|
Скачати 55.59 Kb.
|
Тема. Підсумковий урок-гра «Поле чудес» з розділу «Апаратне забезпечення інформаційних систем» Мета:
Тип уроку: узагальнення і систематизація знань. Обладнання: барабан, магнітна дошка, мультимедійна дошка, інтерактивна презентація, жетони. Хід уроку І. Організаційний момент. ІІ. Оголошення теми уроку
(Перехід від Сдайду 2 до Слайду2 здійснюється за допомогою кнопки ↓) ІІІ. Проведення гри.
Гра складається з трьох вибіркових турів та чотирьох основних турів. В кожному вибірковому турі обирається трійка учасників за більшою кількістю відповідей на запитання. В кожному основному турі гравці по черзі крутять барабан та називають літери — їх мета відгадати зашифроване слово. На барабані розміщені сектори з балами та сектори: сектор + (учасник гри має право відкрити будь-яку букву в слові), сектор 0 (перехід ходу), сектор Б ("Банкрот" — всі очки згорають), сектор П ("Приз" - учасник може узяти приз, або відмовитися і продовжити гру).
Отож, розпочинаємо гру, а саме І вибірковий тур. За кожну правильну відповідь учень отримує житон. Той хто набере більшу кількість житонів стає гравцем І туру. І вибірковий тур
(Представлення першої трійки гравців)
(Звук барабана— кнопка на слайді Звук; після назви букви гравцем натискаємо літеру на слайді, в алфавіті, що знаходиться внизу слайду) Автор першої механічної обчислювальної машини, яка виконувала додавання, віднімання, множення та ділення при цьому використовувалася двійкова система числення.
ІІ вибірковий тур
(Представлення другої трійки гравців)
Під чиїм керівництвом була введена в дію перша у континентальній Європі універсальна ЕОМ, яка мала назву МЕОМ, з програмою, що зберігалася в пам’яті.
ІІІ вибірковий тур
(Представлення третьої трійки гравців)
Програми для аналітичної машини Беббіджа записувалися на тонких картонних картках з дірочками, на яких спеціальним чином закодовували програму. Яку мали назву ці картки?
(Представлення гравців, що ввійшли до фіналу)
Сучасна архітектура комп’ютерів базується на принципах, які вперше були сформульовані британським ученим. Пізніше ці принципи були розвинені і обгруновані американським ученим Джоном фон Нейманом. Хто автор цих принципів?
Підсумовуюча машина, яка винайдена, коли йому, Спостерігаючи за роботою свого батька, який був збирачем податків і часто виконував довгі і виснажливі розрахунки французький вчений, якому було 19 років, винайшов підсумовуючу машину.
Довідка. Машина представляла собою механічний пристрій у вигляді скриньки з численними пов'язаними одна з одною шестернями. На кожне з цих коліщаток, які відповідали одному десятковому розряду числа, були нанесені поділки від 0 до 9. При введенні числа, коліщатка прокручувалися до відповідної цифри. Зробивши повний оборот надлишок над цифрою 9 коліщатко переносило на сусідній .
Підведення підсумків та виставлення оцінок учням.
Підготуватися до контрольної роботи. |
2. Апаратне забезпечення інформаційних систем (3 год.) Способи подання й кодування інформаційних повідомлень. Інструктаж з безпеки життєдіяльності під час роботи на комп’ютері та в кабінеті... |
2. Апаратне забезпечення інформаційних систем (3 год.) Поняття про інформаційну культуру та інформатичну компетентність. Об’єкти та їх властивості |
Гра «Поле чудес» Мета Мета: провести гру; узагальнювати знання дітей з теми «Охорона життя»; розвивати кмітливість, пам'ять, мислення; виховувати бажання... |
Тема. Підсумковий урок Мета Обладнання й матеріали: Комп’ютерний клас обладнаний в мережу, програмне забезпечення, роздатковий матеріал |
Тема. Підсумковий урок з розділу «Лексикологія» Мета. Закріпити знання учнів про лексикологію; вдосконалювати навички та вміння учнів розпізнавати групи слів за значенням; розвивати... |
УРОК У «ДІЛОВА ГРА» Мета ділової гри поглибити та розширити діапазон знань учнів, формувати діловий стиль спілкування у практично-професійній діяльності.... |
"АБВГДЕЙКА". Інтелектуальний урок гра з української мови з використанням... Тема: "АБВГДЕЙКА". Інтелектуальний урок гра з української мови з використанням інформаційних ігрових технологій та комп`ютера |
Урок №86 Тема. Підсумковий урок з алгебри за 7 клас Мета: перевірити засвоєння передбачених програмою знань і вмінь учнів, набутих під час вивчення алгебри в 7 класі |
Тема: «Підсумковий урок за романом Джонатана Свіфта «Мандри Лемюеля... Тема: «Підсумковий урок за романом Джонатана Свіфта «Мандри Лемюеля Гуллівера. «Подорож до Ліліпутії» |
Пояснювальна записка Поняття про апаратне та програмне забезпечення інформаційної системи. Етапи розвитку та сфери застосування інформаційних технологій.... |