Методичні рекомендації для вчителів фізичної культури


Скачати 281.55 Kb.
Назва Методичні рекомендації для вчителів фізичної культури
Сторінка 1/5
Дата 05.03.2016
Розмір 281.55 Kb.
Тип Методичні рекомендації
bibl.com.ua > Культура > Методичні рекомендації
  1   2   3   4   5





НАРОДНА УКРАЇНСЬКА АКАДЕМІЯ

СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЕКОНОМІКО-ПРАВОВА ШКОЛА

Використання занять у тренажерному залі для вдосконалення фізичної підготовки школярів старших класів


Видавництво НУА
НАРОДНА УКРАЇНСЬКА АКАДЕМІЯ

СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЕКОНОМІКО-ПРАВОВА ШКОЛА

Використання занять у тренажерному залі для вдосконалення фізичної підготовки школярів старших класів
Методичні рекомендації для вчителів фізичної культури

Харків

Видавництво НУА

2011

УДК 373.5.016 : 796 (072)

ББК 267.5 – 260.12

В 43

Затверджено на засіданні кафедри

фізичного виховання і спорту

Народної української академії.

Протокол № 6 від 10.01.2011


У п о р я д н и к В. В. Галяс

Р е ц е н з е н т канд. техн. наук М. А. Красуля
В
В 43

икористання
занять у тренажерному залі для вдосконалення фізичної підготовки школярів старших класів : метод. рек. для вчителів фіз. культури / Нар. укр. акад., [каф. фіз. виховання та спорту ; упоряд. В. В. Галяс]. – Х. : Вид-во НУА, 2011. – 20 с.
У даних методичних рекомендаціях описані анатомо-фізеологічні особливості дітей старшого шкільного віку, визначені принципи, методика та організація використання тренажерів під час уроків фізичної культури та в позаурочний час.

Для вчителів фізичної культури.


УДК 373.5.016 : 796 (072)

ББК 267.5 – 260.12


© Народна українська академія, 2011
ЗМІСТ


ПЕРЕДМОВА 7

I. Анатомо-фізіологічні особливості організму дитини у старшому шкільному віці 8

II. Теоретичні основи застосування тренажерів 9

III. Визначення, мета та принципи використання тренажерів у фізичній культурі 10

IV. протипоказання до занять у тренажерному залі та особливості занять з ТРЕНАЖЕРАМИ школярів старших класів 16

V. методика та організація занять на тренажерах зі ШКОЛЯРами 18

VI. дозування фізичних навантажень під час занять у тренажерному залі 20

VII. РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ 21

СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 22

ПЕРЕДМОВА



Фізична культура є невід’ємною частиною загальнолюдської культури, одним із визначальних факторів прогресу та здоров’я нації. Демократизація освіти в Україні вимагає від школи нових підходів до викладання предмета та нових шляхів якісного фізичного виховання школярів. Законами України «Про освіту», «Про фізичну культуру і спорт», Концепцією фізичного виховання визначені головні положення та погляди на організацію роботи всього педагогічного колективу школи з фізичного виховання.

Стандартні засоби фізичного виховання в школі не відображають сучасних модних тенденцій, здаються дітям архаїчними, нецікавими – звідси і низька мотивація до занять. Багато авторів стверджують, що рівень фізичного розвитку і фізичної підготовленості продовжують знижуватися, значна кількість старшокласників не справляється навіть з не занадто високими нормативами шкільної програми.

Важливою умовою здійснення навчально-виховного процесу з фізичної культури є дотримання дидактичних принципів навчання: свідомості та активності; наочності; доступності та індивідуалізації; систематичності та послідовності; міцності та науковості. Наявність в школі тренажерного залу відповідає цим вимогам і допомагає підвищити інтерес учнів до фізичної культури і до самостійних занять фізичними вправами зокрема.

Практичне застосування методичних рекомендацій до занять у тренажерному залі показало:

  • позитивні зміни стану здоров’я учнів за результатами медичного огляду;

  • високі результати ефективності освітнього, виховного процесу на уроках;

  • підвищення мотивації до занять;

  • збільшення добової рухової активності.

Тому для підлітків у віці 14–17 років однією з кращих форм занять є тренування в тренажерному залі.

Список умовних скорочень:

АТ – артеріальний тиск

В. п. – вихідне положення

ЦНС – центральна нервова система

ЧСС – частота серцевих скорочень
  1   2   3   4   5

Схожі:

Методичні рекомендації щодо викладання фізичної культури в 2015/2016...
...
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИВЧЕННЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В 2014/2015 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ У
...
Результати роботи вчителів м/о фізичної культури з обдарованими дітьми у 201 1 – 201 2 н р
Результати роботи вчителів м/о фізичної культури з обдарованими дітьми у 2011 – 2012 н р
«Практичне застосування нормативних документів, що регламентують...
Чернівецькій області, пріоритетні напрямки роботи учителів області. Також обговорювалися нові програми, які вводяться з 01. 09. 2012р...
ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИВЧЕННЯ ПРЕДМЕТА «ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я»
В. Д. Ярова, завідувач кабінету основ здоров’я та фізичної культури Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних...
Методичні рекомендації учителям фізичної культури, керівникам гуртків,...
Дослідженнями доведено, що регулярні заняття тенісом добре позначаються на підвищенні морфологічних показників розвитку дітей. Вони...
Конспект уроку-змагання з фізичної культури для учнів 3А класу з теми: «Футбол»
Розвиток у учнів загальної витривалості засобами фізичної культури. Оновлення рухової пам'яті шляхом повторення отриманих навичок...
Урок- ігровий турнір з фізичної культури
Розвиток у учнів загальної витривалості засобами фізичної культури. Оновлення рухової пам'яті шляхом повторення отриманих навичок...
Методичні рекомендації керівникам методичних об’єднань вчителів Гадяцької...
На 1 сторінці вказати проблему, над якою буде працювати гімназія і районний відділ освіти. Вона повинна простежуватись у плані роботи...
Методичні рекомендації щодо використання загальнорозвивальних вправ...
Пізнає світ! І що найцікавіше — пальчиками. Написано чимало літератури про залежність від рухливості пальців розвитку розумової діяльності...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка