|
Скачати 8 Kb.
|
ГОЛОВНІ І ДРУГОРЯДНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ Як правильно сидіти Неправильне сидіння за партою чи столом призводить до викривлення шиї, грудного вигину. Молодші школярі страждають боковим викривленням хребта – сколіозом. Потрібно сидіти за партою, що відповідає росту. Сидіти треба зіпершись злегка на спинку. Між грудьми і партою повинна вільно проходити долоня руки. Відстань від очей до книги становить 35-40 сантиметрів. Виконання цих вимог – запорука здоров’я та успішного навчання! (57 слів) Завдання
Діти роблять зранку зарядку. Учні читають за високими партами.
|
«Речення. Граматична основа речення. Головні і другорядні члени речення» Методична розробка з дисципліни Українська мова. Підготувала Ладика О. В., викладач Машинобудівного коледжу Донбаської державної... |
Тема. Синонімія односкладних (неозначено-особових та безособових) речень Визначити головні члени речення, з’ясувати, чи є обидва головні члени речення, якщо ні, то чи можна його підставити: чи є речення... |
1. Поміркуйте й коротко викладіть свої думки з приводу одного з висловлювань Запишіть речення, виконайте синтаксичний розбір (підкресліть головні та другорядні члени речення, дайте загальну характеристику,... |
Тема: Відокремлені уточнювальні члени речення. Мета Поглибити знання учнів про відокремлені члени речення; вивчити, що таке відокремлені уточнювальні члени речення та їх основні способи... |
1. Поняття про просте речення. Головні та другорядні Філологія (кредит модул система) / Нар укр акад., [каф українознав.; авт упоряд. Г. В. Купрікова]. – Х. Вид-во НУА, 2010. – 92 с |
ДРУГОРЯДНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ: ДОДАТОК, ОЗНАЧЕННЯ, ОБСТАВИНА Автор: Рак Віталія Володимирівна, учитель української мови та літератури Топильнянського навчально-виховного комплексу «Дошкільний... |
Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників... Запишіть речення, виконайте його повний синтаксичний розбір (підкресліть члени речення, дайте загальну характеристику, проаналізуйте... |
Уроку Анотація. Урок доцільно провести як узагальнюючий з метою закріплення знань учнів про означення, додаток та обставину як другорядні... |
Тема: Головні члени речення. Узагальнення та систематизація вивченого. Мета Отже, епіграфом нашого уроку є така народна мудрість: «Найдорожчий діамант – чистої води, найдорожча людина – чистої душі»(Українське... |
Узагальнення і систематизація вивченого про відокремлені члени речення Мета: узагальнити і систематизувати знання про відокремлені члени речення; формувати вміння визначати їх у реченнях, розставляти... |