|
Скачати 28.49 Kb.
|
Тема. Візуальні мистецтва. Архітектура. Скульптура. Мета уроку: дати поняття «архітектура», «скульптура»; навчити розпізнавати види архітектури та скульптури; розвивати навички сприймання художнього образу; прищеплювати навички порівняльного аналізу культурно-мистецьких явищ. Тип уроку: урок засвоєння нових знань. Обладнання: підручник, відеоряд, репродукції картин, таблиці, схеми. Найбільшої похвали заслуговує той архітектор, який уміє поєднати в споруді красу і зручність для життя. Лоренцо Берніні Хід уроку І. Організаційний момент ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
ІІІ. Вивчення нової теми План
Робота із культурологічним словничком (учні записують визначення терміну «архітектура») Архітектура - мистецтво проектування і зведення будівель, споруд і комплексів відповідно до їхнього призначення, можливостей та естетичних уявлень суспільства. Види архітектурного мистецтва: Архітектура об’ємних споруд:
Ландшафтна архітектура:
Містобудування - теорія і практика проектування і забудови міст. Учитель демонструє приклади архітектурних споруд за допомогою відеоряду, супроводжуючи доповненням з історії стародавнього світу повідомленням учнів. Піраміди в Гізі Велика Китайська Стіна Амфітеатр Культурологічна вікторина «Види архітектурних споруд». Учитель показує архітектурні споруди, учні визначають види цих споруд. Робота із культурологічним словником (учні записують визначення терміну «скульптура») Скульптура - один із видів просторових мистецтв, що з різних матеріалів створює об’ємні зображення. Учитель читає уривок з давньогрецького міфу «Пігмаліон». Пояснення теми відбувається у формі евристичної бесіди. Демонстрація скульптури А. Канови «Пауліна Боргезе».
Демонстрація ілюстрації до теми «Первісна культура» Дійсно, скульптура - один з найдавніших видів мистецтва. У природі можна також спостерігати скульптурні шедеври - химерні кам’яні об’ємні форми, що утворились під впливом води чи вітру. (Учитель просить учнів закінчити вислів) Завдання для учнів: «Продовжити речення» (Діти можуть користуватися підручником) Скульптура прикрашає не тільки музейні зали, але й фасади будинків, … Види скульптурного мистецтва. Робота в парах Охарактеризувати скульптурні пам’ятки культури нашого села. Зробити начерк однієї з них та охарактеризувати. ІV. Підсумки уроку
V. Закріплення - Чи сподобався урок? - Що запам’яталось? - Приклади яких видів мистецтва були наведені на уроці? VІ. Домашнє завдання Опрацювати параграф підручника. Зробити ескізні замальовки до різних видів архітектурних споруд. Підготувати короткі повідомлення про храми афінського Акрополя. |
Мета : підсумувати вивчене про культуру Давньої Греції; простежити... |
Макіївський навчально-виховний комплекс №49 «Надія» Сценарій уроку... ТЕМА. Архітектура як вид мистецтва. Виконання композиції на тему : «Вулиці рідного міста» |
Класичне мистецтво Бливо в таких областях як скульптура та архітектура. Після епохи Відродження в Європі, естетичний і гуманістичний високі технічні... |
Тема. Бесіда про архітектуру. Архітектура як вид мистецтва Мета: поглибити знання учнів про архітектуру як вид мистецтва;ознайомити учнів з архітектурою м. Києва; розвивати в учнів навички... |
2. Візуальні мистецтва Гловацький С. В., методист Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників |
2. Візуальні мистецтва Гловацький С. В., методист Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників |
Уроку Види мистецтва та специфіка їх художньо-образної мови Мета: дати учням загальне уявлення про культуру, мистецтво як складову частину духовної культури людини, про види мистецтва та їх... |
7. Архітектура комп’ютера Архітектура комп’ютера. Поняття архітектури комп’ютера. Класична архітектура комп’ютера і принципи фон Неймана. Удосконалення і розвиток... |
Бесіда «Архітектура як будівельне мистецтво». Українська хата Мета:... «Архітектура», за його командою учні виходять до дошки і складають відповідне слово |
СТРУКТУРА УРОКУ Тема: Огляд і архітектура комп'ютерних телекомунікаційних та комп’ютерних мереж |