|
Скачати 72.49 Kb.
|
ТЕМА УРОКУ: Пауль Маар "Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу". Яскравість художнього світу твору. МЕТА УРОКУ:
ОБЛАДНАННЯ: мультимедійна презентація, портрет письменника, виставка книг «Сучасна дитяча література». ТИП УРОКУ: урок художнього сприймання твору ПЕРЕБІГ УРОКУ: І. Організаційний момент Зустріч з учнями . Покажіть, який у вас настрій. Усміхніться сусідові по парті, другому сусідові. Привітайте один одного: як хороші знайомі; як космонавти з космосу; як мільйонери у банку; як щасливі люди. ІІМотивація навчальної діяльності, повідомлення теми та мети уроку Бесіда
Вчитель. Отже, на сьогоднішньому уроці ми познайомимося з вами з досить дивним і незвичайним та надзвичайно цікавим веселим героєм, який став другом і сином для звичайного боязкого дорослого пана. І що саме дивне, зумів його змінити. Я думаю вам вже цікаво зустрітися з цим дивовижним створінням. А ось він! Погляньте! ( перегляд фрагменту фільму про Суботика на німецькій мові. Німецький сайт www.dassams.de). Вчитель. Хто цей герой? Як його звати? Можливо ви з ним уже знайомі? Про що він нам розповідає, хто зрозумів із трейлера? Отже наш урок присвячений саме цьому цікавому герою. Тема нашого уроку: «Пауль Маар "Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу". Яскравість художнього світу твору». А завдання до уроку спробуємо сформулювати самостійно за схемою Навчитися Розвивати Виховувати ІІІ Сприймання нового матеріалу. Вчитель У нас працювали творча група і підготувала нам знайомство із Суботиком та його друзями і родиною (Творча група1. Представляє міні-презентацію «Герої твору Пауля Маара «Машина для здійснення бажань або Суботик повертається в суботу» ) Виступ творчої групи Суботик – герой творів Пауля Маара. Це дивовижна маленька істота з цупкою рудою чуприною. Замість носа у нього хоботець, обличчя все у синіх цятках, за допомогою яких можна здійснювати бажання. Любить ласувати деревиною, гумою чи папером. Вміє складати вірші про події,що відбуваються у його житті. Веселий, пустотливий. Пан Пляшкер – названий батько Суботика. Несміливий закомплексований дорослий чоловік. Живе у найманій квартирі. Боїться свою хазяйку та свого начальника. Має багато бажань, але не може сам нічого зробити. Пані Моркван – власниця квартири, у якій живе пан Пляшкер. Строга, серйозна пані, любить чистоту. Вимоглива до свого мешканця. Пан Вівторакус – друг пана Пляшкера. Дуже відповідальний. Любить тварин та птахів. Добросердечний, запальний. Вчитель. Ми познайомилися із головними героями твору. І перевіримо як ви знаєте зміст. Ділимося на дві команди ( підходимо до стола і витягуємо листівку із кольором) Завдання 1.Розгадати кросворд, у виділеній колонці прочитаєте ім’я головного героя.
Завдання 2. Вікторина
Завдання 3. Знайди у тексті потрібне слово.( виписати з тексту цитати, пропускаючи головні за змістом слова) Коло думок
Рольова гра Уявіть себе одним із персонажів твору і розкажіть про першу вашу зустріч із Субтиком ( від імені пан Пляшкера, пані Моркван, пана Вівторакуса, пана Амфібера, одного з туристів) Робота з ілюстраціями до твору та кадрами із фільму.
Творче завдання( робота в парах) Скласти сенквей про Суботика Суботик Незвичайний , веселий, чудний Розважається, співає, переконує, відпочиває Пана Пляшкера він впевненим зробив Дивак Вчитель. А яким ви бачите «літературного батька» Суботика? Що це може бути за людина? Коло думок учнів Виступ творчої групи 2.Представлення Пауля Маара. Презентація «Пауль Маар – відомий німецький письменник» ІІІ. Узагальнення і систематизація Яким було життя пана Пляшкера до появи Суботика? Яким воно стало з його появою? «Незакінчене речення» Художній світ твору … ІV. Оцінювання роботи учнів на уроці. V. Домашнє завдання. Автор нам не вказав про те чи Суботик - хлопчик, чи дівчинка. А як думаєте ви? Обгрунтуйте свою думку. Намалювати ілюстрації до улюбленого епізоду з твору. |
Тема: Жити з сонцем у душі (за новелою Л. Пономаренко «Гер переможений»). Мета Тип уроку: урок вивчення та аналізу художнього твору (духовно-естетичне сприйняття твору) |
Тема: Вічна загадка людської душі… (за новелою М. Коцюбинського «Сон») Мета Тип уроку: урок позакласного читання, урок вивчення та аналізу художнього твору (духовно-естетичне сприйняття твору) |
УРОК 47 Тема уроку Мета уроку: Формувати уміння учнів знаходити ймовірність здійснення принаймні однієї з незалежних подій |
Тема уроку Мета: продовжити ознайомлення учнів з особливостями жанру літературної казки; учити самостійно визначати головну думку художнього... |
Тема. Візуальні мистецтва. Архітектура. Скульптура. Мета уроку Мета уроку: дати поняття «архітектура», «скульптура»; навчити розпізнавати види архітектури та скульптури; розвивати навички сприймання... |
Тема уроку. Площа сфери. Мета уроку Мета уроку: вивчення формули для площі сфери; формування вмінь застосовувати вивчену формулу до розв'язування задач |
Тема : Цінності дитинства та їх сприйнятя в дорослому житті. Вплив... Мета : вчити школярів висловлювати власну думку, розвивати навички переказу художнього твору, зв'язне мовлення учнів, уміння вести... |
Тема. „Собори душ своїх бережіть, друзі” Мета: розкрити образи твору і їх проблемне навантаження; підсумувати вивчення творчості Олеся Гончара; закріпити вивчене про образи... |
Тема уроку. Зрізана піраміда. Мета уроку Мета уроку: вивчення властивості площини, яка перетинає піраміду і паралельна основі; формування поняття зрізаної піраміди |
Уроку. «Правда про війну в оповіданні Г. Белля «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…» Містить характеристику предметного світу оповідання, дає можливість дослідити значення образів – символів та увиразнити провідну... |