|
Скачати 1.18 Mb.
|
Для бібліотекарів загальноосвітніх шкіл «Порадник шкільному бібліотекарю» - настільна книга кожного шкільного бібліотекаря. У збірнику подано відповідні нормативні документи щодо організації роботи шкільної бібліотеки (портфоліо бібліотекаря, положення про бібліотеку загальноосвітнього закладу, інструкція про порядок доставки, комплектування та облік навчальної літератури, правила користування бібліотекою, порядок проведення інвентаризації фондів, зразки оформлення актів на списання літератури і підручників, оформлення подарункових видань, звітів та підтверджень на отримання літератури), види бібліографічного опису, скорочення слів української мови у описі, приклади аналітичного бібліографічного опису, систематична картотека статей та представлена примірна схема картотеки краєзнавчої літератури. Данний збірник стане орієнтиром у веденні документації шкільної бібліотеки та організації її роботи.
Схвалено радою районного методичного кабінету відділу освіти Черкаської районної державної адміністрації (Протокол від 23.06.2010 № 4) ВСТУП Ефективність функціонування шкільної бібліотеки і якість вирішення різних питань значною мірою залежить від організації роботи з використання та зберігання документів, у тому числі від їх систематизації та класифікації. Даний матеріал має за мету допомогти шкільному бібліотекареві професійно виконувати свої обов’язки. Цьому мають сприяти як включені до нього офіційні матеріали, що визначають необхідний рівень виконання роботи, так і методичні рекомендації чи консультації, спрямовані на те, щоб показати шляхи або методи досягнення ефективних результатів. Наше видання містить обов’язкові нормативні документи, які потребують неухильного виконання. Воно має стати порадником, помічником і творчо використане у вашій роботі. В збірнику вміщено Положення про бібліотеку загальноосвітнього навчального закладу, затверджене наказом Міністерства освіти України від 14.05.1999 № 139 та Інструкцію про порядок доставки, комплектування та облік навчальної літератури, затверджену МО України від 26.01.94 р. № 20/1-1-20. Облік фонду – це комплекс операцій, що забезпечують фіксацію відомостей про величину, склад і рух бібліотечного фонду, а також його збереження. Для цього в збірнику вміщені акти на списання художньої літератури та підручників, інвентаризацію бібліотечного фонду. Бібліографічні описи здійснено згідно зі стандартами: ГОСТ 7.1-84 «Библиографическое описание документа. Общие требования и правила составления», ГОСТ 7.12-93 «Библиографическая запись. Сокращение слов на русском языке. Общие требования и правила», ДСТУ 3582-97 «Скорочення слів в українській мові у бібліографічному описі. Загальні вимоги та правила». Для зручності подаються зразки бібліографічного опису. Шкільна бібліотека веде ряд картотек. Подається примірна схема систематичної та краєзнавчої картотеки. Сподіваємось, що подані матеріали стануть помічниками в організації роботи шкільної бібліотеки. Що скажуть про тебе інші, коли ти сам про себе нічого сказати не можеш. Козьма Прутків Портфоліо можуть бути службовими, професійними, діловими й представлятися на різних носіях: паперовому, цифровому, магнітному. Основний зміст портфоліо – «показати все, на що ти здатний». Структура й зміст портфоліо Варіант 1. Титульний аркуш:
Візитка працівника й бібліотеки:
Візитка бібліотеки:
Карта професійного росту:
Документи про результати участі в педагогічних заходах. Заохочення й нагороди:
Публікації:
Авторські розробки:
Відгуки:
Варіант 2. Розділ 1. Загальні відомості про бібліотекаря.
Розділ 2. Результати професійної діяльності.
Розділ 3. Виховна, пропагандистська діяльність.
Розділ 4. Методична діяльність.
Розділ 5. Експертна оцінка діяльності.
Обов’язковими елементами оформлення портфоліо є титульний аркуш і аркуш змісту, які допомагають орієнтуватися в масиві документів. Індивідуальна карта методичного моніторингу професійної діяльності працівника бібліотеки
ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міносвіти України 14 квітня 1999р. N 139 Положення про бібліотеку загальноосвітнього навчального закладу 1. Загальні положення 1.1. Бібліотека загальноосвітнього навчального закладу (надалі - навчального закладу) є його обов’язковим структурним підрозділом, який здійснює бібліотечно-інформаційне, культурно-просвітницьке забезпечення навчально-виховного процесу як в урочний, так і в позаурочний час. Свою діяльність організовує спільно з педагогічним колективом, відповідно до планів роботи і регламентуючої документації, що затверджується директором закладу. 1.2. Навчальний заклад забезпечує правові, організаційні, фінансові та матеріальні умови, необхідні для функціонування бібліотеки, зокрема, належне зберігання, використання і поповнення фондів бібліотеки, гарантує їх цілісність, неподільність і невідчуженість. Приміщення, обладнання, майно бібліотеки утримується навчальним закладом на безстроковому і безоплатному користуванні та оперативному управлінні. 1.3. У своїй діяльності бібліотеки керуються Законом України «Про освіту» (1060-12), Законом України «Про бібліотеки і бібліотечну справу» (32/95-вр) іншими законодавствами та підзаконними нормативно-правовими актами, а також цим Положенням. 1.4. Бібліотека навчального закладу своєю діяльністю сприяє реалізації державної політики у галузі освіти і культури, дотримується принципів гуманізму і демократизму, пріоритету загальнолюдських цінностей і моралі. 1.5. Дане Положення визначає рівень базисних вимог до бібліотеки навчального закладу і підлягає конкретизації стосовно профільних, регіональних, організаційних особливостей та змісту роботи кожного конкретного навчального закладу. 1.6. Бібліотека доступна та безкоштовна для користувачів, якими є вчителі, вихователі, учні, працівники навчального закладу, батьки. 1.7. Бібліотека може надавати користувачам додаткові платні послуги згідно з чинним законодавством. 1.8. Порядок доступу до бібліотечних фондів та іншої бібліотечної інформації, перелік основних послуг і умови їх надання визначаються правилами користування бібліотекою, які затверджуються директором навчального закладу і складаються на основі типових правил користування бібліотекою. |
Про підсумки проведення шкільних та зональних оглядів-конкурсів самодіяльної... ... |
ПРОГРАМИ З ІНОЗЕМНИХ МОВ Програми для середніх загальноосвітніх шкіл. Іноземні мови. 5 – 11 (для учнів 7 – 11 класів). – Перун,1998 |
Вул. Отто Брозовського, 83, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50086 «Формування естетичної логосфери молодших школярів з вадами мовлення під час корекційно-логопедичних занять». Запрошуються вчителі-логопеди... |
Діяльність шкільних бібліотекарів базується з урахуванням фінансових... В умовах стрімкого розширення інформаційного простору та розвитку інформаційних мереж на шкільних бібліотекарів покладається функція... |
Програма матеріалів для вступного іспиту Основною метою іспиту з англійської мови є перевірка рівня підготовки випускників середніх загальноосвітніх шкіл з цього предмету... |
ПРОГРАМА ДЛЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ТА СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ... |
Міжнародні проекти для учнів та вчителів іноземних мов Рада наглядає за британськими школами, що працюють на міжнародному рівні спільно з такими організаціями як Рада британських міжнародних... |
Уроку Посібник містить теоретичний матеріал та приклади розв’язаних задач, для вчителів та учні загальноосвітніх шкіл при вивченні окремих... |
ПОЛОЖЕНН Япро проведення міських спортивних ігор “Олімпійські надії”... Змагання проводяться з метою покращання фізкультурно-оздоровчої та спортивно-масової роботи в загальноосвітніх школах та вирішують... |
Факультативний курс для учнів 9-х класів загальноосвітніх шкіл (35 год., з них 2 год резервні) Схвалена Вченою радою Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, протокол №2, від 14 червня 2012р |