|
Скачати 34.64 Kb.
|
І.Подільність чисел Тема 1. Подільність чисел. Прості і складені числа. Урок № 4 Тема. Степінь натурального числа. Розкладання натурального числа на прості множники Мета: повторити знання учнів про степінь натурального числа з натуральним показником, здобутих у 5 класі, і сформувати вміння використовувати алгоритм розкладання складених чисел на прості множники. Тип уроку: засвоєння нових знань. Хід уроку I. Перевірка домашнього завдання Оскільки програмою передбачений дуже невеликий обсяг часу на вивчення теми, з метою економії часу доцільно перевірку домашнього завдання організувати за межами уроку (зібрати зошити тощо). II. Актуалізація опорних знань Запитання до класу * Які серед записаних нижче чисел є простими? складеними? не є простими і не є складеними? діляться на 2? кратні 3? діляться на 10? не діляться на 9? Що це означає? 1; 2; 3; 4; 5; 10; 15; 27; 108. * Як записати коротко добуток 2 · 2 · 2; 3 · 3; 5 · 5 · 5 · 5? Як будуть називатися числа в новому записі? Відповідаючи на запитання, учні повторюють основні (базові) поняття уроку (просте і складене число; ознаки подільності на 2; 5; 10; 3; 9). ІІІ. Формування нових знань
IV. Закріплення знань, формування вмінь І рівень Усно
210 = 21 · 100; 210 = 3 · 7 · 10; 210 = 2 · 3 · 52; 210 = 2 · 3 · 5 · 7.
ІІ, ІІІ рівні Рівність 7 · 1 = 7. Чи є це розклад числа на множники? А на прості множники? Основна мета уроку — формування навичок розкладання складеного числа на прості множники, тому бажано розв'язувати якомога більше завдань такого змісту. Письмові вправи 1. Розкладіть на прості множники: а) 12; б) 36; в) 50; г) 1 100; д) 2 835; є) 20 250. (Для сильних учнів можна запропонувати скорочену схему. 20 250 = 2 · 34 · 53. Але стежити уважно, щоб усі множники в правій частині були простими.) 2. Знайдіть найменший простий дільник числа 87; 147. Якщо дозволяє час можна виконати завдання IV рівня. IVрівень
а) 2 · 9 · * = *0; б) 3 · * · 5 = 7*; в) 2 · * · 7 · 11 = 77*; г) 3 · 3 · * = 3.
На його подив через кілька секунд зошит повернувся до нього. Чи не зможете ви пояснити, як вдалося вчителеві так швидко з'ясувати, що числа Петрик розклав неправильно? V. Підсумок уроку Учні за конспектом 3 повторюють основні тези уроку і здійснюють рефлексію, відповідаючи на запитання:
VI. Домашнє завдання
С.П.Бабенко. Уроки математики 6 клас |
Урок №1 Тема. Дільники натурального числа. Прості і складені числа Оскільки теми «Ділення натуральних чисел» і «Ділення десяткових дробів» була опрацьована учнями в 5 класі на достатньому рівні,... |
ПРОГРАМА ВСТУПНОГО ІСПИТУ ЗА ФАХОМ (СПІВБЕСІДА) ДЛЯ АБІТУРІЄНТІВ,... Множина натуральних чисел. Ознаки подільності. Надання числа як добутка простих множників. Основна теорема арифметики. НОК и НОД.... |
ПРОГРАМА ВСТУПНОГО ІСПИТУ ЗА ФАХОМ (СПІВБЕСІДА) ДЛЯ АБІТУРІЄНТІВ,... Множина натуральних чисел. Ознаки подільності. Надання числа як добутка простих множників. Основна теорема арифметики. НОК и НОД.... |
Тема. Дільники натурального числа З чисел 5629; 4305; 6328; 3540; 9006; 81900; 123456; 24369; 70209; 8765430 виписати ті, які діляться |
Уроки математики в 6 класі Розділ Раціональні числа Мета. Дати учням перші уявлення про від'ємні числа, ввести поняття додатні числа, недодатні числа, пояснити, хто і коли використовує... |
Тема. Розкладання многочленів на множники за допомогою формул скороченого множення Мета Застосовувати формули скороченого множення до розкладання многочленів на множники |
Уроки математики в 6 класі Розділ Раціональні числа Мета. Ввести поняття: протилежні числа, цілі числа, дробові числа, раціональні числа і показати, як пов'язані між собою множини вказаних... |
Теорія чисел в програмуванні Алгоритм знаходження всіх простих чисел, що не перевищують деякого заданого натурального числа n. («Решето Ератосфена») 4 |
Урок №65 Тема. Додатні і від'ємні числа. Число 0 Раціональні числа і дії над ними Тема Раціональні числа. Порівняння, додавання і віднімання раціональних чисел |
УРОК 68 Тема: Правильні і неправильні дроби. Дробові числа Мета: Введення понять правильного та неправильного дробу, дробового числа. Розвиток логічного мислення учнів |