|
Скачати 36.29 Kb.
|
УРОК 27 Тема уроку: Застосування інтеграла до обчислення площ плоских фігур. Мета уроку: Формування умінь учнів застосовувати інтеграл до обчислення площ плоских фігур. І. Перевірка домашнього завдання.
№ 10 (розділ ІХ). 11) ![]() 13) ![]() 14) ![]() 15) ![]() 16) ![]() ![]()
Обчислити інтеграли: (кожне завдання оцінюється по 2 бали) 1) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Відповідь: 1) ![]() ![]() ![]() II. Формування вмінь і навичок обчислювати площі плоских фігур. На попередніх уроках ми обчислювали площі криволінійних трапецій. Але на практиці часто доводиться обчислювати площі фігур, які не є криволінійними трапеціями. Якщо треба обчислити площу фігури, обмежену декількома лініями, то знаходять криволінійні трапеції, переріз або об'єднання яких є дана фігура, обчислюють площі кожної із них і знаходять різницю або суму площ цих криволінійних трапецій. Виконання вправ_______________________________ 1. Запишіть площу заштрихованих фігур як суму або різницю площ криволі-нійних трапецій (рис. 106), обмежених графіками відомих функцій. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Рис. 106Відповідь: a) S = SABO + SOBC; б) S = SFBmCD – SFBCD; в) S = SABCD – SABmCD; г) S = SABCD – SABmCD; д) S = SАВСD – SАВED; є) S = SОmCD – SOnCD· Розглянемо приклади знаходження площ плоских фігур. Приклад 1. Обчислити площу фігури, обмеженої лініями у = sin x, у = 0, π < x < 2π. Р |
Уроку: №3 (розділ IX) Тема уроку: Приклади задач, що приводять до поняття інтеграла. Означення інтеграла |
Уроку Дата Тема уроку Розділ II. Мале коло економічного кругообігу: домашні господарства і підприємства |
Тема уроку: Введення у розділ «Літературні казки». І. Франко. Лисичка... А чи створили ви свої кадри до діафільму «Друзі»? Якби за віршем нам довелося б створювати діафільм, то які кадри і в якій послідовності... |
План-конспект інтегрованого уроку з української літератури та фізики... Організаційний момент ( 2 хв.) – привітання, перевірка присутніх, рефлексія (Який настрій у вас перед уроком?) |
ПЛАН ВСТУП РОЗДІЛ І. Сутність і основні поняття валютного законодавства... Валютне законодавство України базується на принципах, які є вихідними нормативно-керівними положеннями основи механізму державного... |
«Затверджено Міністерством освіти і науки України як підручник для... В. К. Поповим)), розділ VI (§ 8), розділ XI канд юрид наук, доцент — розділ II (§ 1, 2) канд юрид наук, доцент — розділ XVI канд... |
Доктора юридичних наук, професора, завідуючої кафедри Колектив авторів: Саніахметова Н. О. — д ю н., професор (розділ 1, питання 1-3, 5, 8-Ю, 14,17-21, 23, 27, 29, 32-37, 41-69,113-132,... |
Уроку: Навчальна Розділ Національна економіка як ціле. Тема Загальні результати національного виробництва, 11 клас (рівень стандарту) |
ПРИВАТНЕ ПРАВО Білоусов Є. М. – канд юрид наук., доц. – розділ ІІ; §3 розділу ІV, розділ V, VI, §§1-3, 5-8 глави VIІ (у співавторстві з Жуковим... |
РІЧНИЙ ПЛАН роботи Карабинівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів... РОЗДІЛ Організаційно-педагогічне забезпечення загальної середньої освіти (ст. 7-10) |