|
Скачати 47.17 Kb.
|
2.1. Звичайні дроби УРОК № 68 Тема. Правильні і неправильні дроби. Порівняння дробів. Мета: формувати поняття «правильний дріб», «неправильний дріб», встановити правила порівняння дробів з однаковими знаменниками; відпрацьовування вміння розрізняти правильні і неправильні дроби, застосовувати правило порівняння дробів із однаковими знаменниками і розв'язувати задачі, в яких передбачені ці дії. Тип уроку: засвоєння знань, умінь, навичок. Хід уроку І. Перевірка домашнього завдання Оскільки на попередньому уроці учнями була виконана і перевірена самостійна робота за темою «Уявлення про звичайні дроби», перевірку виконання домашнього завдання вчитель виконує, зібравши зошити учнів. II. Актуалізація опорних знань Запитання до класу
1) довжина сторони квадрата від його периметра; 2) доба від високосного року; 3) кут, градусна міра якого 30°, від розгорнутого кута; 4) площа прямокутника зі сторонами 4 см і 25 см від 1 дм2 ?
III. Формування знань Запитання до класу
[Кожний отримав частину; залишилась частина, з'їли частин.]
[Кожний отримав частину, а всього з'їли частин.]
[Вони з'їли частин пирогів, бо кількість частин ділення — 10, а кількість взятих таких частин — 12.] Отже, виявляється, що:
Тому вчитель вивішує таблицю, (рис. 103) і звертається до таблиці, пояснюючи, яка існує класифікація дробів — на закріплення. Правильні і неправильні дроби. Порівняння дробів Правильні дроби: , де а < b; ; ; . Неправильні дроби: , де а > b; ; ; . Порівняння дробів: > , якщо а > с, > , бо 7 > 6; > , якщо b < с, > , бо 10 < 16. Рис. 103 Усні вправи
1) у = 10; 2) у = 1; 3) у = 20; 4) у = 12?
Які з цих точок лежать праворуч від т. Е; ліворуч від т. Е; праворуч від т. А; ліворуч від усіх точок? [Е(1) або Е ; A; В; C; D; праворуч від Е: С і D; ліворуч від Е: А і В; праворуч від А: точки В, Е, С, D; А лівіша від усіх цих точок; D — правіша від усіх точок.] Отже, бачимо, що: 1) всі правильні дроби менші за неправильні (< тощо); 2) всі правильні дроби менші за 1, а неправильні більші або дорівнюють 1; 3) із двох дробів з однаковими знаменниками більший той, в якого більший чисельник (> , бо 2 > 1). VI. Закріплення знань. Відпрацювання вмінь №№ 694; 696; 698, крім 4), 5), 6); 700; додаткові задачі.
а) всі можливі правильні дроби; б) всі можливі неправильні дроби.
; ; ; . V. Підсумок уроку Запитання до класу
1) правильним; 2) неправильним; 3) меншим від ; 4) більшим від 1; 5) більшим від ? VII. Домашнє завдання п. 23, № 695; 697; 699 1); 3), 701, 10. С.П.Бабенко УРОКИ МАТЕМАТИКИ 5 клас Урок 68 |
УРОК 82 Тема: Порівняння десяткових дробів ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ |
УРОК 68 Тема: Правильні і неправильні дроби. Дробові числа Мета: Введення понять правильного та неправильного дробу, дробового числа. Розвиток логічного мислення учнів |
УРОК 80 Тема: Десятковий дріб. Читання і запис десяткових дробів ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ |
УРОК 102 Тема: Ділення на десятковий дріб ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА ДІЛЕННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ. ДІЇ З ДЕСЯТКОВИМИ ДРОБАМИ |
Урок №16 Тема. Зведення дробів до НСЗ. Порівняння дробів Мета: відпрацювати... Розв'язання домашніх вправ учитель заздалегідь записує на відкидній дошці. На цьому уроці учні, працюючи у парах, перевіряють правильність... |
Урок №87 Тема. Додавання і віднімання десяткових дробів.( Урок подорож.) Мета. Формувати вміння та навички учнів додавати і віднімати десяткові дроби, розвивати |
Уроку І. Актуалізація опорних знань Мета. Формувати навички порівняння десяткових дробів, уміння формулювати, обґрунтовувати і застосовувати правило порівняння десяткових... |
УРОК 89 Тема. Додавання і віднімання десяткових дробів Поняття про десятковий дріб. Порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів |
УРОК 88 Тема. Додавання і віднімання десяткових дробів Поняття про десятковий дріб. Порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів |
УРОК 124 Тема: Тематична контрольна робота №11 ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА 10. МАСШТАБ. ВІДСОТКИ. СЕРЕДНЄ АРИФМЕТИЧНЕ КІЛЬКОХ ЧИСЕЛ. МІКРОКАЛЬКУЛЯТОР |