Методичні рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації в 9-х класах з МАТЕМАТИКИ у загальноосвітніх навчальних закладах (201 2 /201 3 н р.)


Скачати 50.28 Kb.
НазваМетодичні рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації в 9-х класах з МАТЕМАТИКИ у загальноосвітніх навчальних закладах (201 2 /201 3 н р.)
Дата22.06.2013
Розмір50.28 Kb.
ТипМетодичні рекомендації
bibl.com.ua > Право > Методичні рекомендації
Методичні рекомендації

щодо проведення державної підсумкової атестації в 9-х класах

з МАТЕМАТИКИ

у загальноосвітніх навчальних закладах (2012/2013 н.р.)


О.Я. Біляніна, завідувач науково-методичним центром природничо-математичних дисциплін ІППОЧО

І.В. Жук, старший викладач кафедри методики викладання базових дисциплін ІППОЧО

М.І.Сумарюк, доцент кафедри методики викладання базових дисциплін ІППОЧО



Звертаємо вашу увагу на те, що з урахуванням вимог Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти та особливостей організації навчально-виховного процесу у 2012/2013 навчальному році визначено форми, зміст і особливості підготовки до проведення державної підсумкової атестації учнів загальноосвітніх навчальних закладів у 2012/2013 навчальному році.

Відповідно до листа МОНмолодьспорту від 08.02.2013 № 1/9-92 «Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2012/2013 навчальному році» у 4-х, 9-х та 11-х класах у 2012/2013 навчальному році атестація в основній школі проводиться з п'яти навчальних предметів: української мови, біології, географії, математики, а також іноземної мови чи іншого гуманітарного предмета за вибором навчального закладу.

У 4-х, 9-х та 11-х класах у 2012/2013 навчальному році атестація проводиться за збірниками завдань, затвердженими наказами МОНмолодьспорту від 25.01.2013 № 55 «Про надання грифа Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України збірникам завдань для проведення державної підсумкової атестації», крім іспиту з технологій для учнів технологічного профілю.

У загальноосвітніх навчальних закладах (класах, групах) з поглибленим вивченням предметів, спеціалізованих навчальних закладах, ліцеях, гімназіях, колегіумах таким предметом за вибором може бути той, що вивчався поглиблено.

З усіх обов’язкових предметів атестація проводиться письмово за збірниками, рекомендованими Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України. У разі проведення атестації за вибором, форму проведення атестації (усно чи письмово) обирають учні.

Державна підсумкова атестація з математики проводиться у формі інтегрованої письмової роботи з алгебри та геометрії за навчальним посібником «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з математики. 9 клас» (авт. Глобін О. І., Єргіна О. В., Сидоренко П. Б., Комаренко О. В. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2013).

Державна підсумкова атестація з математики у загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням російською мовою відбуватиметься за посібником «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з математики для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою (російською мовою). 9 клас» (авт. Глобін О. І., Єргіна О. В., Сидоренко П. Б., Комаренко О. В. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2013).

Посібник містить 50 варіантів атестаційних робіт. Кожен варіант атестаційної роботи складається з чотирьох частин, що відрізняються за складністю та формою завдань.

Учні загальноосвітніх класів виконують завдання першої (12 завдань), другої (4 завдання) та третьої (3 завдання) частин атестаційної роботи. Учні класів з поглибленим вивченням математики виконують завдання першої, другої, третьої та четвертої (2 завдання) частин атестаційної роботи.

Кожний варіант атестаційної роботи включає завдання різних типів і рівнів складності, які охоплюють більшість розділів навчальної програми. Серед них: тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді, завдання відкритої форми з короткою відповіддю, завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Таке поєднання дає змогу учневі максимально продемонструвати свої знання.

Варіанти завдань першої та другої частин атестаційної роботи добирають загальноосвітні навчальні заклади, третьої та четвертої частин — Міністерство освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, департаменти та управління освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій за вказаним посібником.

Кількість варіантів першої та другої частин атестаційної роботи добирається навчальними закладами у кількості не менше десяти варіантів для кожного класу. Міністерство освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, департаменти та управління освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій визначають не менше чотирьох варіантів третьої та четвертої частин атестаційної роботи.

Кожен учень у класі має виконувати один із варіантів першої та другої частини атестаційної роботи та один із варіантів третьої та четвертої (для класів з поглибленим вивченням математики) частини атестаційної роботи за вибором учителя.

Отже, варіанти завдань добираються таким чином:

  • загальноосвітні навчальні заклади добирають завдання першої та другої частин атестаційної роботи,

  • Департамент освіти і науки, молоді та спорту Чернівецької обласної державної адміністрації визначає завдання третьої та четвертої частин атестаційної роботи.

Кількість варіантів першої та другої частин атестаційної роботи добирається навчальними закладами у кількості не менше десяти варіантів для кожного класу.

Департамент освіти і науки, молоді та спорту Чернівецької обласної державної адміністрації визначає не менше чотирьох варіантів третьої та четвертої частин атестаційної роботи.

Таким чином кожен учень у класі повинен виконувати:

  • один із варіантів першої та другої частини атестаційної роботи (за вибором учителя),

  • один із варіантів третьої та четвертої частини атестаційної роботи (за вибором учителя із комплекту варіантів, визначених ДОНМС).

Державна підсумкова атестація з математики проводиться протягом 3 академічних годин (135 хвилин) для учнів загальноосвітніх класів. Учні класів з поглибленим вивченням математики виконують атестаційну роботу протягом 4 академічних годин (180 хвилин).

За результатами роботи учням виставляється одна оцінка — з математики. Оцінка виставляється у класному журналі на сторінці предмета «Алгебра» у колонку з написом «ДПА» після колонки з написом «Річна».

Відповідно до наказу Департаменту освіти і науки, молоді та спорту ЧОДА від 27.02.2013 №181 державну підсумкову атестацію з математики (письмово) для випускників 9-х класів буде проведено 28 травня 2013 року.

Атестаційна робота кожного учня оцінюється за 12-бальною шкалою – однією оцінкою з математики. Отримана учнем оцінка виставляється:

- у додатку до свідоцтва про базову загальну середню освіту, як атестаційний бал з математики;

- у класному журналі – на сторінці предмета «Алгебра» у стовпчик з написом «ДПА» після річної оцінки.

Відповідно до Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти учасники міжнародної математичної олімпіади та турнірів, конкурсів, переможці III та учасники IV етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад, переможці ІІ та учасники ІІІ етапу конкурсу БМАНУМ звільняються від атестації з математики, якщо вони стали переможцями з математики у 9-му класі. У додаток до свідоцтва про базову загальну середню освіту виставляють річний та атестаційний бали з цих предметів – 12 балів.

Випускникам, які звільнені від проходження державної підсумкової атестації, робиться запис (звільнений (а)).

Зауважуємо, що учні 9-х класів, які хворіли під час проведення державної підсумкової атестації, зобов'язані надати медичну довідку, на підставі якої їм надаватиметься право пройти атестацію в інші терміни.

Схожі:

Методичні рекомендації щодо підготовки і проведення державної підсумкової...
Відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від    08. 02. 13  №  1/9-92 «Про порядок закінчення навчального року та...
Методичні рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації...
Матеріали для державної підсумкової атестації з іноземної мови у 9 класі загальноосвітніх навчальних закладів складені відповідно...
Щодо результатів проведення державної підсумкової атестації з математики у 9-х класах
Результати державної підсумкової атестації з математики за рівнями навчальних досягнень
Методичні рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації...
Київ, проспект Перемоги, 10, тел. (044) 486-24-42, факс (044) 236-10-49
Особливості проведення державної підсумкової атестації з екології...
Д 27. 01. 2012 р. №1/9-61 "Про особливості проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2011/2012...
Рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації з економіки...

Україна ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Про порядок закінчення 2009/2010 навчального року та проведення державної підсумкової атестації в загальноосвітніх навчальних закладах...
УКРА Ї Н А ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ДЕПАРТАМЕНТ...
«Особливості проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2012/2013 навчальному році»
Про порядок закінчення 2012/2013 навчального року та проведення державної...
Тернопіль, вул. М. Грушевського, 8, тел.(0352) 52-23-53, факс (0352)52-32-28 e-mail
Особливості проведення державної підсумкової атестації з румунської...
Атестація в основній школі проводиться з п'яти навчальних предметів: української мови, біології, географії, математики,а також іноземної...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка