Оцінка за ведення зошитів з фізики, хімії, біології та географії не виставляється. Заступник міністра В.О.Огнев'юк |
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо підготовки та проведення І-ІІ етапів... Україні, основними цілями яких є виявлення обдарованих та здібних учнів. Тобто, більше як півстоліття поспіль олімпіади залишаються... |
Методичні рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації... О. Я. Біляніна, завідувач науково-методичним центром природничо-математичних дисциплін ІППОЧО |
Методист фізики лабораторії природничо-математичних дисциплін ЧОІПОПП М. А. Новосельський, методист фізики лабораторії природничо-математичних дисциплін ЧОІПОПП |
Методист лабораторії природничо-математичних дисциплін Черкаського... О.І. Замулко, методист лабораторії природничо-математичних дисциплін Черкаського обласного інститут післядипломної освіти педагогічних... |
Методист лабораторії природничо-математичних дисциплін Черкаського... О.І. Замулко, методист лабораторії природничо-математичних дисциплін Черкаського обласного інститут післядипломної освіти педагогічних... |
Завідувач лабораторії природничо-математичних дисциплін Черкаського... С. Г. Мойсеєва, завідувач лабораторії природничо-математичних дисциплін Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних... |
Завідувач лабораторії природничо-математичних дисциплін Черкаського... С. Г. Мойсеєва, завідувач лабораторії природничо-математичних дисциплін Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних... |
Завідувач лабораторії природничо-математичних дисциплін, завідувач... ... |
ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ Кафедра теорії і методики викладання природничо-математичних та технологічних дисциплін |
Завідувач лабораторії природничо-математичних дисциплін Черкаського... С. Г. Мойсеєва, завідувач лабораторії природничо-математичних дисциплін Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних... |