|
Скачати 27.85 Kb.
|
ІІ. Звичайні дроби Тема 3. Множення і ділення звичайних дробів. Урок № 38 Тема. Розв'язування задач на всі дії з дробами Мета: підготувати учнів до виконання тематичної контрольної роботи. Тип уроку: систематизація і корекція знань, умінь навичок. Хід уроку I. Перевірка домашнього завдання Самостійна робота із наступною перевіркою
а) ; б) ; в) . Коментуючи розв'язання вправ самостійної роботи, ми закріплюємо і коригуємо знання про алгоритми виконання арифметичних дій з дробами. II. Застосування знань Встановіть відповідність між записами лівого і правого стовпчика
(Під час виконання цього завдання повторюємо алгоритми знаходження дробу (відсотків) від числа та числа за значенням його дробу.) III. Відпрацювання вмінь
А. 1) Михайлик прочитав книги, в якій 300 сторінок. Скільки сторінок прочитав Михайлик? 2) Розчин містить 18 % солі. Скільки солі міститься у 340 г такого розчину? Б. Три бригади селян зібрали врожай з 240 га землі. Перша бригада зібрала врожай з поля, друга — з поля, а третя — з решти. З ділянки якої площі зібрала врожай третя бригада? В. У саду росло 500 дерев. Яблуні становили 24 % усіх дерев, груші — 115% яблунь, вишні — груш, а решту — сливи. Скільки сливових дерев росло в саду?
A. а) У саду серед усіх дерев було 35 вишень, що становило усіх дерев. Скільки дерев росло в саду? б) Руда містить 70 % заліза. Скільки треба взяти руди, щоб дістати 42 т заліза? Б. Магазин протягом трьох днів продав завезену картоплю. Першого дня продали 32 % всієї картоплі, другого — 40 %, а третього — решту 224 кг. Скільки кілограмів картоплі було завезено до магазину? B. Тракторна бригада зорала першого дня усієї відведеної ділянки, другого дня частини, що залишилася. Третього дня — частини, що залишилась. Третього дня бригада зорала решту — 216 га. Знайдіть площу ділянки.
а) Яке з чисел більше: а чи b, якщо від а дорівнює від b? (а і b не дорівнюють 0). б) 40 % від 40 % від числа т дорівнює 6,4. Знайдіть т. в) Виконайте дії: . IV. Підсумки уроку Тематика завдань тематичної контрольної роботи
V. Домашнє завдання
а) :? 4·:3·? 6:; б) 1·+:? 2:·? 7.
С.П.Бабенко. Уроки математики 6 клас |
УРОК 107. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ВПРАВ НА ВСІ ДІЇ З ДЕСЯТКОВИМИ ДРОБАМИ Мета Тема Ділення десяткових дробів. Дії з десятковими дробами. Середнє арифметичне |
УРОК 132. РОЗВ'ЯЗАННЯ ЗАДАЧ І ВПРАВ НА ВСІ ДІЇ З НАТУРАЛЬНИМИ ЧИСЛАМИ Мета Мета. Узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Натуральні числа». Повторити розв'язування основних типів задач |
Урок №60 Тема. Розв'язування задач Мета: сформувати уявлення в учнів про схему розв'язання текстових задач складанням квадратного рівняння; сформувати вміння застосовувати... |
УРОК 114. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ВПРАВ. САМОСТІЙНА РОБОТА Мета Тема Ділення десяткових дробів. Дії з десятковими дробами. Середнє арифметичне |
Урок №10 Тема. Розв'язування задач Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів щодо означень, властивостей та ознак різновидів паралелограма; вдосконалити вміння... |
Урок №45 Тема. Пряма пропорційна залежність. Розв'язування задач на пропорційний поділ Мета: продовжити роботу з формування вмінь складати пропорції для розв'язування задач на пряму пропорційну залежність величин; вдосконалювати... |
УРОК 129. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ Мета Мета. Узагальнити знання учнів про відсотки та масштаб, завершити формування вмінь і навичок розв'язування задач на застосування... |
Урок №50 Тема. Розв'язування текстових задач на відсотки (суміші, сплави, відсотковий вміст) Мета: вдосконалити вміння учнів розв'язувати текстові задачі на відсотки та застосовувати їх для розв'язування задач більш високого... |
УРОК №30 Тема уроку. Розв'язування вправ Мета уроку: формування вмінь учнів використовувати рівняння прямої до розв'язування задач |
Урок №105 Тема. Розв'язування задач за допомогою рівнянь Раціональні числа і дії над ними Тема Рівняння. Розв’язування рівнянь з однією змінною |