УРОК 125. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА ВІДСОТКИ. САМОСТІЙНА РОБОТА Мета


Скачати 17.82 Kb.
НазваУРОК 125. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА ВІДСОТКИ. САМОСТІЙНА РОБОТА Мета
Дата21.06.2013
Розмір17.82 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Математика > Урок

Тема 10. Відсотки. Масштаб.

УРОК 125. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА ВІДСОТКИ.

САМОСТІЙНА РОБОТА

Мета. Узагальнити й систематизувати знання учнів про види задач на відсотки; здій­снити діагностику засвоєння знань і сформованих умінь учнів.

Тип уроку. Урок контролю, узагальнення і систематизації знань.

Хід уроку

І. Перевірка домашнього завдання.

Учитель завчасно записує на дошці правильні відповіді до домашнього завдання. Кожен учень звіряє їх. Якщо виникають запитання, то вчитель від­повідає на них.
ІІ. Формування умінь і навичок.

Розв'язування задач і вправ. Колективна робота

Задача. У магазині було 1620 м тканини. За перший день продали 30% усієї тканини, за другий день — 20% решти. Те, що залишилося, продали за два наступних дні, до того ж за третій день продали втричі більше, ніж за че­твертий. Скільки тканини продавали кожного дня?

Для кращого розуміння задачі пропонуємо учням короткий запис умови задачі.



  1. 1620 : 100 · 30 = 486 (м) — продали І дня;

  2. 1620 – 486 = 1134 (м) — решта;

  3. 1134 : 100 · 20 = 226,8 (м) — продали II дня;

  4. 1134 – 226,8 = 907,2 (м) — продали III і IV дня;

  5. 1 + 3 = 4 (ч.) — продавали III і IV дня;

  6. 907,2 : 4 = 226,8 (м) — продали IV дня;

  7. 907,2 – 226,8 = 680,4 (м) — продали III дня.

Відповідь. 486 м; 226,8 м; 680,4 м; 226,8 м.
ІІІ. Оцінювання знань і вмінь.

Самостійна робота

Варіант 1

  1. У книжці є 240 сторінок. Оксанка прочитала 30% усієї книжки. Скільки сторінок прочитала Оксанка?

  2. Знайти число, 25% якого дорівнює 60.

  3. У класі 40 учнів, з них 12 відмінників. Скільки відсотків усіх учнів класу становлять відмінники?

  4. Учні здали в аптеку 6 кг сушеної малини і 5 кг сушеної чорниці. Скіль­ки кілограмів свіжих ягід вони зібрали, якщо під час сушіння малина втрачає 75% своєї маси, а чорниця — 80%.


Варіант 2

  1. Фермер виростив 120 ц овочів. 65% усіх овочів становить капуста. Скільки центнерів капусти виростив фермер?

  2. Знайти число, 45% якого дорівнює 450.

  3. Із 2000 зерен пшениці проросло 1800. Визначити відсоток проростання зерен.

  4. При помелі жита виходить 75% борошна, а при помелі пшениці 80% борошна. Скільки жита і скільки пшениці потрібно змолоти, щоб одержа­ти по 30 кг житнього і пшеничного борошна?


IV. Підсумки уроку. Пояснення домашнього завдання. -

№№ 1096, 1098.



Ольга Ензельт. Уроки математики в 5 класі Урок 125

Схожі:

Урок №50 Тема. Розв'язування текстових задач на відсотки (суміші, сплави, відсотковий вміст)
Мета: вдосконалити вміння учнів розв'язувати текстові задачі на відсотки та застосовувати їх для розв'язування задач більш високого...
УРОК 129. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ Мета
Мета. Узагальнити знання учнів про відсотки та масштаб, завершити формування вмінь і навичок розв'язування задач на застосування...
УРОК 120 Тема: Розв'язування задач на відсоткові розрахунки. Самостійна робота №25
ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА 10. МАСШТАБ. ВІДСОТКИ. СЕРЕДНЄ АРИФМЕТИЧНЕ КІЛЬКОХ ЧИСЕЛ. МІКРОКАЛЬКУЛЯТОР
Конспекти уроків Тема. Перпендикулярність прямої і площини. Розв’язування задач
Методи уроку: розв’язування задач в гетерогрупах, в моногрупах, самостійна робота
УРОК 5 Тема. Комбінаторні задачі. Самостійна робота
Мета: формувати вміння і навички використовувати формули комбінаторики для перетворення найпростіших виразів і розв'язування задач;...
Урок №45 Тема. Пряма пропорційна залежність. Розв'язування задач на пропорційний поділ
Мета: продовжити роботу з формування вмінь складати пропорції для розв'язування задач на пряму пропорційну залежність величин; вдо­сконалювати...
УРОК 9 Тема. Розв'язування задач. Самостійна робота
Мета: формувати в учнів навички і вміння обчислювати довжини перпендикуляра і похилої до площини, знаходити кут між похилою і площиною,...
Урок №60 Тема. Розв'язування задач
Мета: сформувати уявлення в учнів про схему розв'язання тексто­вих задач складанням квадратного рівняння; сформувати вміння за­стосовувати...
УРОК 19 Тема: Формули. Обчислення за формулами. Самостійна робота №5
Мета: Введення поняття формули. Формування навичок обчислень за формулами. Розвиток логічного мис­лення учнів шляхом розв'язування...
Урок №49 Тема
...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка