|
Скачати 40.77 Kb.
|
Тема уроку: Введення у розділ « Літературні казки». І. Франко. Лисичка – кума. Характеристика дійових осіб. Мета уроку: закріпити знання дітей про суттєві ознаки літературних казок; вчити учнів давати характеристику дійовим особам; збагачува- ти мовлення синонімами; розвивати уміння виділяти у тексті головне, визначати головну думку твору; виховувати почуття дружби, товариськості. Хід уроку
( розгляд малюнків)
Жодна людина не може гарно читати, якщо в неї слабкі легені та очі. Тому ми й розпочинаємо наш урок з розчитування. а) На вдих набрати повітря, на видих сказати голосні звуки: а,о.у.и,і,е. б) У кого найбільша кулька? ( імітують надування кульки) в) Читаєм слова, переставивши букви: (по Едігею) МІВДЕДЬ, АЗКАК, ОТРАВ, ЧИСКАЛИ, НОКАРФ, КИЧВОВ, г) Робота над скоромовкою. Бабин біб розцвів у дощ, буде бабі біб у борщ.
Л. Українки, М. Слабошпицького, В. Нестайка та інших. І описують вони у своїх казках незвичайні пригоди, дивовижні перетворення. Вони наділяють своїх героїв позитивними і негативними рисами. На їх образах будемо вчитися розрізняти добро і зло, будемо прагнути стати добрішими, мудрішими, щирішими. Отже, переходимо до першої казки І. Франка « Лисичка – кума».
Полуденок похресники Корч згамкаю Наскучила мотика
( на дошці – фразеологізми – ст.79 – метод.)
III. Закріплення вивченого матеріалу. 1.Повторне читання казки:
2. Фізкультхвилинка.
Гра « Добре і погано».
довірлив… хитр… розлючен… Лисиця брехлив… Вовк запальн… злодійкуват…
Сл _в _ м, як л_ст_м ст_л_, а д _ л_ м, як г _л к _ м _ к _ л _. ( Словом, як листом стеле, а ділом, як голками коле)
Усім дякую за урок! Бажаю робити в житті тільки добрі справи. Домашнє завдання: читати ст. 86- 90, вміти переказувати. Урок читання Тема: І.Франко. « Лисичка – кума. Характеристика дійових осіб» ( 4 клас) |
Урок №1 Не стомлюйся робити добро. Тема: Літературні казки Ш. Перро для дітей; вчити знаходити в тексті найважливіші слова, речення, що характеризують певні якості дійових осіб; розвивати... |
Тема: Введення даних за типами Мета уроку ... |
Уроку Тема уроку: Пристрої введення-виведення інформації. Структура і тип уроку повністю відповідають меті і завданням уроку, тобто науковий рівень уроку відповідає сучасним вимогам |
Тема уроку. Українська народна казка «Колобок» Мета уроку Виховувати наполегливість у здобутті знань. Прищеплювати любов до книг, бережне ставлення до них. Пробуджувати бажання читати казки... |
УРОКУ ТЕМА ПРОГРАМИ: Технології комп'ютерної обробки інформації ТЕМА УРОКУ: Тема уроку: Створення, завантаження та збереження файлів-документів. Введення, редагування та форматування інформації.... |
Конспект уроку позакласного читання в 2 класі на тему: «Людина починається з добра» Мета : поглибити знання учнів про загальнолюдські моральні якості, учити аналізувати та оцінювати поведінку дійових осіб, визначати... |
УРОК 8 Тема уроку Мета уроку: Введення поняття періодичної функції; знаходження найменших додатних періодів тригонометричних функцій; формування умінь... |
УРОКУ Тема: Введення даних за типами Мета: ознайомити учнів з типами даних в програмі Excel та навчитися здійснювати введення та редагування вмісту комірок |
Уроку. №10 (розділ ІХ) Мета уроку: Формування умінь учнів застосовувати інтеграл до обчислення площ плоских фігур |
Тема уроку. Зрізана піраміда. Мета уроку Мета уроку: вивчення властивості площини, яка перетинає піраміду і паралельна основі; формування поняття зрізаної піраміди |