|
Скачати 68.21 Kb.
|
Завдання для зрізів знань учнів по темі «Правильні многокутники» Теоретичні тести Знайти одну правильну відповідь:
А) всі сторони рівні; Б) всі кути рівні; В) всі сторони і кути рівні; Г) всі кути рівні, а сторони пропорційні.
А) гострі; Б) тупі; В) менші 180; Г) більші 180.
А) вписаним у коло; Б) описаним навколо кола; В) вписаним і описаним навколо кола; Г) ні вписаний ні описаний.
А) збільшується із збільшенням радіуса кола; Б) зменшується із зменшенням радіуса кола; В) зменшується із збільшенням радіуса кола; Г) стале для всіх кіл.
А) довжина кола; Б) довжина дуги кола; В) площа секторі. Продовжити речення:
_____________________________________________________________
____________________________________________________деякого кола.
________________________________________________________________
Встановити відповідність між твердженнями:
В. шестикутника зі стороною а обчислюється за формулою 1) R=а; 2) R=3) R=
А) круг; 1) ; Б) сектор; 2) ; В) сегмент. 3) Практичні завдання Диференційовані для кожного рівня складності. Учні з певним рівнем знань виконують відповідні завдання. Початковий рівень
2) Проведіть хорду кола АВ, що дорівнює його радіусу, хорду ВС=АВ, хорду СД=АВ і т. д. Скільки таких хорд ви змогли б провести? 3) Чи збіглися кінець останньої хорди з точкою А? 4) Виміряйте сторони і внутрішні кути утвореного багатокутника. Чи є він правильним? Середній рівень
R1=6см, R2=3см, Достатній рівень
правильного шестикутника, якщо R=6дм О Високий рівень
2) Позначте його вершини А1 А2 А3 …Скільки вершин має цей багатокутник? 3) Чи можна було визначити до побудови, скільки вершин матиме такий багатокутник? Зробіть відповідні обчислення. 4) По будуйте серединні перпендикуляри до двох сторін багатокутника. Точку перетину серединних перпендикулярів позначте через О. 5) Побудуйте коло з центром О1, радіус якого ОА1. Чи лежать вершини багатокутника на цьому колі? 6) Побудуйте бісектриси двох внутрішніх кутів багатокутника. Що можна сказати про точку їх перетину I? Опустіть із точки О перпендикуляр ОМ на сторону АВ. Побудуйте коло з центром у точці О, радіус якого ОМ. Яким є багатокутник відносно побудованого кола? Залікова робота Знайти правильну відповідь
1) Многокутник називається вписаним у коло, якщо всі його вершини лежать на цьому колі. 2) Коло називається описаним навколо трикутника, якщо воно проходить через усі його вершини. 3) Центр кола описаного навколо трикутника, є точкою перетину його бісектриси. 4) Для будь-якого правильного існує коло, описане навколо нього і вписане у нього.
А) 3; Б) 4; В) 5; Г) 6.
А) см2; Б) 2см2; В) см2; Г) см2.
А) R; Б) R; В) R; Г) .
А) 2м; Б) 1,5м; В) 2,5м; Г) 1м.
А) 36,21мм; Б) 40,40мм; В) 35,36мм; Г) 50,25мм.
А) 150; Б) 145; В) 155; Г) 140.
Для проведення контролю результатів навчальних досягнень учнів з теми «Правильні многокутники» пропонується така систему завдань. Залікова робота складається з трьох частин різного рівня складності. Завдання 1-8 – тестові з вибірковою формою відповіді, а 9-11 – з довільною формою відповіді. Кожне правильне розв’язання завдання 1-4 оцінюється 1 балом, 5-8 – 2 балами, а 9-11 – 3 балами. За неправильне виконання або не до кінця розв’язане завдання можна нараховувати частину його вартості в балах. Для оцінювання пропонується така шкала:
Використана література
|
Урок узагальнення і систематизації знань. Хід уроку. Актуалізація... Мета: узагальнити та систематизувати основні теоретичні положення з теми «Чотирикутники», глибше і повніше розкрити найважливіші... |
“Многогранники та їх властивості” (геометрія з застосуванням комп’ютерної грамотності) Юріївна відповідально працює над підвищенням якості знань учнів, приділяючи увагу індивідуальним, груповим, колективним формам роботи.... |
Тест №1 Правильні многокутники Знайдіть кількість сторін правильного... ... |
Завдання для тематичного оцінювання складені у відповідності до програми... Тести розраховані для учнів загальноосвітніх навчальних закладів та вчителів з предмету «Музика» 1-4 класи та «Музичне мистецтво»... |
Завдання для тематичного оцінювання складені у відповідності до програми... Тести розраховані для учнів загальноосвітніх навчальних закладів та вчителів з предмету «Музика» 1-4 класи та «Музичне мистецтво»... |
1. ВСТУП. СУЧАСНА ПОЛІТИЧНА КАРТА СВІТУ ТЛ-Класика, 2004, а тести – з видання Гілецький Й. Р. Соціально-економічна географія світу: Тести і практичні роботи. 10 клас: Посібник... |
1. ВСТУП. ГЕОГРАФІЧНЕ ПІЗНАННЯ ЗЕМЛІ Пробний навчальний осібник. – Львів: ВНТЛ-Класика. 2006 – 160 с. Тести усі з видання: Тести і практичні роботи. 6 клас: Посібник... |
Конспект лекцій по темі : “Редактор MICROSOFT POWER POINT” Теоретичні відомості по темі “Текстовий редактор MICROSOFT Power Point” для самостійної роботи студентів |
1. ВСТУП. НАСЕЛЕННЯ Гілецький Й. Р. Географія України: Тести і практичні роботи. 9 клас: Посібник для учнів. – Івано-Франківськ: НВ Місто, 2003. У ньому... |
Учений це не той, хто дає правильні відповіді, а той, хто ставить правильні запитання.” Розвиток пізнавальної і творчої діяльності учнів; вироблення навиків самостійного пошуку нових закономірностей, пробудження їх допитливості;... |