Урок №49 Тема


Скачати 28.17 Kb.
Назва Урок №49 Тема
Дата 25.10.2013
Розмір 28.17 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Банк > Урок

ІІІ. Відношення і пропорції Тема 4. Відношення і пропорції. Відсоткові розрахунки.

Урок № 49

Тема. Розв'язування текстових задач на відсотки

Мета: систематизувати знання учнів про види задач на відсотки та доповнити їх алгоритмом розв'язування таких типів складанням про­порцій.

Тип уроку: застосування знань, вмінь та навичок.

Хід уроку

І. Перевірка домашнього завдання

 Для перевірки засвоєння матеріалу попередніх уроків та, можли­во, корекції знань, виконуємо самостійну роботу.


Варіант 1

1. У селищі 224 будинки: 84 двопо­верхових, а решта — одноповерхо­вих. Скільки відсотків усіх будинків складають одноповерхові?

2. Ціна товару підвищилась з 200 грн до 230 грн. На скільки відсотків підвищилась ціна товару?

Варіант 2

1. Банка з варенням коштує 7,2 грн. Скільки відсотків становить вартість варення від вартості банки з варенням, якщо порожня банка коштує 75 ко­пійок?

2. Ціна товару підвищилась з 52 грн до 53,3 грн. На скільки відсотків підвищи­лась ціна товару?


II. Актуалізація опорних знань

Усні вправи

  1. Виразіть відсотки десятковим дробом: 6%; 15%; 0,6%; 1,5%; 135%; 3%.

  2. Знайдіть:

а) 20 % від 40 грн; б) число, якщо 20 % його становлять 40 грн;

в) скільки відсотків становить 20 грн від 40 грн?

  1. Обчисліть:







  1. Виразіть у відсотках числа: 0,15; 0,2; ; ; ; 1; 3.

  2. При яких значеннях змінної х правильна рівність:
    а) 5 : х = 2 : 4; б) : = х : 3; в) 0,5 : 0,6 = 1,5 : х?

III. Систематизація знань

 Основна мета уроку: повторити і систематизувати знання учнів про типи та вивчені способи розв'язування задач на відсотки, а також розглянути можливість використовувати складання про­порцій для розв'язування задач на відсотки. Тому ретельно розби­раємо матеріал уроку. Найголовніше, щоб по закінченні учні усвідомили, що будь-яку задачу на відсотки можна розв'язувати будь-яким з трьох способів:

  • за означенням відсотка;

  • зведенням до розв'язування задач на дроби;

  • складанням пропорції.


IV. Відпрацювання навичок

 Щоб домогтися від учнів оволодіння всіма трьома способами розв'язування задач та з метою пожвавлення їх діяльності, можна цю частину роботи провести у формі турніру. Запропонувати розв'язування по черзі різними способами: наприклад: розподі­ляємо клас на три групи (3 ряди, учнів): першу задачу розв'язує пер­ший ряд за означенням відсотка; другий — зведенням до розв'язування задач на дроби; третій — складанням пропорції. До наступної задачі — перший ряд складає пропорцію; другий — за оз­наченням відсотка; третій — зводить задачу до задачі надроби і т. ін. Головне, за чим слід стежити:

1) якомога більше учнів залучити до роботи;

2) під час розв'язування задач різними способами повторювати відповідні алгоритми (готуємось до тематичної контрольної роботи).

Додатково

Цукровий сироп складається з 11 частин води і 3 частин цукру. Скільки цукру треба взяти, щоб дістати 280 кг сиропу?
V. Підсумки уроку

Задача. Сплав містить 11 % міді. Скільки міді міститься у 370 кг та­кого сплаву? Як розв'язати цю задачу?

  1. За означенням відсотка;

  2. зведенням до задачі на дроби;

  3. складанням пропорції.


VI. Домашнє завдання

  1. Знайдіть: а) 64% від числа 7,5; б) 2,5% від числа .

  2. Знайдіть число, якщо:

а) 48 % його дорівнює 16,8; б) 15% його дорівнює 4.

  1. Коли з цистерни відлили 4,5 т бензину, у ній залишилося 85 % початкової маси бензину. Скільки тонн бензину було в цистерні спочатку?

  2. Поділіть число 525 на три частини у відношенні 5 : 7 : 9.

  3. Знайдіть значення виразу: а) 9,396 : 2,7 – 5,6 · 0,2; б) 0,42 + : 0,0128.



С.П.Бабенко. Уроки математики 6 клас

Схожі:

Урок №54 Тема
Тема. Підсумковий урок з теми «Квадратні рівняння. Формула коренів квадратного рівняння. Теорема Вієта»
УРОК У «ДІЛОВА ГРА»
Мета ділової гри поглибити та розширити діапазон знань учнів, формувати діловий стиль спілкування у практично-професійній діяльності....
Урок № Тема
Сьогодні ми продовжуємо вивчати тему «Дихання», повторимо органи дихання і з’ясуємо будову та значення гортані. Але урок проведемо...
Урок №63 Тема
Тема. Підсумковий урок з теми «Квадратний тричлен. Розв'язування рівнянь, що зводяться до квадратних рівнянь та їх використання для...
Урок №41 Тема. Урок узагальнення та
Мета: повторити, узагальнити та систематизувати знання та вміння учнів, які вони дістали з теми «Многочлени»
Урок у нас сьогодні незвичайний урок-дослідження
ТЕМА. ФІЛОСОФСЬКЕ ОСМИСЛЕННЯ КРАСИ ПРИРОДИ І ЛЮДИНИ В КІНОПОЕМІ О. ДОВЖЕНКА “ЗАЧАРОВАНА ДЕСНА”
Урок №87 Тема. Додавання і віднімання десяткових дробів.( Урок подорож.)
Мета. Формувати вміння та навички учнів додавати і віднімати десяткові дроби, розвивати
УРОК З МАТЕМАТИКИ ДЛЯ 6 КЛАСУ Тема: Розв’язування вправ на
ОБЛАДНАННЯ: картки з завданнями, три варіанти самостійної роботи, літери слова УРОК, вислови вчених
УРОК У 5-МУ КЛАСІ Тема. Стилізація і декоративна переробка рослин­них форм
Тип уроку. Комбінований урок засвоєння нових знань, формування умінь і творче застосування їх на практиці
Урок тренінг. Тема уроку: Сонце. Сонячна система
...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка