|
Скачати 23.4 Kb.
|
Повторення за початкову школу УРОК 5. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ВПРАВ ЗА ПОЧАТКОВУ ШКОЛУ Мета. Повторити з учнями основні одиниці вимірювання величин та додавання і віднімання іменованих чисел. Тип уроку. Урок корекції та систематизації знань. Хід уроку І. Перевірка домашнього завдання. Учні усно по черзі повідомляють хід розв'язування задач, решта звіряють відповіді у своїх зошитах. ІІ. Актуалізація опорних знань. Усний рахунок Структурні записи. За кожним записом скласти й усно розв'язати 12 прикладів на дві дії. (Учні роблять відповідні записи у своїх зошитах.)
IV. Формування умінь і навичок. Розв'язування задач і вправ. Колективна робота
а) 19 км 207 м = ... м; 6 м 4 см = ... см; 3000 мм = ... м; 3790 дм = ... м. б) 16 т 27 кг = ... кг; 48 кг = ... г; 23 т 6 ц = ... кг; 15 т 35 кг = ... кг; 4 ц 3 кг = ... кг; 8ц 1 кг = ... кг. в) 9 р. = ... міс; 8 хв = ... с; 5 діб = ... год; 36 міс. = ... р.; 7 год = ... хв; 96 год = ... діб.
а) 14 т * 14 000 кг; б) 6504 г * 65 кг; в) 5 т 7 ц * 570 кг; г) 440 ц * 40 т 4 ц; д) год * 40 хв; є) доби * 15 год; є) хв * 16 с; ж) год * 50 хв; з) хв * 12 с.
а) 5 років 7 місяців + 9 років 6 місяців; 8 год 25 хв + 3 год 38 хв; 17 діб 11 год – 13 діб 21 год; 40 хв 29 с – 10 хв 31 с. б) 8 км 788 м + 6 км 533 м; 20 км 58 м + 17 км 160 м; 6 дм 9 см + 1 дм 5 см. в) 52 кг 800 г + 26 кг 450 г; 26 кг 450 г +31кг 500 г; 52 кг 800 г – 26 кг 450 г; 31кг 500 г – 26 кг 550 г.
IV. Підсумки уроку. Пояснення домашнього завдання. Скласти задачі: а) Скільки днів я прожив? б) Скільки часу я проводжу в школі? в) Скільки часу я сплю? (Учитель наводить приклади задач.) Наприклад: 1) Я лягаю спати о 22 год, а прокидаюся о 7 год наступної доби. Скільки часу я сплю? Я пішов до школи о 8 год ранку, а повернувся о 2 год дня. Скільки часу я перебував у школі? Ольга Ензельт. Уроки математики в 5 класі Урок 5 |
УРОК РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ВПРАВ ЗА ПОЧАТКОВУ ШКОЛУ Мета Мета. Повторити співвідношення між компонентами та результатами дій віднімання, додавання, множення та ділення, розв'язування задач... |
УРОК РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ВПРАВ ЗА ПОЧАТКОВУ ШКОЛУ Мета Мета. Повторити з учнями зміст множення і ділення, зв'язок між множниками і добутком, діленим, дільником і часткою, властивості... |
УРОК №30 Тема уроку. Розв'язування вправ Мета уроку: формування вмінь учнів використовувати рівняння прямої до розв'язування задач |
Урок 5 Тема уроку. Розв'язування задач ... |
УРОК 2 Тема. Перпендикулярність прямих у просторі. Розв’язування вправ Мета: формувати в учнів уміння й навички застосовувати теореми 1 і 2 під час розв'язування задач; розвивати просторову уяву, логічне... |
Урок №16 Тема. Зведення дробів до НСЗ. Порівняння дробів Мета: відпрацювати... Розв'язання домашніх вправ учитель заздалегідь записує на відкидній дошці. На цьому уроці учні, працюючи у парах, перевіряють правильність... |
УРОК 132. РОЗВ'ЯЗАННЯ ЗАДАЧ І ВПРАВ НА ВСІ ДІЇ З НАТУРАЛЬНИМИ ЧИСЛАМИ Мета Мета. Узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Натуральні числа». Повторити розв'язування основних типів задач |
УРОК 18. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ВПРАВ Мета Відкоригувати знання і вміння учнів з метою підготовки їх до тематичної контрольної роботи |
УРОК №76 Тема уроку. Розв'язування вправ на розв'язування систем... Мета уроку: формування вмінь учнів розв'язувати системи лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання |
Урок №38 Тема. Розв'язування задач на всі дії з дробами Мета: підготувати учнів до ... |