|
Скачати 19.5 Kb.
|
Повторення за початкову школу УРОК 2. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ВПРАВ ЗА ПОЧАТКОВУ ШКОЛУ Мета. Повторити з учнями зміст множення і ділення, зв'язок між множниками і добутком, діленим, дільником і часткою, властивості множення і ділення; встановити потенціал учнів з математики за курс початкової школи. Тип уроку. Урок корекції та систематизації знань. Хід уроку І. Перевірка домашнього завдайте. Указані вчителем учні зачитують відповіді до виконаних домашніх завдань, коментуючи їх, решта перевіряють свої відповіді. ІІ. Актуалізація опорних знань. Усний рахунок. Гра «Сходинки» Проводимо гру у вигляді змагання між трьома рядами. Учні кожного ряду по черзі виходять до дошки і записують відповіді на відповідних сходинках. Переможе та команда, яка швидше і без помилок підніметься по сходинках. Результати гри оцінюють учні-експерти. ІІІ. Формування умінь і навичок. Розв'язування задач і вправ. Колективна робота №1. (Усно.)
а) 7 + 7 + 7; б) 4 + 4 + 4 + 4 + 4; в) 3 + 3 + 3 + 3.
а) 5 · 3; б) 9 · 4; в) 8 · 5. №2. Виконайте множення. (Учні виконують множення з повним коментуванням.) а) 46 · 12; б) 354 · 12; в) 1473 · 2; г) 2636 · 21. №3. Виконайте дії двома способами. Зробіть висновки, а) (807 – 527) · 63; б) (89 + 77) · 47. №4. Пульс здорової людини становить близько 75 ударів за хвилину. Скільки буде ударів пульсу за годину; за добу; за рік? №5. Пташенята під час свого росту дуже ненажерливі. Стриж ловить дрібних комах на льоту і годує своїх пташенят порівняно з іншими птахами рідко, лише 20 разів на день, зате приносить щоразу в середньому по 370 дрібних комах. Скільки комах наловить пара стрижів за 32 дні (період вигодовування пташенят)? №6. Виконайте ділення. (Учні виконують ділення з повним коментуванням.) а) 782 : 23; б) 1134 : 42; в) 77000 : 25; г) 8610 : 246. Учні разом з учителем пригадують правила виконання письмового ділення. №7. Знайдіть х. (Учні пригадують співвідношення між компонентами та результатами дій множення і ділення.) а) 18х = 90; б) 380 : х = 20; в) х : 37 = 28. №8. Визначаючи кількість води, яку дає джерело, туристи помітили, що дволітрова банка наповнилася за 4 секунди. Скільки води дає джерело за годину? за добу? IV. Підсумки уроку, Пояснення домашнього завдання. №№13 (6, 7, 8), 15, 49. Ольга Ензельт. Уроки математики в 5 класі Урок 2 |
УРОК РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ВПРАВ ЗА ПОЧАТКОВУ ШКОЛУ Мета Мета. Повторити співвідношення між компонентами та результатами дій віднімання, додавання, множення та ділення, розв'язування задач... |
УРОК РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ВПРАВ ЗА ПОЧАТКОВУ ШКОЛУ Мета Мета. Повторити з учнями основні одиниці вимірювання величин та додавання і віднімання іменованих чисел |
УРОК №30 Тема уроку. Розв'язування вправ Мета уроку: формування вмінь учнів використовувати рівняння прямої до розв'язування задач |
Урок 5 Тема уроку. Розв'язування задач ... |
УРОК 2 Тема. Перпендикулярність прямих у просторі. Розв’язування вправ Мета: формувати в учнів уміння й навички застосовувати теореми 1 і 2 під час розв'язування задач; розвивати просторову уяву, логічне... |
Урок №16 Тема. Зведення дробів до НСЗ. Порівняння дробів Мета: відпрацювати... Розв'язання домашніх вправ учитель заздалегідь записує на відкидній дошці. На цьому уроці учні, працюючи у парах, перевіряють правильність... |
УРОК 132. РОЗВ'ЯЗАННЯ ЗАДАЧ І ВПРАВ НА ВСІ ДІЇ З НАТУРАЛЬНИМИ ЧИСЛАМИ Мета Мета. Узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Натуральні числа». Повторити розв'язування основних типів задач |
УРОК 18. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ВПРАВ Мета Відкоригувати знання і вміння учнів з метою підготовки їх до тематичної контрольної роботи |
УРОК №76 Тема уроку. Розв'язування вправ на розв'язування систем... Мета уроку: формування вмінь учнів розв'язувати системи лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання |
Урок №38 Тема. Розв'язування задач на всі дії з дробами Мета: підготувати учнів до ... |