|
Скачати 156.55 Kb.
|
Ведуча. Мунтянова Т. Любі гості, добрий день! Слухайте всі наш наказ: «Не спізніться в перший клас!» На веснянім видноколі зайнялась зоря. Свято в школі! Свято в нашій школі! Свято Букваря! Ведучий. Дар’єв В. Сьогодні надзвичайне свято – Таке в житті буває раз: З Буквариком зібравсь прощатись Веселий, дружний перший клас! Ведуча. Хай кожен гість перевіря, Чи знають учні Букваря? Чи можна нашим першачкам, Прощатися з Буквариком? (Звучить пісня «школярі» на мотив «Бу-ра-ти-но!») Співає Віта Сімонова До школи радо хто спішить? Хто старанно уроки вчить? Хто хоче все на світі знать, уміє і читати-писать? Усі їх завжди пізнають. скажіть-но, як цих діток звуть? Батьки: Це - пер – шач – ки!! Хто радує і тат, і мам? Хто кожну справу робить сам? Хто дружно й весело співа, Родину щастям зігріва? Усі їх завжди пізнають. Скажіть-но, як цих діток звуть? Батьки: Це - пер – шач – ки!! Ведучий. Що ж, вітайте! Ось він – наш зірковий перший клас! Під музику аплодисменти заходять першокласники, сідають на свої місця. Ведучий. Ось так! Голосиста буква А ваш Букварик відкрива. Не одна вона іде, а всю азбуку веде. Як веселочка жива з букв складаються слова. Ведуча. Діти, буква А означає приголосний чи голосний звук? Діти. Голосний. Ведуча. А які ще голосні звуки ви знаєте? Віка Комишова. Ми їх не тільки знаємо, ми про них навіть заспіваємо. Поспівки про голосні звуки. Діти. А-а-а — яблука два. Два яблучка червоненькі Несе донечка до неньки. А-а-а — яблучка два. И-и-и — хлопчики три У калюжу всі упали І всі хором закричали И-и-и — хлопчиків три. І-і-і — коники малі, Є у них чотири ніжки Коло воза ідуть пішки І-і-і — коники малі. Е-е-е — де то мама йде. Нема мами, пішла в поле, Там буряк на полі поле. Е-е-е мама вже поле. Вчитель: Діти! Давайте запросимо Букварика на свято. А ось і він сам! Шановний наш Буквар. Всі: Букварику, запрошуємо на свято. Заходить Буквар (Кондрич Ростик) Букварик Я - Букварик, вам відомий, Дуже гарний, малюнковий. Залюбки всіх вчу читати. Нема часу спочивати….. Двійка. (перебиває) (Лінтур Вероніка) О! А я тебе знаю! Тільки ти відкриваєш свої сторінки, як мене вітром відносить далеко-далеко і тоді я зовсім непотрібна моїм любим маляточкам…. „Двійка” співає пісню на мелодію „Кузнечик» Я дуже гарна дівка, Зовуся просто Двійка. У ледарів завжди я В щоденнику живу. І вдень, і вночі (2р.) У ледарів завжди я. І вдень, і вночі (2р.) В щоденнику живу. Люблю я погуляти, погратись і поспати, А от уроки вчити я зовсім не люблю. Ні вдень, ні вночі (2р.) Уроки я не вчу. Ні вдень, ні вночі (2р.) Я зовсім не люблю. Букварик. Так ти вирішила, що тут знайдеш пристанище. Двійка. Саме так. Дітей тут багато – є де розвернутися. Ведуча. Нічого в тебе не вийде! Ведучий. Не на тих напала! Букварик. Іди звідси в іншу школу, можливо пощастить. Хоча сумніваюся. Мода змінюється: тепер престижно бути начитаним, ерудованим, всебічно розвиненим. Кожен рік мене листають Ніжні пальчики нові... Хай же розум здобувають Любі дітоньки малі. Щиро зі всіма ділюся - Не шкодую своїх знань, Безліч хитрих і цікавих Маю для малят завдань. Відповідай, коли мастак, Єдиним словом «ні» чи «так»! - Треба гарно вам читати? Так. - Треба менших ображати? Ні. - На перерві пострибати? Так. - А всі парти пописати? Ні. - Друга треба виручати? Так. - А треба слухати матусю? Так. - Тоді, даруйте, хоч бабусю? Так. - У школі вибийте шибки? Ні. - Учительці робіть все навпаки? Ні. - Брудне взуття носіть у школу? Ні. - Завжди старших поважайте! Так. - І малюків не ображайте! Так. Інна Гречина. Буквар взяли ми перший раз, як зайшли у перший клас І як нам радісно сказати: Тепер вже вміємо читати. Всі: Навчився читати наш дружний клас, Ви можете всі поздоровити нас. Пісня «Ми браві першокласники», на мелодію пісні «Бескозырка белая, в полоску воротник» Ми браві першокласники, І все у нас гаразд. Сьогодні ми зібралися, Щоб вам прозвітувать. Приспів Щоб все на світі знати, Потрібно працювати, Щоб школу закінчити, В престижний ВУЗ вступити. Ми щиро всіх вітаємо І шлем палкий привіт! І ми усім бажаємо Уроки вчить як слід. Приспів Щоб все на світі знати, Потрібно працюватт, Щоб школу закінчити, В престижний ВУЗ вступити. Щоразу на уроках Багато запитань. Помалу, крок за кроком, Ми йдем в країну знань. Буквар. Я веселий Букварик - весело співаю. Бо веселе свято в школі Я сьогодні маю. Я щасливий Букварик! Я тому радію, що всі діти в першім класі вже читати вміють. Казка: (Кущ А.) Казок чимало є на світі, - і веселих, і сумних. - Хіба зможемо прожитии ми без них? -Я, гарна казка, прийшла до вас на свято. -Хто з вас любить слухати казки? - а хто читати? -Тож давайте здійснимо конкурс - подорож по казках. Котиться, котиться, а на зустріч йому вовк. («Колобок») Спочатку була як кулак, потім як буряк, а наприкінці стала, як дідова голова. («Ріпка») Не плач, діду, не плач бабо, я знесу яєчко не просте, а золоте. («Курочка ряба») Мій котику, мій братику, Несе мене лиса за кленові ліса. («Котик і півник») Підожди ж, клятий глечику! - Каже лисичка. - Ось я тебе втоплю. («Лисичка і глечик») Не схотів цапок почекати, Поки прийде чорний. («Про двох цапків») - Молодці! Знаєте казки, а чи любите ігри грати? Гра: Висоцька А. - А зараз пограємо в гру «Хто швидше розмістить картинки по порядку за змістом казки» Загадки Букви всі від «А» до «Я» На сторінках... (букваря) Кожен учень і щоденно На урок бере... (щоденник) Для письма, сказати прошу, Що потрібно взяти... (зошит) Малювати в альбомі цім вам поможуть... (олівці) Ручки й олівці - щоб ви знали, Ми кладемо у... (пенали) Виводить букви і слова Ота цікава штучка, В руці виблискує з даля, Нова, гарненька... (ручка) Галасливий наш дружок Всіх скликає на урок... (дзвінок) Ось до класу всіх скликає Голосистий цей дзвінок І ми радо поспішаєм Не в садок, а на... (урок) Кабар Мирослав Як завжди восени Стало тихо у дворі Ми буквар відкрили новий Хто ж живе у букварі? Філіпенко Ростислав. Тут живуть слова й склади Алфавіт від А до Я. Веселу абетку почнемо читати, Про літеру кожну повинні згадати. Михайлюк Юлія. Ми для нашої вчительки в знак подяки приготували незвичайні побажання . Діти тримають літери і говорять фрази: Букварик побажань А - активності творчої. Гречина І. Б - безхмарності небесної. Михайлюк Ю. В - віри розсудливої. Комишова В. Г - глузду неміряного. Філіпенко Р. Д - достатку життєвого. Настащук А. Е - економії розумної. Волочанський М. Є - єдності сімейної. Баландіна Ю. Ж - життя безкінечного. Кабар М. З – здоров’ я безмежного. Гордієнко Є. І - імені чистого. Пустовіт Н. К - кохання вірного. Шолох О. Л - людяності щирої. Скиба О. М - мрії здійсненої. Карабило Г. Н - наснаги професійної. Півторацький Р. О - обрію барвистого. Шамбір Д. П - посмішки чуйної. Гречина І. Р - радості всесильної. Михайлюк Ю. С – спокою щоденного. Комишова В. Т - теплоти родинної. Філіпенко Р. У - успіху великого. Настащук А. Ф - фантазії гармонійної. Волочанський М. Х - хліба цілющого Баландіна Ю. Ц - царини домашньої. Кабар М. Ч - чарівності приємної. Гордієнко Є. Ш - широти душевної. Пустовіт Н. Щ - щастя невичерпного. Скиба О. Ю - юності сердечної. Шолох О. Я - ясності майбутньої. Карабило Г. П'єса «Витівки помилки» Букви. Букви - дружні ми сестрички, Скиба О. (2 рядки) Хоч і маємо різні звички. Нас 33, нас 33, Шолох С. (2 рядки) Гарні, рівні, не криві Ми усі: від А до Я- Шамбір Д. ( 2 рядки) Алфавітові сім я. М'який знак ( ображений ). Півторацький Р. А я, а я - не звук, А тільки знак. Так? Звуки. Філіпенко Р., Настащук Н. Ми всі веселі і меткі, Ми-глухі, (Ф.Р.)а ми - дзвінкі. (Н.А.) Позначаємо різні звуки, А як візьмемося за руки, (удвох) Починаються дива, Нові народжуються слова. М'який знак. Отак весь час терплю образу, Мене не названо ні разу. Помилка. (Гетьманець Т.) Я - помилка лукава, І погана в мене слава. Букви плутаю бува, Перекручую слова. М'який знак (плаче). Ображають, мов ледащо, Мов нездатного нінащо. Помилка. А, здрастуй, любий м’який знак, Ти - надто добрий, ти дивак. Якщо гарненько розібратись, Ти серед - букв - велика цяця. М'який знак ( пишається ). Усі м’які переді мною, Мені б і бути головою. Але не вдячні букви ці, Мене тримають у кінці. Помилка. А ти з образи та від злості, Кинь їх, ходи до мене в гості. М'який знак. Ой, ти помилко моя мила, Мою досаду зрозуміла. Від зрозумілих твоїх слів, У мене втричі виріс гнів. Помилка. Молодець, то як же? М'який знак. Гаразд! Алфавіт я залишаю, До тебе в гості вирушаю! Букви. Ой, що з нами, добрі люди, Без м’якого знака буде? Скільки це почнеться в нас Неприємностей, образ. Продавець. Кіяшко Р. Для магазину вчора тільки Замовляли риби кільки. (Розгортає папір, де написано «Замовляємо кілки») Вийшла помилка у слові - І привезли кілки дубові. Такий клопіт! (Виходить). Робітник. Баландін К. Через помилку у слові Сміх і горе на будові. Замовляли гравій, гальку, Привезли у клітці галку. (Йде) Букви. Чуєш, Помилко лукава, Баландіна Ю. Жде тебе погана слава. М'який знак (соромливо). За помилку я соромлюсь, Перед вами вибачаюсь, Що за місце ображався, Дуже м'якістю пишався. Буква. У нас почесні всі місця, Скиба О. Чи з початку, чи з кінця. Буква. Бо чи звук ти, а чи знак, Карабило Г. Дорогий в родині всяк. Буква. Шамбір Д. Стали букви в ряд, На письмі і мир, і лад. Все напишемо гаразд, Помилкам не місце в нас. Ми букви добре вивчені, Знайомі хлопцю й дівчині Чита й пише нас чудово перший клас. Гречина І. Добрий букварику, мудра книжко! Хочеться навіть поплакати трішки. Жаль розлучатися, хоч і треба, Ми не забудем ніколи про тебе! Дяка і шана тебі за науку, За паличку першу і першу букву, За перше слово і першу казку За першої вчительки щиру ласку. Прощавай букварику В школі перший друже. Ми тобі букварику Всі: Дякуємо дуже. Буквар: Від нині буду серед книг В бібліотеці я стояти. А восени, інших діток, Почну я знов навчати читати і писати. У добру путь! Всі літери прочитані Усіх їх тридцять три. Тепер дітей учитимуть Підручники нові. (Виходять Читанка, Математика, Рідна мова, Природа.) Буквар: Цих діток я прошу навчати Того, що знаєте самі. А вас прошу не лінуватись. І вчить уроки день при дні. Українська мова. Сосновська Е. Як найчарівніша колискова Плекає з дитинства вас рідна мова То пісню злине, то гарною казкою, То словом догани, то ніжною ласкою. Під мамине слово ви виросли нишком Шануйте, малята, цю добру книжку. Природознавство. Яротник Е. А де лягає сонце спати, І звідки вітер, звідки тінь, І сніг чому такий лапатий, І заєць чом такий вухатий, Чому бджолі дрімати лінь, Чи справді гірша стала глина Від чого запашна малина Куди повзе рогатий жук, - Це я, малята, розкажу. Читанка. Яременко А. Я читанка нечитана Навчатиму ваш клас. Я з вами говоритиму Про наш прекрасний час. Букварику, мій братику, Розумна голова Твої веселі літери Складуть мої слова. А ти спочинь до вересня Чи просто погуляй Букварику, мій братику, Спасибі, прощавай! Математика: 1, 2, 3, 4, 5 Лінтур В. Вміють діти рахувать А хто мене не знає, Хай даремно не гуляє. Як уроки діти вчать Ставлю їм «12», А хто вчить їх трохи гірше Ставлю трієчку, не більше. За не вивчені слова Я поставлю тільки «2» А лінивим і недбалим Одиничку я поставлю. Щоби весело гулять, Всі уроки треба знать! - А ще від мене цікаві задачі. Задачі Петрик в школу йшов уранці Сім цукерок ніс у ранці. По цукерці дав Галинці, Ірі, Олі, та Маринці. Ще й сестричці дав одну Скільки зосталося йому? (2) Руки в гору підніміть Пальці швидко полічіть З ліва п'ять, і справа п'ять Скільки разом? Як сказать? (10) На поличці вісім книг, Іванко взяв одну із них. Хто тепер сказати б міг Скільки на полиці книг? (7) Ось до класу на урок Залетіло шість сорок. Дві пізніше прибуло Скільки там птахів було? (8) У живім куточку у школі Є три рибки у воді, Ще сім рибок дасть Микола Скільки буде риб тоді? (10) Фонограма «гей, чули, чули, чули…» Діти виконують пісню «гей, чули, чули, чули…» на мотив пісні «із сиром пироги» і водять хоровод Діти (співають): Прийшли ми всі на свято, на свято букваря, і вивчили всі букви, усі – від а до я! Гей, чули, чули, чули, гей, чули, чули ви. з буквариком ми дружим, він з нами назавжди. Завершується свято, вшануймо букваря, відкрив він нам дорогу до знань від а до я. Гей, чули, чули, чули, гей, чули, чули ви. з буквариком ми дружим, він з нами назавжди. Вчитель. Закінчилося наше свято. Я бажаю вам, дорогі діти, гарних успіхів у навчанні, а Вам, шановні батьки - бачити своїх дітей завжди здоровими і щасливими. Ігри : «Весняна показуха» У конкурсі беруть участь 10 дівчаток. Кожній дається картка з написаною на ній літерою. Дівчатка шикуються в шеренгу, і всі присутні мають можливість прочитати слово «весняночка». Потім ведучий читає загадки, а учасниці повинні відгадати слово і стати, тримаючи картки зі словами таким чином, щоб вийшло слово-відгадка.
Вночі на полювання летить, Кажуть, дуже мудра вона. Відгадали? Це... (сова).
Й птахи із нею прилетять. Звичайно, це... (весна).
«Розіграш приз»: Двоє гравців стоять один навпроти іншого. Між ними на стільці лежить приз. Ведучий рахує: “раз, два, триста!”. “раз, два, тринадцять!”, “раз, два, тридцять!”, і т.д. Перемагає той, хто виявиться уважнішим і першим візьме приз, коли ведучий скаже “три”. «Передай апельсин» Дві команди стають у дві шеренги одна напроти іншої. Гравці в кожній команді, від першого до останнього, повинні передати один одному апельсин. Для цього можна користуватися тільки підборіддям або плечем. Руки знаходяться за спиною. Якщо апельсин падає, все починається з початку. Пазли із казки «Троє поросят» ( Обєднати дітей у 2 групи. Перевірити, хто перший складе. Час .) «Музичний стілець» |
«Патріотизм і ностальгія за далекою батьківщиною як провідний мотив... Тема: «Патріотизм і ностальгія за далекою батьківщиною як провідний мотив «Кримських сонетів»» Проблема єдності людини і природи |
Степанчук І.І. ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МОТИВАЦІЇ СПІВРОБІТНИКІВ В ОСВІТНІХ УСТАНОВАХ Ключевые слова: Мотивация, Мотив, Факторы мотивации, Мотивационные типы сотрудников |
ГОЛОВНІ І ДРУГОРЯДНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ Неправильне сидіння за партою чи столом призводить до викривлення шиї, грудного вигину. Молодші школярі страждають боковим викривленням... |
ЯКЩО ДИТИНА НЕ ХОЧЕ ВЧИТИСЯ У відповідності до психологічної формули "інтерес-стимул-реакція на стимул-мотив дії-сама дія", позбавив дитину стимулу, немає сенсу... |
Мотивація навчальної Мета: Сформувати і розширити поняття «мотив», «мотивація». Довести важливість мотивації для навчальної діяльності в початковій школі.... |
Написання слів з ненаголошеними е, и, що перевіряються й не перевіряються наголосом Знаю, самостійно, без підтримки педагога, дитині не впоратися. Школярі потребують систематичної індивідуальної уваги. Тому створила... |
Урок презентація Тема уроку «Климко» на учнів; які проекти підготували школярі після прочитання твору (образ Климка, роль художньої деталі) допомогти учням формувати... |
Вишивання Автор — майстер декоративно-прикладного мистецтва України Саннікова Л. П Мабуть, ніколи на зможемо ми довідатися, хто і коли вперше здогадався втілити в узорний мотив красу рідної природи, свої переживання... |
Підліткові клуби як механізм реалізації державної молодіжної політики... Тому проблема організації змістовного дозвілля молоді є сьогодні надзвичайно актуальною. Школярі мають 150 вільних від занять днів... |
Засідання «Пункт призначення – долина чорних смерчів». Задля цього... «Школа: від витоків до сьогодення» Чорнобаївської ЗОШ І – ІІІ ступенів №1 Чорнобаївської районної ради Черкаської області Ч |