Гра «Поле чудес» Мета


Скачати 40.23 Kb.
Назва Гра «Поле чудес» Мета
Дата 10.02.2014
Розмір 40.23 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Література > Документи
Гра «Поле чудес»
Мета: провести гру; узагальнювати знання дітей з теми «Охорона життя»; розвивати кмітливість, пам'ять, мислення; виховувати бажання здорового суперництва; вдосконалювати техніку зчитування з губ; активізувати набутий словниковий запас; розвивати комунікативні навички учнів; слідкувати за вимовою

Обладнання: букви «поле чудес», барабан, призи, картки з написаними буквами, скринька, глобальні таблички, музика
Хід гри:


  • Добрий день, діти! Сьогодні ми з вами будемо грати в дуже цікаву гру, яку ви всі, мабуть, бачили по телевізору. Ця гра називається «Поле чудес».

Весь цей місяць ваші вихователі та вчителі розповідали вам, як треба поводити себе, щоб зберегти здоров’я та не завдати шкоди собі й оточуючим. Тому темою сьогоднішньої гри буде «Охорона життя».

У грі буде 3 тури, а потім фінал і для переможця – супер-гра, а також можливість вибрати собі приз.

Допомагати рахувати бали нам буде Гречкосій Світлана Миколаївна.

Зараз нам потрібно вибрати трьох учасників першого туру. Для цього ми поставимо вам 3 запитання. Хто швидше відгадає, той і буде одним з учасників. Не соромтесь, відповідайте якнайшвидше та правильніше. Отже,

  1. Номер телефону, за яким потрібно дзвонити у випадку пожежі. (101)

  2. Найнебезпечніше місце на дорозі. (Перехрестя)

  3. Отруйний гриб (Мухомор, бліда поганка)

  • Ось у нас вже є три учасники. Прошу вийти до столу. Розпочинаємо нашу гру. Крутіть барабан.

Завдання для першого туру: Сильне коливання землі, яке спричиняє великі руйнування і людські жертви.

Називайте будь-яку літеру. І пам’ятайте, що цю літеру ви, гравці першого туру, можете назвати тільки 1 раз. Не забувайте закреслювати її на своєму листку.

З Е М Л Е Т Р У С
Запитання для болільників:

- Де не можна гратися дітям? (В підвалі, на дорозі)
- Переможець першого туру набрав….балів. А програвшим втішні призи.
А зараз запитання для 2 туру:

1. Людина, яка рухається по вулиці? (Пішохід)

2. Що не сумісне з електрикою? (Вода)

3. Що в людини в першу чергу страждає від токсикоманії? (Мозок)

- Виходьте до столу. Завдання для другого туру: Одна із шкідливих звичок.

Називайте будь-яку літеру. І пам’ятайте, що цю літеру ви, гравці другого туру, можете назвати тільки 1 раз. Не забувайте закреслювати її на своєму листку.
Н А Р К О М А Н І Я
МУЗИЧНА ПАУЗА. А зараз для вас учні 9 класу виконають танок.


  • Переможець другого туру набрав….балів. А програвшим втішні призи.


А зараз запитання для 3 туру:

1. Місце, де потрібно чекати громадський транспорт. (Зупинка)

2. Що буде, коли поїсти неякісну (погану) їжу? (Харчове отруєння)

3. Небезпечний предмет, яким люблять гратися діти, але який може вибухнути в руках? (Петарда)

- Виходьте до столу. Завдання для другого туру: Що треба їсти, щоб нормально рости і розвиватися людини.

Називайте будь-яку літеру. І пам’ятайте, що цю літеру ви, гравці третього туру, можете назвати тільки 1 раз. Не забувайте закреслювати її на своєму листку.
В І Т А М І Н И
Запитання для болільників:

  1. За допомогою чого можна загасити пожежу? (Вода, пісок, покривало, вогнегасник)

  2. Людина, яка керує транспортом. (Водій)




  • Переможець третього туру набрав….балів. А програвшим втішні призи.




  • А зараз фінал. Просимо переможців 3 турів зайняти свої місця.

Завдання для фіналу: Вітер величезної руйнівної сили.

Називайте будь-яку літеру. І пам’ятайте, що цю літеру ви, гравці, можете назвати тільки 1 раз. Не забувайте закреслювати її на своєму листку.
У Р А Г А Н
- І переможцем в нашій грі «Поле чудес» стає…….Він набрав…балів. А програвшим втішні призи.

Ви можете вибрати собі приз на свою кількість балів.

А зараз супер-гра. Якщо ви виграєте, то отримаєте супер-приз. Вам потрібно за одну хвилину відгадати слово.

Можна назвати будь-які три букви. Якщо вони в цьому слові є, ми їх відкриємо.

Завдання для супер-гри: На яку тварину схожий пішохідний перехід?
З Е Б Р А
От і все. Наша гра «Поле чудес» завершується. Дякуємо за увагу. Ще раз вітаємо переможця. Ми сподіваємося, що ніхто з вас не потрапить у неприємну ситуацію.

Додаткові запитання:

  1. Одна з частин дороги. (Узбіччя)

  2. Одна з причин аварій на дорозі (Ожеледь)

  3. Місце, де не можна ховати ключ від квартири. (Килимок)

  4. Номер телефону, за яким потрібно дзвонити до лікаря. (103)

  5. Номер телефону, за яким потрібно дзвонити до міліції. (102)


Призи:

  1. Оцінка 10 балів з математики.

  2. Оцінка 10 балів з української мови.

  3. Звільнення класу від чергування.

  4. Звільнення переможця від чергування по класу.

  5. Звільнення переможця від загрібання листя.

  6. Звільнення від виконання домашнього завдання на один день.


Банкрот – Нажаль, всі ваші бали згорають. Але ви можете назвати букву або все слово.
Приз – Вам випав сектор приз. Якщо ви забираєте приз, то покидаєте гру. Якщо відмовляєтесь від приза, то граємо далі. Називайте букву.
Перехід ходу – Нажаль, ви не можете назвати букву і ваш хід переходить до наступного гравця.
0 – Нажаль, ви не набираєте жодного балу, але можете назвати букву.
х2 – Ваші бали подвоюються і ви можете назвати букву.
- Можливо, ви готові назвати все слово?

Схожі:

Тема. Підсумковий урок-гра «Поле чудес» з розділу «Апаратне забезпечення...
Повторити і узагальнити знання учнів з теми «Апаратне забезпечення інформаційних систем»
Уроку по фізиці з учнями 9-А класу ТЕМА : «МАГНІТНЕ ПОЛЕ»
МЕТА: Узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Магнітне поле»; розвити логічне мислення, інтерес до вивчення фізики; виховати...
Десять природних чудес України
Мета: навчальна – ознайомити учнів з видатними історичними і природними місцями України
Заняття №5 Привітання психолога. Правила поводження в пісочниці
Учень обернувшись відповідає кого тут бракує. Гра може уcкаднюватися, якщо додати ще якусь тварину без відома учня. За аналогічним...
РОЗРАХУНКОВА РОБОТА: «Електричне поле зарядів у вакуумі»
Електричне поле створюється у вакуумі (діелектрична проникність ) зарядом, який розподілений
Тема: «Магнітне поле. Електромагніти. Постійні магніти. Магнітне поле Землі»
Коли до магнітної стрілки піднесли один з полюсів магніту, то південний полюс стрілки відштовхнувся. Який полюс піднесли?
УРОК У «ДІЛОВА ГРА»
Мета ділової гри поглибити та розширити діапазон знань учнів, формувати діловий стиль спілкування у практично-професійній діяльності....
Закон Кулона
Електричне поле — одна зі складових електромагнітного поля, що існує навколо тіл або частинок, що мають електричний заряд, а також...
Виховна година з фізики Гра «Щасливий випадок» Мета
Мета: формувати навики застосування своїх знань у новій нестандартній ситуації; розвивати логічне мислення, пам'ять, уважність; виховувати...
Бесіда-гра «Дружба єднає щирі серця» Мета
Мета: розкрити зміст понять «дружба», «дійсний друг»;прищепити учням повагу до розвиткові критичного ставлення до себе і своїх особистих...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка