|
Скачати 33.53 Kb.
|
Урок Тема. Мета спілкування і адресат мовлення; мовлення монологічне і діалогічне, усне і писемне, основні правила спілкування. Діалог, його розігрування відповідно до запропонованої ситуації. Мета: актуалізувати знання п’ятикласників про мовлення, види мовленнєвої діяльності, мету спілкування, адресата мовлення, мовлення монологічне і діалогічне, усне і писемне; ознайомити учнів з основними правилами спілкування; удосконалити вміння розрізняти такі поняття, як види мовленнєвої діяльності, монолог і діалог; розвивати вміння будувати діалоги відповідно до запропонованої ситуації та розігрувати їх, дотримуючись правил спілкування; виховувати культуру мовленнєвого спілкування п’ятикласників. Тип уроку: урок розвитку зв’язного мовлення. Обладнання: підручник, таблиці-схеми, картки. Хід уроку I. Організаційний момент. II. Повідомлення теми, мети та завдань уроку. III. Актуалізація пізнавальної діяльності учнів. Робота зі схемою «Структура ситуації спілкування». IV. Виконання практичних завдань.
Удома; на роботі; у школі на уроці; у школі на перерві; під час екскурсії в музеї; на прогулянці; у магазині; у поліклініці; у громадському транспорті; у бібліотеці; в гостях у друга; на класних зборах. 2. З’ясувати значення слів спілкування, повідомлення, вплив. ( Спілкування – обмін інформацією (думками, враженнями) за допомогою мовних засобів. Повідомлення – те, що сповіщається комусь в усній чи письмовій формі. Вплив – дія, яку певна особа виявляє стосовно іншої особи. )
Відповідати на уроці , вітатися з друзями, робити зауваження однокласнику, ділитися літніми враженнями з однокласниками, робити повідомлення на занятті мовного гуртка, пояснювати задачу товаришу по парті, запрошувати друзів у похід, розповідати казку молодшому братові.
Опрацювати теоретичний матеріал на с. 24.
Робота в парах. Учні отримують картки і складають діалог відповідно до ситуації, описаної у завданні. 1. Складіть і розіграйте діалог, що міг би відбутися між двома учнями після першого уроку світової літератури, проведеного новим учителем . У репліках використовуйте подані словосполучення. Надзвичайно освічений; захоплений своїм предметом; залюблений у книжку; дуже начитаний; захоплююча розповідь; ерудований; уміє зацікавити; подаровані ним класові приємні хвилини.
Сфотографуватися на пам'ять. Кольорові фотографії. Чорно-біле зображення. Фотографії на документи. Розміри: три на чотири, дев’ять на дванадцять, десять на п'ятнадцять. Фотоальбом. Термінова фотографія. Якісне зображення. Одна (дві, три … ) фотокартки. 3. Складіть і розіграйте діалог, що міг би відбутися у магазині квітів, використавши тематичні слова. День народження. Улюблені квіти. Найкращий букет. Яскраві кольори. Незвичайне поєднання квітів. Скласти оригінальний букет. Можемо запропонувати троянди, гвоздики, лілії, тюльпани, астрометрії, гербери, хризантеми, орхідеї. Свіжозрізані квіти. Квіти у вазонах. Ціна букета.
|
Тема: Поняття культури мовлення і спілкування Мета: систематизувати та узагальнити знання учнів про умови і правила спілкування, культуру мовлення |
Тема уроку: Читання. Ю. Ярмиш. Їжачки Розвиток мовлення. Слова ввічливості. Діалог Мета Мета: читання: вдосконалювати навички правильного виразного читання; розвивати усне мовлення шляхом обґрунтування відповідей, групового... |
Тема : Етикет професійного спілкування Мета: Сформувати поняття про мовний, мовленнєвий та спілкувальний етикет, його реалізацію в усному та писемному мовленні, засвоїти... |
Рідне село завжди з нами. Киселівка вчора, сьогодні,завтра (складання... Стійно обрану тему в запропонованій ситуації спілкування; розвивати мислення, мовлення, пам'ять, комунікативні вміння, дикцію й уміння... |
Урок з читання 3 клас Тема. Буду я природі другом Розвивати мислення, уяву, фантазію, діалогічне і монологічне мовлення, навички читання. Виховувати любов до природи, бережливе ставлення... |
ПОВТОРЕННЯ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО РЗМ №1. Повторення вивченого про мовлення і спілкування. Ведення діалогу в ситуації неофіційного спілкування |
На допомогу учню 9 класу Мова й мовлення становлять нерозривну єдність. Мовлення – це процес використання людиною засобів мови з метою спілкування. Крім того,... |
План Спілкування і комунікація. Функції спілкування. Поняття ділового... Абрамович С. Д., Чікарьова М. Ю. Мовленнєва комунікація: Підручник. – К.: Центр навчальної літератури. – 472 с |
Урок української мови в 11 Б класі ЗОШ№1 на тему: «Складання діалогів... «Історія рідного міста», «Геральдика Мелітополя», «Вулицями старого міста», картки самооцінювання, відеоприклади діалогів |
ПЛАН СПІЛКУВАННЯ І КОМУНІКАЦІЯ. ФУНКЦІЯ СПІЛКУВАННЯ. ВИДИ,ТИПИ І... Важливо зазначити, що сфера людського спілкування включає комунікацію, яка останнім часом постає важливим предметом досліджень. Багато... |