|
Скачати 16.26 Kb.
|
Тема 1.Натуральні числа. Відрізок. Промінь, пряма. Порівняння натуральних чисел УРОК 18. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ВПРАВ Мета. Закріпити знання і навички порівняння натуральних чисел із застосуванням правила порівняння чисел, а також із використанням властивостей координатного променя; формувати вміння записувати результат порівняння чисел. Відкоригувати знання і вміння учнів з метою підготовки їх до тематичної контрольної роботи. Тип уроку. Урок формування умінь і навичок. Хід уроку І. Актуалізація опорних звань. Бесіда за питаннями.
а) лівіше від числа 16; б) правіше від числа 101.
1) 32 > 16; 2) 17 < 20; 3) 4 < 5 < 6; 4) 102 < 106 < 107. ІІ. Формування умінь і навичок. Розв'язування задач і вправ. Колективна робота № 160. 1) 526* < 5261 (0); 2) 4345 > 43*8 (3, 2, 1, 0); 3) 7286 < 72*8 (8, 9); 4) 2*09 > 2710 (8, 9). № 164. Потрібно вимагати від учнів кожного разу давати пояснення, наприклад, число а лежить ліворуч від числа 5, отже, а < 5. 1) а < 5; 2) 12 > b; 3) 12 > а; 4) c > а № 167. Запишемо умову задачі у вигляді нерівностей для букв і чисел Б < К < Л < С; 134 < 158 < 176 < 182. Отже, Баба-Яга зібрала 134 гриби, Кащик зібрав 158 грибів, Лісовик зібрав 176 грибів, Соловей-розбійник зібрав 182 гриби. № 170. (Використати розв'язання прикладу №2 на ст. 44.) 1) 2 км > 1968 м, 2 км = 2000 м; 2) 4 дм < 4 м, 4 м = 40 дм; 3) 3 км 94 м < 3126 м, 3 км 94 м = 3094 м; 4) 712 кг < 8 ц, 8 ц = 800 кг; 5) 6 ц 23 кг < 658 кг, 6 ц 23 кг = 623 кг; 6) 4 т 275 кг = 42 ц 75 кг, 4 т 275 кг = 4275 кг, 42 ц 75 кг = 4275 кг; 7) 5 т 7 ц 36 кг < 5 т 863 кг, 863 кг = 8 ц 63 кг; 8) 8 т < 81 ц, 8 т = 80 ц. № №28, 29, 30, 31, 32 (А. Г. Мерзляк та інші. Збірник задач і завдань для тематичного оцінювання. Математика. 5 клас. — X.: Гімназія, 2006). ІІІ. Підсумки уроку. Пояснення домашнього завдання. § 1, п. 6, №№ 161, 166, 171. Ольга Ензельт. Уроки математики в 5 класі Урок 18 |
УРОК РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ВПРАВ ЗА ПОЧАТКОВУ ШКОЛУ Мета Мета. Повторити співвідношення між компонентами та результатами дій віднімання, додавання, множення та ділення, розв'язування задач... |
УРОК №30 Тема уроку. Розв'язування вправ Мета уроку: формування вмінь учнів використовувати рівняння прямої до розв'язування задач |
Урок 5 Тема уроку. Розв'язування задач ... |
УРОК 2 Тема. Перпендикулярність прямих у просторі. Розв’язування вправ Мета: формувати в учнів уміння й навички застосовувати теореми 1 і 2 під час розв'язування задач; розвивати просторову уяву, логічне... |
Урок №16 Тема. Зведення дробів до НСЗ. Порівняння дробів Мета: відпрацювати... Розв'язання домашніх вправ учитель заздалегідь записує на відкидній дошці. На цьому уроці учні, працюючи у парах, перевіряють правильність... |
УРОК 132. РОЗВ'ЯЗАННЯ ЗАДАЧ І ВПРАВ НА ВСІ ДІЇ З НАТУРАЛЬНИМИ ЧИСЛАМИ Мета Мета. Узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Натуральні числа». Повторити розв'язування основних типів задач |
УРОК РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ВПРАВ ЗА ПОЧАТКОВУ ШКОЛУ Мета Мета. Повторити з учнями основні одиниці вимірювання величин та додавання і віднімання іменованих чисел |
УРОК №76 Тема уроку. Розв'язування вправ на розв'язування систем... Мета уроку: формування вмінь учнів розв'язувати системи лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання |
Урок №38 Тема. Розв'язування задач на всі дії з дробами Мета: підготувати учнів до ... |
УРОК 114. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ВПРАВ. САМОСТІЙНА РОБОТА Мета Тема Ділення десяткових дробів. Дії з десятковими дробами. Середнє арифметичне |