|
Скачати 28.17 Kb.
|
ІІІ. Відношення і пропорції Тема 4. Відношення і пропорції. Відсоткові розрахунки. Урок № 49 Тема. Розв'язування текстових задач на відсотки Мета: систематизувати знання учнів про види задач на відсотки та доповнити їх алгоритмом розв'язування таких типів складанням пропорцій. Тип уроку: застосування знань, вмінь та навичок. Хід уроку І. Перевірка домашнього завдання Для перевірки засвоєння матеріалу попередніх уроків та, можливо, корекції знань, виконуємо самостійну роботу.
II. Актуалізація опорних знань Усні вправи
а) 20 % від 40 грн; б) число, якщо 20 % його становлять 40 грн; в) скільки відсотків становить 20 грн від 40 грн?
III. Систематизація знань Основна мета уроку: повторити і систематизувати знання учнів про типи та вивчені способи розв'язування задач на відсотки, а також розглянути можливість використовувати складання пропорцій для розв'язування задач на відсотки. Тому ретельно розбираємо матеріал уроку. Найголовніше, щоб по закінченні учні усвідомили, що будь-яку задачу на відсотки можна розв'язувати будь-яким з трьох способів:
IV. Відпрацювання навичок Щоб домогтися від учнів оволодіння всіма трьома способами розв'язування задач та з метою пожвавлення їх діяльності, можна цю частину роботи провести у формі турніру. Запропонувати розв'язування по черзі різними способами: наприклад: розподіляємо клас на три групи (3 ряди, учнів): першу задачу розв'язує перший ряд за означенням відсотка; другий — зведенням до розв'язування задач на дроби; третій — складанням пропорції. До наступної задачі — перший ряд складає пропорцію; другий — за означенням відсотка; третій — зводить задачу до задачі надроби і т. ін. Головне, за чим слід стежити: 1) якомога більше учнів залучити до роботи; 2) під час розв'язування задач різними способами повторювати відповідні алгоритми (готуємось до тематичної контрольної роботи). Додатково Цукровий сироп складається з 11 частин води і 3 частин цукру. Скільки цукру треба взяти, щоб дістати 280 кг сиропу? V. Підсумки уроку Задача. Сплав містить 11 % міді. Скільки міді міститься у 370 кг такого сплаву? Як розв'язати цю задачу?
VI. Домашнє завдання
а) 48 % його дорівнює 16,8; б) 15% його дорівнює 4.
С.П.Бабенко. Уроки математики 6 клас |
Урок №54 Тема Тема. Підсумковий урок з теми «Квадратні рівняння. Формула коренів квадратного рівняння. Теорема Вієта» |
УРОК У «ДІЛОВА ГРА» Мета ділової гри поглибити та розширити діапазон знань учнів, формувати діловий стиль спілкування у практично-професійній діяльності.... |
Урок № Тема Сьогодні ми продовжуємо вивчати тему «Дихання», повторимо органи дихання і з’ясуємо будову та значення гортані. Але урок проведемо... |
Урок №63 Тема Тема. Підсумковий урок з теми «Квадратний тричлен. Розв'язування рівнянь, що зводяться до квадратних рівнянь та їх використання для... |
Урок №41 Тема. Урок узагальнення та Мета: повторити, узагальнити та систематизувати знання та вміння учнів, які вони дістали з теми «Многочлени» |
Урок у нас сьогодні незвичайний урок-дослідження ТЕМА. ФІЛОСОФСЬКЕ ОСМИСЛЕННЯ КРАСИ ПРИРОДИ І ЛЮДИНИ В КІНОПОЕМІ О. ДОВЖЕНКА “ЗАЧАРОВАНА ДЕСНА” |
Урок №87 Тема. Додавання і віднімання десяткових дробів.( Урок подорож.) Мета. Формувати вміння та навички учнів додавати і віднімати десяткові дроби, розвивати |
УРОК З МАТЕМАТИКИ ДЛЯ 6 КЛАСУ Тема: Розв’язування вправ на ОБЛАДНАННЯ: картки з завданнями, три варіанти самостійної роботи, літери слова УРОК, вислови вчених |
УРОК У 5-МУ КЛАСІ Тема. Стилізація і декоративна переробка рослинних форм Тип уроку. Комбінований урок засвоєння нових знань, формування умінь і творче застосування їх на практиці |
Урок тренінг. Тема уроку: Сонце. Сонячна система ... |