УРОК 82 Тема: Порівняння десяткових дробів


Скачати 47.26 Kb.
НазваУРОК 82 Тема: Порівняння десяткових дробів
Дата09.04.2013
Розмір47.26 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Математика > Урок

ІII. ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА 7. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ

УРОК 82

Тема: Порівняння десяткових дробів.

Мета: Ознайомлення учнів з правилом порівняння десяткових дробів; формування вміння порівнювати десят­кові дроби; розвиток логічного мислення учнів.

План уроку

  1. І. Актуалізація опорних знань

  2. Перевірка домашнього завдання

  3. Вивчення нового матеріалу

  4. Закріплення матеріалу

  5. Підсумок уроку

  6. Домашнє завдання

Хід уроку

І. Актуалізація опорних знань

Дидактична гра «Вікторина»

Для гри використовуються жетони та дві ємності, які були під­готовлені для такого типу ігор на початку навчального року.

Спосіб гри

  1. Змагаються дві команди.

  2. Завдання (питання) проектуються на екран за допомогою кодоскопа, демонструються на плакатах або формулюються вчи­телем усно.

  3. Правильні відповіді фіксуються отриманням жетонів (одного чи декількох). Жетони накопичуються в ємності, яку тримає капітан команди.

  4. Максимальну «вартість» питання зазначено перед кожним з них. Там же зазначено, якщо є, додаткові умови.

  5. Для розв'язування кожного з питань до дошки викликаєть­ся по одному учню від кожної команди. За кожну правильну відповідь команда отримує 1 жетон. Один додатковий жетон за питання № 1, 2, 5 (за певних умов також за питання № З, 4) команда може отримати в тому випадку, якщо її представник відповів першим і всі його відповіді правильні.

  6. Підсумки вікторини підводяться одразу після її закінчення. Кількість жетонів рахується, оголошується команда-переможець. Оцінюються (на розсуд учителя) найкращі учасники вікторини з обох команд.

Питання для вікторини

  1. Максимальна кількість жетонів: 4.

Завдання: Поєднайте стрілками рівні числа у лівому та правому стовпчиках.

І команда II команда

3,00002 5,0007

3,02 5,000007

3,002 5,7

  1. Максимальна кількість жетонів: 6.
    Додаткові умови: Не всі записи є неправильними.
    Завдання: Знайдіть помилки, там де вони є, і виправте їх.
    І команда II команда

1) 1)

2) 2)

3) 3)

4) 4)

  1. Максимальна кількість жетонів: 7.

Додаткові умови: Якщо учитель вважає доцільним, можна викликати одного за одним шістьох учнів від кожної команди (один учень заповнює одну клітинку). Але в цьому разі додатковий жетон видавати не слід.

Завдання: Заповніть таблицю.

І команда

Частка

47 : 10

8 : 1000

749 : 10

Звичайний дріб










Десятковий дріб










ІІ команда

Частка

246 : 1000

3 : 10000

6847 : 100

Звичайний дріб










Десятковий дріб










  1. Максимальна кількість жетонів: 4.

Додаткові умови: На розсуд учителя можна викликати одного за одним по три учні від команди (для кожного із записів). Але в цьому разі додатковий жетон видавати не слід.

Завдання: Виразіть у метрах і запишіть десятковим дробом.

І команда ІІ команда

1) 4 м 2 дм; 1) 15 м 3 дм 5 см;

2) 7 см; 2) 1 км 3 м 8 дм;

3) 15 мм. 3) 2879 см.

  1. Максимальна кількість жетонів: 3.

Завдання: Спираючись на рисунок, запишіть координати то­чок.



І команда II команда

А — В —

С — D —

  1. Максимальна кількість жетонів: 1.

Додаткові умови: За це завдання команда отримує жетон тільки. в тому разі, якщо її представник правильно прочитав усі наведені дроби.

Завдання: Прочитайте вголос десяткові дроби.

І команда II команда

1,5; 12,345;

0,034; 5,002;

15,1; 102,81;

4,6505; 311,00001;

0,012765. 2,430074.

  1. Конкурс капітанів.
    Максимальна кількість жетонів: 4.

Додаткові умови: Капітани працюють за дошкою, решта учнів — у зошитах. Капітани здійснюють взаємоперевірку відповідей.

Завдання: Закінчіть речення.

  1. Найглибше місце на Землі — Маріанська западина, що в Тихо­му океані, — 11 022 м. У кілометрах це буде ____________ .

  2. Найглибше на земній кулі озеро — Байкал (Росія). Його гли­бина сягає 1620 м, або ______________ кілометрів.

  3. Середня висота Антарктиди, враховуючи товщину льодового покриву, — 2040 м над рівнем моря. У кілометрах це стано­вить ________________ .

  4. Серед тварин найбільшу довжину має стрічковий черв'як, яко­го знайшли в берегових водах Південнокитайского моря. Його довжина становила 54 м 90 см, тобто в метрах


II. Перевірка домашнього завдання

Зошити з домашнім завданням учитель збирає для перевірки і повідомляє, що воно буде оцінено в журналі, бо не перевірялося в класі. Зошити з попереднім домашнім завданням учитель повер­тає учням, аналізує результати його виконання, відповідає на питання.
III. Вивчення нового матеріалу

Робота з підручником

Учитель пропонує учням самостійно ознайомитися з теоретич­ним матеріалом.

[1]: п. 28.

[2]: п. 32.

Розв'язування вправ на осмислення матеріалу

Щоб зрозуміти, наскільки повно учні осмислили матеріал під­ручника, учитель пропонує учням усно розв'язати такі вправи.

[1]: № 795, 801, 811.

[2]: № 829—832.
IV. Закріплення матеріалу теми

Розв'язування вправ

Подані нижче вправи розв'язуються письмово, для чого до до­шки викликаються декілька учнів.

[1]: № 792—794, 797, 799.

[2]: № 834, 836—838, 840, 842.
V. Підсумок уроку

Фронтальне опитування

Учні відповідають на планшетах.

[1]: № 803, 804.

[2]: № 833, 844.
VI. Домашнє завдання

[1]: № 796, 798, 800, 802, 806.

[2]: № 835, 839, 841, 843.



Л.Г.Стадник. Математика 5 клас

Схожі:

Уроку І. Актуалізація опорних знань
Мета. Формувати навички порівняння десяткових дробів, уміння формулювати, об­ґрунтовувати і застосовувати правило порівняння десяткових...
УРОК 88 Тема. Додавання і віднімання десяткових дробів
Поняття про десятковий дріб. Порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів
УРОК 89 Тема. Додавання і віднімання десяткових дробів
Поняття про десятковий дріб. Порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів
План-конспект уроку на тему "Множення десяткових дробів" Тема. Множення...
Мета: навчити учнів виконувати множення десяткових дробів, а також розв’язувати задачі на використання десяткових дробів
Урок-подорож з математики у 5 класі
Повторити правила додавання і віднімання десяткових дробів, правило множення десяткових дробів
УРОК 80 Тема: Десятковий дріб. Читання і запис десяткових дробів
ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ
УРОК №68 Тема. Правильні і неправильні дроби. Порівняння дробів
«правильний дріб», «неправильний дріб», встановити правила порівняння дробів з однаковими знаменниками; відпрацьовування вміння розрізняти...
УРОК 91 Тема: Множення десяткових дробів. Мета: Закріплення навичок
Мета: Закріплення навичок виконання дії множення десяткових дробів; розвиток логічного мислення учнів
Урок №16 Тема. Зведення дробів до НСЗ. Порівняння дробів Мета: відпрацювати...
Розв'язання домашніх вправ учитель заздалегідь записує на відкид­ній дошці. На цьому уроці учні, працюючи у парах, перевіряють пра­вильність...
УРОК 88. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ Мета
Мета. Встановити правила додавання і віднімання десяткових дробів; формувати вміння застосовувати ці знання при розв'язанні задач...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка