|
Скачати 137.4 Kb.
|
Тема уроку: «Розв’язування ірраціональних рівнянь» Мета уроку:
Завдання уроку: Узагальнити та систематизувати знання, уміння і навички учнів по темі «Ірраціональні рівняння». Розвити навички самоконтролю, логічного мислення, математичну мову. Обладнання: проектор, тест, індивідуальні картки. Література:
Хід уроку:
Сьогодні ми повторимо тему «Ірраціональні рівняння», згадаємо основні методи розв’язування ірраціональних рівнянь. Наш урок – це урок повторення знань, а мета кожного такого уроку – підготовка до ЗНО.
Фронтальне опитування: 1. Які рівняння називаються ірраціональними? 2. Серед даних рівнянь назвати ірраціональні рівняння:
Тест: №1 Розв’язати рівняння 1) 9; 2)2; 3)16; 4)-2. №2. Розв’язати рівняння 1) -23; 2)3; 3)16; 4)21. № 3. Розв’язати рівняння 1) -2; 4 2)-4; 2 3)-4 4)-2. №4 Розв’язати рівняння: 1) -5; -3,5 2)5; 3,5 3)-5 4)-5; -3,5 №5 Розв’язати рівняння: 1) 2 2) немає розв’язків. 3)-2 4)-4
Наступним завданням нашого уроку буде повторити основні методи розв’язування ірраціональних рівнянь.
Індивідуальні карточки для учнів відповідно до варіанту завдань:
Відповіді: Варіант 1 Варіант2
Серед даних рівнянь вибрати ті, що, на вашу думку, не мають розв’язків і знайти корені інших рівнянь, не розв’язуючи їх. Відповідь обґрунтуйте.
Назвіть заміни змінної, які використаємо при розв’язуванні рівнянь: Виконати заміну:
Перейдіть до модуля :
Розв’язування: Відповідь: -1
Розв’язування: Х2 + 8х + 16 = 25х – 50, Х2 – 17х + 66 = 0, Х1 = 11, Х2 = 6. Перевірка: х1= 11, Х2=6, . Відповідь: 6; 11.
Розв’язування: Відповідь: 3.
Розв’язування: Відповідь. Не має коренів.
Розв’язати рівняння: Розв’язування: Враховуючи нуль підкореневого виразу, дане рівняння рівноцінне системам: Немає коренів. Відповідь:
Розв’язування: Піднесемо обидві частини рівняння до другого степеня: Відповідь: Перевірка: х1=3, то 1=1. х2=1, 75, то
Відповідь: 3.
Відповідь. Не має коренів.
Розв’язати рівняння: Розв’язування: Враховуючи нуль підкореневого виразу, дане рівняння рівноцінне системам: Немає коренів. Відповідь:
Розв’язати рівняння: Розв’язування: Піднесемо обидві частини рівняння до третього степеня використовуючи формулу:. за умовою , тому , піднесемо до третього степеня (25 + x)(3 – x) = 27, Відповідь: –24; 2.
Варіант 1. №1 Знайти суму коренів рівняння: .
№2. Розв’язати рівняння .
№3. Розв’язати рівняння і знайти його найменший корінь.
№4. Розв’язати рівняння : Варіант №2 №1. Розв’язати рівняння .
№2. Розв’язати рівняння: .
№3. Розв’язати рівняння:
№4. Розв’язати рівняння. Варіант №3. №1 Знайти суму коренів рівняння х+1=.
№2. Розв’язати рівняння. .
№3. Розв’язати рівняння :
№4. Розв’язати рівняння: Варіант №4. №1 Розв’язати рівняння: х- 4=.
№2. Розв’язати рівняння: .
№3. Розв’язати рівняння: .
№4. Розв’язати рівняння : . Відповідь:
Давайте пригадаємо. Продовжити речення:
№ 168, №169.Збірник задач і завдань для тематичного оцінювання , 10 клас, А.Г. Мерзляк, В,Б. Полонський, Е.М. Рабінович, М.С. Якір |
Уроку Тема уроку: Пристрої введення-виведення інформації. Структура і тип уроку повністю відповідають меті і завданням уроку, тобто науковий рівень уроку відповідає сучасним вимогам |
Уроку. Прямокутна система координату просторі. Мета уроку: знайомство... В кінці уроку збираються учнівські зошити для перевірки їх ведення й виконання домашнього завдання |
Уроку виробничого навчання Велигодська Л. С. чітко в доступній формі розкрила тему та мету уроку на всіх етапах структури уроку |
Уроку; тема уроку не записується на дошці; мета уроку не узгоджується... «загравання» з учнями, намагання сподобатись, невміння знайти правильний тон; вживання пестливих слів |
КОНСПЕКТ УРОКУ З ФІЗИКИ (10 КЛАС) Тема уроку Комп'ютер, мультимедійний проектор, презентація до уроку, програмне середовище «Жива фізика» |
УРОКУ Тема уроку Методична мета уроку: Інтерактивне навчання учнів графічного представлення даних електронних таблиць засобами мультимедіа з використанням... |
Уроку: урок засвоєння нових знань. КМЗ уроку Мета уроку: вивчити види впливу електричного струму на організм людини, особливості ураження електрострумом |
Тема уроку. Зрізана піраміда. Мета уроку Мета уроку: вивчення властивості площини, яка перетинає піраміду і паралельна основі; формування поняття зрізаної піраміди |
Уроку Тема уроку: Поняття про виробничий травматизм та професійні захворювання Мета уроку: Ознайомити учнів з основними причинами виробничого травматизм та професійних захворювань та їх наслідками |
План-конспект уроку інформатики в 7 класі Тема уроку Тема уроку: Робота з текстовою інформацією. Призначення та основні функції текстового редактора. Текстові процесори. MS Word. Поняття... |