|
Скачати 17.82 Kb.
|
Тема 10. Відсотки. Масштаб. УРОК 125. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА ВІДСОТКИ. САМОСТІЙНА РОБОТА Мета. Узагальнити й систематизувати знання учнів про види задач на відсотки; здійснити діагностику засвоєння знань і сформованих умінь учнів. Тип уроку. Урок контролю, узагальнення і систематизації знань. Хід уроку І. Перевірка домашнього завдання. Учитель завчасно записує на дошці правильні відповіді до домашнього завдання. Кожен учень звіряє їх. Якщо виникають запитання, то вчитель відповідає на них. ІІ. Формування умінь і навичок. Розв'язування задач і вправ. Колективна робота Задача. У магазині було 1620 м тканини. За перший день продали 30% усієї тканини, за другий день — 20% решти. Те, що залишилося, продали за два наступних дні, до того ж за третій день продали втричі більше, ніж за четвертий. Скільки тканини продавали кожного дня? Для кращого розуміння задачі пропонуємо учням короткий запис умови задачі.
Відповідь. 486 м; 226,8 м; 680,4 м; 226,8 м. ІІІ. Оцінювання знань і вмінь. Самостійна робота Варіант 1
Варіант 2
IV. Підсумки уроку. Пояснення домашнього завдання. - №№ 1096, 1098. Ольга Ензельт. Уроки математики в 5 класі Урок 125 |
Урок №50 Тема. Розв'язування текстових задач на відсотки (суміші, сплави, відсотковий вміст) Мета: вдосконалити вміння учнів розв'язувати текстові задачі на відсотки та застосовувати їх для розв'язування задач більш високого... |
УРОК 129. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ Мета Мета. Узагальнити знання учнів про відсотки та масштаб, завершити формування вмінь і навичок розв'язування задач на застосування... |
УРОК 120 Тема: Розв'язування задач на відсоткові розрахунки. Самостійна робота №25 ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА 10. МАСШТАБ. ВІДСОТКИ. СЕРЕДНЄ АРИФМЕТИЧНЕ КІЛЬКОХ ЧИСЕЛ. МІКРОКАЛЬКУЛЯТОР |
Конспекти уроків Тема. Перпендикулярність прямої і площини. Розв’язування задач Методи уроку: розв’язування задач в гетерогрупах, в моногрупах, самостійна робота |
УРОК 5 Тема. Комбінаторні задачі. Самостійна робота Мета: формувати вміння і навички використовувати формули комбінаторики для перетворення найпростіших виразів і розв'язування задач;... |
Урок №45 Тема. Пряма пропорційна залежність. Розв'язування задач на пропорційний поділ Мета: продовжити роботу з формування вмінь складати пропорції для розв'язування задач на пряму пропорційну залежність величин; вдосконалювати... |
УРОК 9 Тема. Розв'язування задач. Самостійна робота Мета: формувати в учнів навички і вміння обчислювати довжини перпендикуляра і похилої до площини, знаходити кут між похилою і площиною,... |
Урок №60 Тема. Розв'язування задач Мета: сформувати уявлення в учнів про схему розв'язання текстових задач складанням квадратного рівняння; сформувати вміння застосовувати... |
УРОК 19 Тема: Формули. Обчислення за формулами. Самостійна робота №5 Мета: Введення поняття формули. Формування навичок обчислень за формулами. Розвиток логічного мислення учнів шляхом розв'язування... |
Урок №49 Тема ... |