|
Скачати 51.77 Kb.
|
УРОКИ 63-70 Уроки 63—70 відповідають V розділу програми з алгебри та початків аналізу «Резерв навчального часу», і вчитель може використовувати цей час на власний розсуд з урахуванням рівня математичної підготовки учнів. Ці години можна використати на повторення на початку навчального року, як додаткові години на окремі теми або для узагальнення й систематизацію матеріалу і повторення в кінці навчального року. Якщо «Резерв навчального часу» вчитель вирішив використати на повторення в кінці навчального року, то можна рекомендувати таке тематичне планування. Повторення (8 год.)
Планування уроків 63—70 слід провести з урахуванням реальних навчальних досягнень учнів, використавши матеріали уроків 1—62. Наведемо підсумкову контрольну роботу № 7. Тема уроку: Контрольна робота № 7 (підсумкова). Мета уроку: Перевірити знання, уміння і навички учнів з курсу алгебри і початків аналізу. Варіант 1 1. Спростіть вираз ![]() 2. Розв'яжіть рівняння: а) ![]() ![]() б) 1 + log2(x + 5) = log2(5x – 1) + log2(x – 1). (2 бали) 3. Розв'яжіть нерівність: a) 4sin ![]() ![]() ![]() 4. Побудуйте графік функції у = - cos(х + π + 1). (2 бали) 5. Обчисліть arctg ![]() Варіант 2 1. Спростіть вираз ![]() 2. Розв'яжіть рівняння: а) ![]() ![]() б) log3(x + 3) – log3(x – 1) = 1 – lоg3(4 – х). (2 бали) 3. Розв'яжіть нерівність: а) sin 3x cos х – cos 3x sin х ![]() ![]() ![]() 4. Побудуйте графік функції у = - sin ![]() 5. Обчисліть ![]() Варіант З1. Спростіть вираз ![]() 2. Розв'яжіть рівняння: а) ![]() ![]() ![]() б) log2(2x – 1) + log2(x + 1) = 2 + log2(x + 2). (2 бали) 3. Розв'яжіть нерівність: а) cos2 ![]() ![]() ![]() 4. Побудуйте графік функції у = tg ![]() 5. Обчисліть arcsin ![]() Варіант 41. Спростіть вираз ![]() 2. Розв'яжіть рівняння: а) ![]() ![]() б) log3(3x – 1) + log3(x + 1) = 1 + log3(x + 3). (2 бали) 3. Розв'яжіть нерівність: а) sin 2x sin х – cos 2x cos x ![]() ![]() ![]() 4. Побудуйте графік функції y = tg ![]() 5. Обчисліть tg ![]() Відповідь: В-1. 1. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 4. Рис. 181. 5. ![]() ![]() B-2. 1. 135. 2. а) 5; б) 3. 3. a) ![]() ![]() ![]() ![]() 4. Рис. 182. 5. 310. ![]() В-3. 1. 27. 2. а) 3 і 6; б)3. 3. а) ![]() ![]() ![]() ![]() 4. Рис. 183. 5. ![]() ![]() В-4. 1. 10. 2. а) -1 і 2; б) 2. 3. а) ![]() ![]() ![]() ![]() 4. Рис. 184. 5. -1. ![]() |
Уроку Тема уроку: Пристрої введення-виведення інформації. Структура і тип уроку повністю відповідають меті і завданням уроку, тобто науковий рівень уроку відповідає сучасним вимогам |
Уроку. Прямокутна система координату просторі. Мета уроку: знайомство... В кінці уроку збираються учнівські зошити для перевірки їх ведення й виконання домашнього завдання |
Уроку виробничого навчання Велигодська Л. С. чітко в доступній формі розкрила тему та мету уроку на всіх етапах структури уроку |
Уроку; тема уроку не записується на дошці; мета уроку не узгоджується... «загравання» з учнями, намагання сподобатись, невміння знайти правильний тон; вживання пестливих слів |
КОНСПЕКТ УРОКУ З ФІЗИКИ (10 КЛАС) Тема уроку Комп'ютер, мультимедійний проектор, презентація до уроку, програмне середовище «Жива фізика» |
УРОКУ Тема уроку Методична мета уроку: Інтерактивне навчання учнів графічного представлення даних електронних таблиць засобами мультимедіа з використанням... |
Уроку: урок засвоєння нових знань. КМЗ уроку Мета уроку: вивчити види впливу електричного струму на організм людини, особливості ураження електрострумом |
Тема уроку. Зрізана піраміда. Мета уроку Мета уроку: вивчення властивості площини, яка перетинає піраміду і паралельна основі; формування поняття зрізаної піраміди |
Уроку Тема уроку: Поняття про виробничий травматизм та професійні захворювання Мета уроку: Ознайомити учнів з основними причинами виробничого травматизм та професійних захворювань та їх наслідками |
План-конспект уроку інформатики в 7 класі Тема уроку Тема уроку: Робота з текстовою інформацією. Призначення та основні функції текстового редактора. Текстові процесори. MS Word. Поняття... |