|
Скачати 31.71 Kb.
|
ІІІ. Відношення і пропорції Тема 4. Відношення і пропорції. Відсоткові розрахунки. Урок № 50 Тема. Розв'язування текстових задач на відсотки (суміші, сплави, відсотковий вміст) Мета: вдосконалити вміння учнів розв'язувати текстові задачі на відсотки та застосовувати їх для розв'язування задач більш високого рівня складності (суміші, сплави). Тип уроку: застосування знань, умінь та навичок. Хід уроку І. Перевірка домашнього завдання. Актуалізація опорних знань
Усні вправи
2) Знайдіть відношення чисел: 12 до 6; 12 до 36; 9 до 4. Що показує кожне з цих відношень? 3) Які числа можна підставити замість квадратиків, щоб пропорції були правильними? а) □ : = : □; б) : □ = □ : 1. 4) Яке з поданих розв'язань відповідає умові задачі: «До магазину завезли 460 кг картоплі. Першого дня було продано 35 % картоплі. Скільки кілограмів картоплі було продано?» а) = ; б) х = 460 : 0,35; в) х = 460 · ; г) 460 : 100 = 4,6(кг) 1 %; х = 4,6 · .
II. Застосування вмінь Фактично питання розв'язування задач на відсотки, яке винесено на державну підсумкову атестацію в 9 класі, ретельно опрацьовується лише в 5—6 класах (й епізодично зустрічається в задачах на уроках алгебри та геометрії у 7—9 класах). Тому дуже важливо зараз сформувати сталі, тверді навички розв'язування задач на відсотки, а також, якщо клас готовий до цього, похідних від них задач: задачі на суміші, сплави, відсотковий вміст (що передбачають і складання рівнянь у вигляді пропорцій). Тому на цьому уроці можна запропонувати до розв'язування такі або подібні до них задачі.
Також бажано розв'язати інші текстові задачі.
III. Підсумки уроку У розчині міститься 42 кг солі. Яка маса розчину, якщо солі в ньому 60 %? а) 42 · 6 = 252 (кг); б) 42 : 6 = 7 (кг); в) = ; х = = 700 кг; г) 42 : 0,06 = 700 (кг). IV. Домашнє завдання Повторіть теми: 1) «Основна властивість пропорції»; 2) «Прямо і обернено пропорційні величини». Розв'яжіть задачі:
С.П.Бабенко. Уроки математики 6 клас |
Урок №60 Тема. Розв'язування задач Мета: сформувати уявлення в учнів про схему розв'язання текстових задач складанням квадратного рівняння; сформувати вміння застосовувати... |
«Розв’язування текстових задач в 5-6 класах» Урок математики для 5 – 6 класів на тему «Розв’язування текстових задач в 5-6 класах» |
Урок №63 Тема Тема. Підсумковий урок з теми «Квадратний тричлен. Розв'язування рівнянь, що зводяться до квадратних рівнянь та їх використання для... |
УРОК 129. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ Мета Мета. Узагальнити знання учнів про відсотки та масштаб, завершити формування вмінь і навичок розв'язування задач на застосування... |
Урок №80 Тема. Розв'язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь Мета: відпрацювати навички застосування схеми розв'язання текстових задач на складання системи лінійних рівнянь із двома змінними... |
Урок №9 Тема. Розв'язування задач за допомогою рівнянь Мета: розширити знання про види задач, що розв'язуються складанням рівнянь, розширити спектр умінь щодо складання математичної моделі... |
УРОК 125. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА ВІДСОТКИ. САМОСТІЙНА РОБОТА Мета Мета. Узагальнити й систематизувати знання учнів про види задач на відсотки; здійснити діагностику засвоєння знань і сформованих... |
Урок №45 Тема. Пряма пропорційна залежність. Розв'язування задач на пропорційний поділ Мета: продовжити роботу з формування вмінь складати пропорції для розв'язування задач на пряму пропорційну залежність величин; вдосконалювати... |
УРОК №35 Тема уроку Тема уроку. Розв'язування текстових задач складанням систем рівнянь з двома змінними |
Урок з математики, природознавства Мета: Дати уяву дітям про суміші і розчини. Формувати вміння працювати із законом збереження маси. Узагальнення отриманих знань при... |