|
Скачати 40.23 Kb.
|
Гра «Поле чудес» Мета: провести гру; узагальнювати знання дітей з теми «Охорона життя»; розвивати кмітливість, пам'ять, мислення; виховувати бажання здорового суперництва; вдосконалювати техніку зчитування з губ; активізувати набутий словниковий запас; розвивати комунікативні навички учнів; слідкувати за вимовою Обладнання: букви «поле чудес», барабан, призи, картки з написаними буквами, скринька, глобальні таблички, музика Хід гри:
Весь цей місяць ваші вихователі та вчителі розповідали вам, як треба поводити себе, щоб зберегти здоров’я та не завдати шкоди собі й оточуючим. Тому темою сьогоднішньої гри буде «Охорона життя». У грі буде 3 тури, а потім фінал і для переможця – супер-гра, а також можливість вибрати собі приз. Допомагати рахувати бали нам буде Гречкосій Світлана Миколаївна. Зараз нам потрібно вибрати трьох учасників першого туру. Для цього ми поставимо вам 3 запитання. Хто швидше відгадає, той і буде одним з учасників. Не соромтесь, відповідайте якнайшвидше та правильніше. Отже,
Завдання для першого туру: Сильне коливання землі, яке спричиняє великі руйнування і людські жертви. Називайте будь-яку літеру. І пам’ятайте, що цю літеру ви, гравці першого туру, можете назвати тільки 1 раз. Не забувайте закреслювати її на своєму листку. З Е М Л Е Т Р У С Запитання для болільників: - Де не можна гратися дітям? (В підвалі, на дорозі) - Переможець першого туру набрав….балів. А програвшим втішні призи. А зараз запитання для 2 туру: 1. Людина, яка рухається по вулиці? (Пішохід) 2. Що не сумісне з електрикою? (Вода) 3. Що в людини в першу чергу страждає від токсикоманії? (Мозок) - Виходьте до столу. Завдання для другого туру: Одна із шкідливих звичок. Називайте будь-яку літеру. І пам’ятайте, що цю літеру ви, гравці другого туру, можете назвати тільки 1 раз. Не забувайте закреслювати її на своєму листку. Н А Р К О М А Н І Я МУЗИЧНА ПАУЗА. А зараз для вас учні 9 класу виконають танок.
А зараз запитання для 3 туру: 1. Місце, де потрібно чекати громадський транспорт. (Зупинка) 2. Що буде, коли поїсти неякісну (погану) їжу? (Харчове отруєння) 3. Небезпечний предмет, яким люблять гратися діти, але який може вибухнути в руках? (Петарда) - Виходьте до столу. Завдання для другого туру: Що треба їсти, щоб нормально рости і розвиватися людини. Називайте будь-яку літеру. І пам’ятайте, що цю літеру ви, гравці третього туру, можете назвати тільки 1 раз. Не забувайте закреслювати її на своєму листку. В І Т А М І Н И Запитання для болільників:
Завдання для фіналу: Вітер величезної руйнівної сили. Називайте будь-яку літеру. І пам’ятайте, що цю літеру ви, гравці, можете назвати тільки 1 раз. Не забувайте закреслювати її на своєму листку. У Р А Г А Н - І переможцем в нашій грі «Поле чудес» стає…….Він набрав…балів. А програвшим втішні призи. Ви можете вибрати собі приз на свою кількість балів. А зараз супер-гра. Якщо ви виграєте, то отримаєте супер-приз. Вам потрібно за одну хвилину відгадати слово. Можна назвати будь-які три букви. Якщо вони в цьому слові є, ми їх відкриємо. Завдання для супер-гри: На яку тварину схожий пішохідний перехід? З Е Б Р А От і все. Наша гра «Поле чудес» завершується. Дякуємо за увагу. Ще раз вітаємо переможця. Ми сподіваємося, що ніхто з вас не потрапить у неприємну ситуацію. Додаткові запитання:
Призи:
Банкрот – Нажаль, всі ваші бали згорають. Але ви можете назвати букву або все слово. Приз – Вам випав сектор приз. Якщо ви забираєте приз, то покидаєте гру. Якщо відмовляєтесь від приза, то граємо далі. Називайте букву. Перехід ходу – Нажаль, ви не можете назвати букву і ваш хід переходить до наступного гравця. 0 – Нажаль, ви не набираєте жодного балу, але можете назвати букву. х2 – Ваші бали подвоюються і ви можете назвати букву. - Можливо, ви готові назвати все слово? |
Тема. Підсумковий урок-гра «Поле чудес» з розділу «Апаратне забезпечення... Повторити і узагальнити знання учнів з теми «Апаратне забезпечення інформаційних систем» |
Уроку по фізиці з учнями 9-А класу ТЕМА : «МАГНІТНЕ ПОЛЕ» МЕТА: Узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Магнітне поле»; розвити логічне мислення, інтерес до вивчення фізики; виховати... |
Десять природних чудес України Мета: навчальна – ознайомити учнів з видатними історичними і природними місцями України |
Заняття №5 Привітання психолога. Правила поводження в пісочниці Учень обернувшись відповідає кого тут бракує. Гра може уcкаднюватися, якщо додати ще якусь тварину без відома учня. За аналогічним... |
РОЗРАХУНКОВА РОБОТА: «Електричне поле зарядів у вакуумі» Електричне поле створюється у вакуумі (діелектрична проникність ) зарядом, який розподілений |
Тема: «Магнітне поле. Електромагніти. Постійні магніти. Магнітне поле Землі» Коли до магнітної стрілки піднесли один з полюсів магніту, то південний полюс стрілки відштовхнувся. Який полюс піднесли? |
УРОК У «ДІЛОВА ГРА» Мета ділової гри поглибити та розширити діапазон знань учнів, формувати діловий стиль спілкування у практично-професійній діяльності.... |
Закон Кулона Електричне поле — одна зі складових електромагнітного поля, що існує навколо тіл або частинок, що мають електричний заряд, а також... |
Виховна година з фізики Гра «Щасливий випадок» Мета Мета: формувати навики застосування своїх знань у новій нестандартній ситуації; розвивати логічне мислення, пам'ять, уважність; виховувати... |
Бесіда-гра «Дружба єднає щирі серця» Мета Мета: розкрити зміст понять «дружба», «дійсний друг»;прищепити учням повагу до розвиткові критичного ставлення до себе і своїх особистих... |