|
Скачати 64.38 Kb.
|
Тема: Повторення і закріплення знань по темі „Іменник". Мета: Повторити і поглибити знання учнів про загальне значення і граматичні ознаки іменника. Формувати вміння розпізнавати іменники серед інших частин мови. Відмінювати іменники, визначати рід, число, ставити іменники у початкову форму. Розвивати вміння слухати і аналізувати пізнавальну інформацію, образотворче мислення, асоціативну уяву, пам'ять, зв'язне мовлення. Обладнання: Таблиці з української мови, схеми опор, ватман, маркер, роздатковий матеріал. Хід уроку. І Організаційний момент. - Сьогодні у нас незвичайний урок. Завітали на нього і гості. Привітайтесь, будь ласка діти! II. Мотивація навчальної діяльності. Прочитаймо разом девіз нашого уроку. Вивчайте мову українську - Дзвінкоголосу, ніжну, чарівну, Прекрасну, милу і чудову. Як материнську пісню колискову. „ Мозковий штурм".
„ Мозковий штурм" 1. Кажіть усе, що спаде на думку.
А я - іменник , назву я Предметів означаю І на питання хто? і що? завжди відповідаю.
1) Допоможе нам у цьому вправа „ Ялинка"
Виберіть із свого запису лише слова I - середнього роду II - жіночого роду III - чоловічого роду - За кращі відповіді я буду вас квіточками.
III. Хвилинка каліграфії. - Пригадаємо, як пишеться буква „ Ка" та буквосполучення з цією літерою КК, Кв - Літера К складається з таких елементів Гострий елемент і подовження з поворота ліворуч, верхньої частини ( 1/3), та нижньої частини ( 2/3)., в - верхня петля і овал. (картки правопису літер к, в ) - Назва якого місяця вказую на пробудження і розквіт природи (квітень) Кк, Кв, квітень, квіточки IV. Систематизація знань учнів. 1) - Які ж квіти самі перші приходять до нас з весною ( Конвалія, пролісок.) Розберемо ці слова за будовою, а допоможуть нам у цьому наші друзі „ частинки слова". Діти розказують вірші і виділяють свою частину слова 1. Закінчення А я - закінчення, й тому Стою після основи. Відкриваю вам я свій секрет: Міняюся що слова. Коли мене знайшов вже ти У прямокутник посади. 2. Основа А я велика, довга я, Всі знають - я основа. І без закінчення завжди - Така частина слова. Мене підкреслив, риски став, І гарних балів ти набрав. 3. Корінь Я - корінь головний у слові, Я знатний для родини слів, Якщо знайшов для всіх щось спільне, То, значить, правильно зробив. Малюй нам шапки, як в гриба. І знов до зустрічі, па-па. 4. Префікс Я - префікс, знать повинні вся, Стою я на початку Уліво руку витягну Немов роблю зарядку. Якщо зробив мене ти так, Це значить добрий ти мастак. 5. Суфікс. Я - суфікс. Я - частина слова, Я після кореня стою, На приголосний, усі знають Закінчу розповідь свою. Малюй скоріш мені шапчину, Так, як дах, - ти молодчина. Слово пролісок розберіть самостійно. Я пропоную вам ще цікаве завдання. 2) Диктант - решето: - Слід вияснити зайве слово з поданих і записати:
3) Диференційована робота - Зробити письмовий аналіз слова і з ним скласти речення. Біля дошки: вінок Дніпро На картках: шість штук. (Море, буряк, заєць, сонце, картина, весна.) 4). Царство квітів у вінку.
Однина. Множина. Загадки. V. Намалюйте квітку , чи букет, відтворіть своє сприйняття і бачення краси малюнка. Придумайте запитання - загадку до свого малюнка. Діти малюють під музику. VI. Узагальнення набутих знань Ви малювали , творили і вас можна назвати. Дівчаток Хлопчиків Н. Художниця Художник Р. Художниці Художника Д. Художниці Художнику 3. Художницю Художника О. Художницею Художником М. В художниці На художникові Кл. Художнице Художнику. - Провідміняйте письмово. VII. Підсумок уроку.
11 .„День", „ чай" - в Орудному відмінку. 12.„Командир" - в давальному відмінку |
Конспект інтегрованого уроку українська мова й основи здоров Тема уроку. Закріплення знань, умінь і навичок з теми “Іменник”. Складові здорового способу життя |
Тема. Іменник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки,... ... |
Твори зарубіжних письменників О. Пушкін «Казка про царя Салтана.» У початковій школі ІКТ можна використовувати на будь-якому етапі уроку : у процесі перевірки домашньої роботи, актуалізації знань,... |
Тема. Повторення вивченого про іменник. Мета Наш девіз: «не просто слухати, а чути, не просто дивитись, а бачити, не просто відповідати, а міркувати, дружно і плідно працювати»... |
Іменник як частина мови: загальне значення ... |
Вступ Нестандартні підходи у викладанні фізики здійснюються через проведення так званих нестандартних уроків (структура уроків нетрадиційна),... |
Урок узагальнення і систематизації знань. Хід уроку. Актуалізація... Мета: узагальнити та систематизувати основні теоретичні положення з теми «Чотирикутники», глибше і повніше розкрити найважливіші... |
В освітній практиці принцип наступності, послідовності і систематичності реалізується в процесі Коли педагог намічає послідовність вивчення окремих розділів, тем, питань, відбирає зміст, намічає систему уроків і інших форм організації... |
Завдання для зрізів знань учнів по темі «Правильні многокутники» Теоретичні тести |
“Многогранники та їх властивості” (геометрія з застосуванням комп’ютерної грамотності) Юріївна відповідально працює над підвищенням якості знань учнів, приділяючи увагу індивідуальним, груповим, колективним формам роботи.... |