Тема. Підсумковий урок-гра «Поле чудес» з розділу «Апаратне забезпечення інформаційних систем» Мета


Скачати 55.59 Kb.
Назва Тема. Підсумковий урок-гра «Поле чудес» з розділу «Апаратне забезпечення інформаційних систем» Мета
Дата 28.03.2013
Розмір 55.59 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Інформатика > Урок
Тема. Підсумковий урок-гра «Поле чудес» з розділу «Апаратне забезпечення інформаційних систем»

Мета:

  • повторити і узагальнити знання учнів з теми «Апаратне забезпечення інформаційних систем»;

  • розвивати пізнавальну активність, вміння порівнювати, аналізувати, робити висновки, працювати в групах;

  • сприяти розширенню світогляду;

  • виховувати інтерес до предмета.

Тип уроку: узагальнення і систематизація знань.

Обладнання: барабан, магнітна дошка, мультимедійна дошка, інтерактивна презентація, жетони.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Оголошення теми уроку

  • Сьогодні у нас незвичайний урок — урок гра, на якому перевіримо ваші знання з теми «Апаратне забезпечення інформаційних систем», бо ми з вами станемо учасниками всім відомої гри «Поле чудес». Отож розпочинаємо гру капітал шоу «Поле чудес». Ваша активна участь — це гарантія того що гра буде цікавою, змістовною.

(Перехід від Сдайду 2 до Слайду2 здійснюється за допомогою кнопки ↓)

ІІІ. Проведення гри.

  1. Ознайомлення з правилами гри

Гра складається з трьох вибіркових турів та чотирьох основних турів. В кожному вибірковому турі обирається трійка учасників за більшою кількістю відповідей на запитання. В кожному основному турі гравці по черзі крутять барабан та називають літери — їх мета відгадати зашифроване слово.

На барабані розміщені сектори з балами та сектори: сектор + (учасник гри має право відкрити будь-яку букву в слові), сектор 0 (перехід ходу), сектор Б ("Банкрот" — всі очки згорають), сектор П ("Приз" - учасник може узяти приз, або відмовитися і продовжити гру).


  1. Перший вибірковий тур.

Отож, розпочинаємо гру, а саме І вибірковий тур. За кожну правильну відповідь учень отримує житон. Той хто набере більшу кількість житонів стає гравцем І туру.

І вибірковий тур

  1. Найменша одиниця вимірювання інформації. (Біт)

  2. Яке кодування використовують в сучасних комп’ютерах. (Двійкове кодування)

  3. Перший в світі програміст. (Ада Лавлейс)

  4. Яка елементна база використовувалася в ЕОМ першого покоління? (Електронні лампи)

  5. Пристрій призначений для виведення тексту, графічних зображень на тверду поверхню (папір, картон, плівку)
    (Принтер)

  6. До якого виду пам’яті відносять пам'ять на оптичних дисках. (Зовнішня пам'ять)


(Представлення першої трійки гравців)


  1. І тур

(Звук барабана— кнопка на слайді Звук; після назви букви гравцем натискаємо літеру на слайді, в алфавіті, що знаходиться внизу слайду)

Автор першої механічної обчислювальної машини, яка виконувала додавання, віднімання, множення та ділення при цьому використовувалася двійкова система числення.


Л

Е

Й

Б

Н

І

Ц




  1. Другий вибірковий тур.


ІІ вибірковий тур

  1. Як називався абак у Росії, в якому лічба велася не п’ятірками, а десятками. (Счеты)

  2. Яка елементна база використовувалася в ЕОМ другого покоління? (Транзистори)

  3. Вони бувають лазерні, термічні, струменеві, матричні. (Принтери)

  4. Пристрій призначений для виведення на екран текстових та графічних даних. (Монітор)

  5. До якого виду пам’яті відносять оперативну пам'ять. (Внутрішня пам'ять)

  6. Яку ще назву має накопичувач на гнучких магнітних дисках (НГМД)? (Дискета)

  7. Клавіша, яка переключає режими вставки та заміни під час редагування тексту. (Іnsert)


(Представлення другої трійки гравців)


  1. ІІ тур

Під чиїм керівництвом була введена в дію перша у континентальній Європі універсальна ЕОМ, яка мала назву МЕОМ, з програмою, що зберігалася в пам’яті.

Л

Е

Б

Е

Д

Є

В




  1. Третій вибірковий тур.


ІІІ вибірковий тур

  1. До якого виду пам’яті відносять флеш-пам'ять. (Зовнішня пам'ять)

  2. Пристрій, який використовується в ігрових програмах і комп’ютерних тренажерах. (Джойстик)

  3. Яка елементна база використовувалася в ЕОМ третього покоління? (Інтегральні схеми)

  4. До якого виду пам’яті відносять кеш-пам'ять. (Внутрішня пам'ять)

  5. Назвіть ком пакт-диск, на який можна багато разів записувати та видаляти дані. (CD-RW)

  6. Які клавіші відносять до функціональних? (F1, F2,…,F12)


(Представлення третьої трійки гравців)



  1. ІІІ тур

Програми для аналітичної машини Беббіджа записувалися на тонких картонних картках з дірочками, на яких спеціальним чином закодовували програму. Яку мали назву ці картки?



П

Е

Р

Ф

О

К

А

Р

Т

А


(Представлення гравців, що ввійшли до фіналу)


  1. Фінал


Сучасна архітектура комп’ютерів базується на принципах, які вперше були сформульовані британським ученим. Пізніше ці принципи були розвинені і обгруновані американським ученим Джоном фон Нейманом. Хто автор цих принципів?


Б

Е

Б

Б

І

Д

Ж




  1. Супергра

Підсумовуюча машина, яка винайдена, коли йому, Спостерігаючи за роботою свого батька, який був збирачем податків і часто виконував довгі і виснажливі розрахунки французький вчений, якому було 19 років, винайшов підсумовуючу машину.


П

А

С

К

А

Л

І

Н

А

Довідка.

Машина представляла собою механічний пристрій у вигляді скриньки з численними пов'язаними одна з одною шестернями. На кожне з цих коліщаток, які відповідали одному десятковому розряду числа, були нанесені поділки від 0 до 9. При введенні числа, коліщатка прокручувалися до відповідної цифри. Зробивши повний оборот надлишок над цифрою 9 коліщатко переносило на сусідній .

  1. Підведення підсумків роботи на уроці.

Підведення підсумків та виставлення оцінок учням.

  1. Домашнє завдання.

Підготуватися до контрольної роботи.

Схожі:

2. Апаратне забезпечення інформаційних систем (3 год.)
Способи подання й кодування інформаційних повідомлень. Інструктаж з безпеки життєдіяльності під час роботи на комп’ютері та в кабінеті...
2. Апаратне забезпечення інформаційних систем (3 год.)
Поняття про інформаційну культуру та інформатичну компетентність. Об’єкти та їх властивості
Гра «Поле чудес» Мета
Мета: провести гру; узагальнювати знання дітей з теми «Охорона життя»; розвивати кмітливість, пам'ять, мислення; виховувати бажання...
Тема. Підсумковий урок Мета
Обладнання й матеріали: Комп’ютерний клас обладнаний в мережу, програмне забезпечення, роздатковий матеріал
Тема. Підсумковий урок з розділу «Лексикологія»
Мета. Закріпити знання учнів про лексикологію; вдос­коналювати навички та вміння учнів розпізнавати групи слів за значенням; розвивати...
УРОК У «ДІЛОВА ГРА»
Мета ділової гри поглибити та розширити діапазон знань учнів, формувати діловий стиль спілкування у практично-професійній діяльності....
"АБВГДЕЙКА". Інтелектуальний урок гра з української мови з використанням...
Тема: "АБВГДЕЙКА". Інтелектуальний урок гра з української мови з використанням інформаційних ігрових технологій та комп`ютера
Урок №86 Тема. Підсумковий урок з алгебри за 7 клас
Мета: перевірити засвоєння передбачених програмою знань і вмінь учнів, набутих під час вивчення алгебри в 7 класі
Тема: «Підсумковий урок за романом Джонатана Свіфта «Мандри Лемюеля...
Тема: «Підсумковий урок за романом Джонатана Свіфта «Мандри Лемюеля Гуллівера. «Подорож до Ліліпутії»
Пояснювальна записка
Поняття про апаратне та програмне забезпечення інформаційної системи. Етапи розвитку та сфери застосування інформаційних технологій....
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка